Als de auto bevalt, en er geen goede reden is voor een nieuwe dan houd je 'm toch lekker? Iets met blij zijn met wat je hebt hoor ik ergens in de verte schreeuwen. Het telkens moeten hebben van een nieuwe auto is wel echt een gruwelijk luxe probleem.
Volvo S-60 T3 R-design nordic+
-
Maan
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 02 dec 2014, 10:50
Re: BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport vervanger??
De beste man wilt ook nog gewoon poen verdienen... Ik maak maar zelden mee dat ze met een bod komen waar je blij van word.
Als de auto bevalt, en er geen goede reden is voor een nieuwe dan houd je 'm toch lekker? Iets met blij zijn met wat je hebt hoor ik ergens in de verte schreeuwen. Het telkens moeten hebben van een nieuwe auto is wel echt een gruwelijk luxe probleem.
Als de auto bevalt, en er geen goede reden is voor een nieuwe dan houd je 'm toch lekker? Iets met blij zijn met wat je hebt hoor ik ergens in de verte schreeuwen. Het telkens moeten hebben van een nieuwe auto is wel echt een gruwelijk luxe probleem.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport vervanger??
Maar goed jij als klant bepaald natuurlijk niet wat de verkoper er aan wil verdienen. Dat bepaald een dealer/verkoper zelf. Aan de volgende koper is het of hij het bij te betalen bedrag het waard vind.
Dealers zitten ook niet speciaal op jouw auto te wachten.. Enige wat ze boeit is wat ze er aan over houden. En dat is natuurlijk logisch. Ze hebben een business te runnen.
Dealers zitten ook niet speciaal op jouw auto te wachten.. Enige wat ze boeit is wat ze er aan over houden. En dat is natuurlijk logisch. Ze hebben een business te runnen.
- Fabian
- Berichten: 7291
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport vervanger??
Ik begrijp nog steeds niet wat de inruilprijs met de aankoopprijs te maken heeft? Wat boeit het of je 40k inruilt op een auto van 45k of 90k? Een klant krijgt van mii ook gewoon 20k terug hoor als hij inruilt op een auto van 20k..handel is handel.....het geld zit alleen in een andere auto. Ik zie geen verschil met zo'n auto inkopen op een andere plek. Inruilen is makkelijker en ben je weer van een auto af....RVV schreef:Fabian nou niet flauw doen.. Jij ruilt deze auto ook niet voor 42000 in op een aanschaf van 45000.
En voor grote witte zakenauto's in de premiumklasse is het verhaal toch iets anders dan bij budget auto's in het wit. Maar goed dat was het punt ook niet wat ik wilde maken.
Wat Arthur ook schrijft hoe mooi dit soort auto's mogen zijn, je schrijft als een malle af. Dit soort auto's zijn altijd minder waard in de handel dan jij er voor wilt. Particulier nagenoeg onverkoopbaar dus ben je aan de grillen van de dealers/verkopers overgeleverd. En die doen je niets cadeau.
Een witte 5 met m-pakket is dikke prima. Er zijn er minder van als zwarte, en er zijn meer mensen die er gebruikt om vragen, zeker met m-pakket. Dus prima handel.
Je kan allerlei scenario's verzinnen. Hij zit niet vast aan 1 leverancier.m en merk, dus de markt logt helenaal open voor hem. Uiteindelijk is er 1 die de juiste deal aanbied een daar aast hij oo. Heel slim, hij moet niet, hij kijkt waar het kan wat hij wil. Zo kun je wisselen en niet teveel bijbetalen.
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport vervanger??
Ik zit nu eenmaal in een luxe positie dat het "wisselen" van auto's een hobby is. Of ik nu wel of niet meer kan (bij)betalen is niet van toepassing. Ik heb in de afgelopen jaren steeds een andere auto kunnen rijden door te wisselen van auto icm een "kleine" bijbetaling. Hierdoor blijft het leuk en mogelijk.
Heb ik in de 19 jr dat ik nu auto rij een gigantisch vermogen uitgegeven aan auto's? Vast wel!
Maar ik drink niet, ik rook niet en ga niet naar de kroeg.
Ik geef liever geld uit aan mijn gezin (belangrijkste) en auto's
Tuurlijk kan je makkelijk zeggen (nadat je 1 bod heb gehad bij je fijne vertrouwde dealer waar je al jaren komt) ik koop de auto. Maar er is zoveel geld te "besparen" bij goed onderhandelen en verder kijken dan bij de dealer om de hoek.
