waar ik achter al wat voor vreesde omdat ik geen et40 kon krijgen in die steek, et35 ook achter genomen en dus verder naar buiten.
Maar achter gaat nog, al blijken deze banden veel breder dan de Michellins te zijn, en daar zit nu net de kneep.
Heb de beide 245 breed banden tegen elkaar gezet want dacht, huh, lijkt veel breder en is het ook, beide 245 maar
de Michellins lijken 225 en de Hankook is 15mm breder...en dus achter tikte dat meer mee, als het Michellin was
in 285 precies goed, nu wat rollen en voor wordt het spannend vanwege die breder dan gedacht, immers ging er weer vanuit dat de Michellins 245 ook 245 was...grrr terwijl ik een jaar of wat terug ook die ontdekking al deed op de Hartge met een ander merk, maar Michelin ook nog van nog langer terug, afijn.
hier de 2x 245 Michelin vs Hankook welke 15mm breder uitvalt maar wel zo'n 240<>245 is
dan kan je dus wel met van die rekenprogramma's in de weer gaan zo ik braaf vooraf deed...
maar dan nog wat bedrogen uitkomen vanwege de banden merken.
wat prut foto's van in de garage hiero
en dan denk je, oow, voor lijkt wel goed, maar van bovenaf zie je dat het iets voorbij komt, op de volgende
foto kan je het ook wel iets zien, wordt krap an

voor en als het dan net allemaal goed gaat met inveren e.d. zijn de wielkasten naar buiten toe in elk geval gevuld.