Ik zit nu eenmaal in een luxe positie dat het "wisselen" van auto's een hobby is. Of ik nu wel of niet meer kan (bij)betalen is niet van toepassing. Ik heb in de afgelopen jaren steeds een andere auto kunnen rijden door te wisselen van auto icm een "kleine" bijbetaling. Hierdoor blijft het leuk en mogelijk.
Heb ik in de 19 jr dat ik nu auto rij een gigantisch vermogen uitgegeven aan auto's? Vast wel!
Maar ik drink niet, ik rook niet en ga niet naar de kroeg.
Ik geef liever geld uit aan mijn gezin (belangrijkste) en auto's
Tuurlijk kan je makkelijk zeggen (nadat je 1 bod heb gehad bij je fijne vertrouwde dealer waar je al jaren komt) ik koop de auto. Maar er is zoveel geld te "besparen" bij goed onderhandelen en verder kijken dan bij de dealer om de hoek.
Als je een auto koopt 150 km verderop en je komt terug bij je vertrouwde dealer dan gaan daar gewoon weer de deuren voor je open hoor. Want ze willen graag aan je verdienen. Lukt het niet via een auto dan wel aan een beurtje.
Als ik zie dat dealers dik 44000 vragen voor een soortgelijke BMW dan moeten ze niet aankomen met 37
Mijn vorige A4 en de scenic van mijn vrouw stonden na inruil voor 1000,- euro meer bij de dealer te koop alwaar ik de BMW heb gekocht. Zie ik dat, dan heb ik het idee dat ik het goed heb gedaan. Ze hebben verdiend aan de BMW en zullen mogelijk ook verdienen aan de Audi en Renault.
Ik tevreden en dealer tevreden. En dat is niet een uniek geval.
Ik wil gewoon een reeële inruil. En mogelijk dat ik soms toch te veel verwacht. Die verwachting stel ik bij of ga kijken naar "goedkopere" auto's.
En ik ben zeker blij met de 5-serie. Elke km met de 5 is een genot maar er zijn weinig auto's die mbt rijgedrag zijn tegengevallen.
Ik reed net zo makkelijk in mijn seat mii als in de 5. Heb natuurlijk wel mijn voorkeur
Oja, nog effe vloeken in de kerk. Ik vind een Volvo s60 t3 R-line ook erg mooi!
(Twijfel alleen over de grote Vd auto. De achterbank dan. Moeten toch 3 kids zitten waarvan 1 in een autostoel )