Als je een auto koopt 150 km verderop en je komt terug bij je vertrouwde dealer dan gaan daar gewoon weer de deuren voor je open hoor. Want ze willen graag aan je verdienen. Lukt het niet via een auto dan wel aan een beurtje.
Als ik zie dat dealers dik 44000 vragen voor een soortgelijke BMW dan moeten ze niet aankomen met 37
Mijn vorige A4 en de scenic van mijn vrouw stonden na inruil voor 1000,- euro meer bij de dealer te koop alwaar ik de BMW heb gekocht. Zie ik dat, dan heb ik het idee dat ik het goed heb gedaan. Ze hebben verdiend aan de BMW en zullen mogelijk ook verdienen aan de Audi en Renault.
Ik tevreden en dealer tevreden. En dat is niet een uniek geval.
Ik wil gewoon een reeële inruil. En mogelijk dat ik soms toch te veel verwacht. Die verwachting stel ik bij of ga kijken naar "goedkopere" auto's.
En ik ben zeker blij met de 5-serie. Elke km met de 5 is een genot maar er zijn weinig auto's die mbt rijgedrag zijn tegengevallen.
Ik reed net zo makkelijk in mijn seat mii als in de 5. Heb natuurlijk wel mijn voorkeur
Oja, nog effe vloeken in de kerk. Ik vind een Volvo s60 t3 R-line ook erg mooi!
(Twijfel alleen over de grote Vd auto. De achterbank dan. Moeten toch 3 kids zitten waarvan 1 in een autostoel )
Heb ik in de 19 jr dat ik nu auto rij een gigantisch vermogen uitgegeven aan auto's? Vast wel!
Maar ik drink niet, ik rook niet en ga niet naar de kroeg.
Ik geef liever geld uit aan mijn gezin (belangrijkste) en auto's
Tuurlijk kan je makkelijk zeggen (nadat je 1 bod heb gehad bij je fijne vertrouwde dealer waar je al jaren komt) ik koop de auto. Maar er is zoveel geld te "besparen" bij goed onderhandelen en verder kijken dan bij de dealer om de hoek.
Als je een auto koopt 150 km verderop en je komt terug bij je vertrouwde dealer dan gaan daar gewoon weer de deuren voor je open hoor. Want ze willen graag aan je verdienen. Lukt het niet via een auto dan wel aan een beurtje.
Als ik zie dat dealers dik 44000 vragen voor een soortgelijke BMW dan moeten ze niet aankomen met 37
Mijn vorige A4 en de scenic van mijn vrouw stonden na inruil voor 1000,- euro meer bij de dealer te koop alwaar ik de BMW heb gekocht. Zie ik dat, dan heb ik het idee dat ik het goed heb gedaan. Ze hebben verdiend aan de BMW en zullen mogelijk ook verdienen aan de Audi en Renault.
Ik tevreden en dealer tevreden. En dat is niet een uniek geval.
Ik wil gewoon een reeële inruil. En mogelijk dat ik soms toch te veel verwacht. Die verwachting stel ik bij of ga kijken naar "goedkopere" auto's.
En ik ben zeker blij met de 5-serie. Elke km met de 5 is een genot maar er zijn weinig auto's die mbt rijgedrag zijn tegengevallen.
Ik reed net zo makkelijk in mijn seat mii als in de 5. Heb natuurlijk wel mijn voorkeur
Oja, nog effe vloeken in de kerk. Ik vind een Volvo s60 t3 R-line ook erg mooi!
(Twijfel alleen over de grote Vd auto. De achterbank dan. Moeten toch 3 kids zitten waarvan 1 in een autostoel )
- Arthur
- Berichten: 43943
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
@Fabian: bij jou ligt het toch iets anders dan bij een handelaar die de auto in de showroom zet. Bij jou gaan de inruilers naar de handel en je eigen voorraad slinkt omdat je er eentje verkocht hebt. Als elke garage die de auto in de showroom zet 20k gaat bij betalen, want het gaat alleen in een andere auto zitten, dan zijn ze gauw door de centen heen. Als zij ook doorstoten naar de handel dan is het wat anders maar ik heb dat bijna nog nooit gehoord. Toevallig laatst, 1x. En dat was ook nog eens een 5-serie van 2014 die ingeruild werd op 2 Hyundai's
Verder wel met je eens dat de markt voor Luca open ligt en dat hij moet proberen totdat er een goede deal is. Dat doen we allemaal, want zodra we besluiten te kopen denken we een goede deal gedaan te hebben...
Verder wel met je eens dat de markt voor Luca open ligt en dat hij moet proberen totdat er een goede deal is. Dat doen we allemaal, want zodra we besluiten te kopen denken we een goede deal gedaan te hebben...
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Het is meestal voor mij financieel voordeliger mbt de inruil als een bedrijf de auto niet doorstuurt naar de handel en hem zelf in de showroom zet.
"Vroeger" zag je bij bepaalde merken nooit vreemde merken staan (bv vw) maar dat is ook wel veranderd.
@fabian: als jij iets voor mij kan betekenen, dan hoor ik het graag
"Vroeger" zag je bij bepaalde merken nooit vreemde merken staan (bv vw) maar dat is ook wel veranderd.
@fabian: als jij iets voor mij kan betekenen, dan hoor ik het graag
- MarkS
- Berichten: 2904
- Lid geworden op: 24 mar 2014, 22:41
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Yep, Fabian put your money where ...

- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
De handel geeft ook weinig voor een inruiler. Doorstoten is vaak onaantrekkelijker voor een dealer. Verder moet je niet vergeten dat het afschrijfspook ook gewoon doortikt voor het auto bedrijf. Een auto die in januari is ingeruild is eind november als die nog niet is verkocht ook een paar duizend euro minder waard voor het autobedrijf. Dit calculeren ze in tijdens het inruilen. Ook niet meer dan logisch natuurlijk.
- Arthur
- Berichten: 43943
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Doorstoten is niet perse onaantrekkelijker. De meesten gaan rekenen met de handelsprijs en baseren daar de inruil op. Totaal risicoloos dus voor dealer.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Dus komen we tot de conclusie dat het vooral om de handelsprijs draait.. en op basis van die handelsprijs is een inruilprijs van 36000 tot 37000 euro een realistisch bod.. uhm dat opperde ik dus ook. Luca vind zijn auto meer waard en verwacht ook minimaal een inruilprijs van 40000 tot 42000 euro zoals hij aangeeft. blijft over een gat van 4000 tot 5000 euro. Natuurlijk zit hij in een positie dat hij niet hoeft... maar wees eerlijk.. in die positie zit toch iedereen die al een auto heeft?! Niemand hoeft een andere auto te kopen als de huidige niet van ellende uit elkaar valt. En je positie is over het algemeen het gunstigst als je niks wilt inruilen maar wel een minder courant model wilt kopen. Maar goed ik heb er volgens sommigen maar weinig verstand van dus lul ik maar wat uit mijn nek

- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Denk dat we mogelijk ook steeds hebben gehad over twee "verschillende" definities.
Handelsprijzen zijn niet de inruilprijzen.
Handelsprijs plus de marge van de dealer is de inruilprijs. Daarom ben ik nog zeker van mening (en de praktijk heeft het al aangetoond ) dat 37000 te weinig is.
Bij een particuliere verkoop moet de BMW interessanter zijn tov soortgelijke BMW's bij de dealer. (Dealer prijs +/- 44000,- )
Mijn BMW zit nog in de fabrieksgarantie en is ZGAN. Wat blijft erover: de prijs. (En je kan idd niet inruilen)
Dus bij een particuliere verkoop zou de prijs rond de 40 liggen.
Voorbeeld (1 van de 100 beschikbare systemen) waardebepaling (soortgelijke zonder m-pakket)
http://www.autoweek.nl/waardebepaling?i ... 14&maand=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Handelsprijzen zijn niet de inruilprijzen.
Handelsprijs plus de marge van de dealer is de inruilprijs. Daarom ben ik nog zeker van mening (en de praktijk heeft het al aangetoond ) dat 37000 te weinig is.
Bij een particuliere verkoop moet de BMW interessanter zijn tov soortgelijke BMW's bij de dealer. (Dealer prijs +/- 44000,- )
Mijn BMW zit nog in de fabrieksgarantie en is ZGAN. Wat blijft erover: de prijs. (En je kan idd niet inruilen)
Dus bij een particuliere verkoop zou de prijs rond de 40 liggen.
Voorbeeld (1 van de 100 beschikbare systemen) waardebepaling (soortgelijke zonder m-pakket)
http://www.autoweek.nl/waardebepaling?i ... 14&maand=7" onclick="window.open(this.href);return false;
- JP
- Berichten: 35265
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Nieuwe A4 (Avant) niets ?



Of Mondeo ?


Renault Talisman ?



Of Mondeo ?
Renault Talisman ?
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Ik gun je van harte een goede inruilprijs.. Maar goed je vroeg zelf wat jouw auto waard is (topictitel) op basis daarvan reageer ik. Als dit een te koop draadje was geweest dan had uiteraard niet op de prijs gereageerd. Ik wil niemand zijn vraagprijs ondermijnen.
- Arthur
- Berichten: 43943
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Handelsprijs is idd (meestal) niet de inruilprijs. Ik bedoelde het zoals Luca het zegt. Ze gaan rekenen met hun marge bovenop de handelsprijs.
Overigens hoeft 37k niet te weinig te zijn. Onder de streep kijken wat er overblijft en als dat aan je verwachtingen voldoet
Overigens hoeft 37k niet te weinig te zijn. Onder de streep kijken wat er overblijft en als dat aan je verwachtingen voldoet
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Rico, je heb gelijk. Sta ook open voor de meningen van anderen omtrent de waarde. Anders had ik het idd niet gevraagd. Alleen heb ik een andere mening adv persoonlijke ervaringen en het raadplegen van andere systemen icm de vraagprijzen Vd dealers.
Ik hoop natuurlijk dat ik gelijk krijg want dan gaat het mij minder geld kosten
Ik hoop natuurlijk dat ik gelijk krijg want dan gaat het mij minder geld kosten
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Ford is geen optie, A4 is erg mooi maar lijkt te veel op de oude en die reeds gehad. Renault is super maar net als de superb geen optie. Is puur gevoelsmatig.JP schreef:Nieuwe A4 (Avant) niets ?
Of Mondeo ?
Renault Talisman ?
Mijn opties:
-3 serie met m pakket
-Volvo s60 R-line
-A5
-c klasse AMG line
De breedte van de achterbank is eigenlijk het belangrijkste. Hond komt er niet in, kinderwagen moet wel passen en de kids moeten goed kunnen zitten.
- Arthur
- Berichten: 43943
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Die Ford is een brede auto hoor, de breedste van het stel. Één van de fijnste wagens die ik gehad heb. Zou zo weer eentje nemen. Verkies ik 100% boven een A4/5, S60 en C-klasse.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Voor jou hoop ik dat ookLuca schreef:Rico, je heb gelijk. Sta ook open voor de meningen van anderen omtrent de waarde. Anders had ik het idd niet gevraagd. Alleen heb ik een andere mening adv persoonlijke ervaringen en het raadplegen van andere systemen icm de vraagprijzen Vd dealers.
Ik hoop natuurlijk dat ik gelijk krijg want dan gaat het mij minder geld kosten
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Van zo'n fijn rijdende 5-serie naar een Audi A5.. ik kan me niet voorstellen dat dat als een vooruitgang voelt ( letterlijk dan hè .. )
- Fabian
- Berichten: 7291
- Lid geworden op: 12 mar 2006, 21:46
- Locatie: Breda,E89 Z4 2.3,E34 M5 3.8
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Waarom denkt iedreeen nog steeds dat een autobedrijf liever niet inruilt, of dat je beter zaken kan doen als je niet inruilt?
Als je niet inruilt ontneem je het autobedrijf een kans om geld aan je inruiler te verdienen.... Hij moet anders de markt op on ergens een auto in te kopen. En heel makkelijk is dat jet laatste kaar echt niet, een goede auto inkopen tegen de juiste prijs. Er zijn al autobedrijven waar je meer betaald als je niet inruilt.....ipv minder als je niet inruilt....
Je kan er allemaal wijsheden op loslaten, zolang hij bij verschillende bedrijven verschillende aanbiedingen krijgt geeft dat wel aan dat er mogelijkheden genoeg zijn. Alleen even wachten op de juiste.
Als je niet inruilt ontneem je het autobedrijf een kans om geld aan je inruiler te verdienen.... Hij moet anders de markt op on ergens een auto in te kopen. En heel makkelijk is dat jet laatste kaar echt niet, een goede auto inkopen tegen de juiste prijs. Er zijn al autobedrijven waar je meer betaald als je niet inruilt.....ipv minder als je niet inruilt....
Je kan er allemaal wijsheden op loslaten, zolang hij bij verschillende bedrijven verschillende aanbiedingen krijgt geeft dat wel aan dat er mogelijkheden genoeg zijn. Alleen even wachten op de juiste.
- Arthur
- Berichten: 43943
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Dat kan een autobedrijf wel willen... Wie betaalt bepaalt, toch? Tenminste, dat hoor ik hier wel vaker. Dan haal je hem waar ze de meeste korting geven.
En kans ontnemen?? Je krijgt zo vaak met onzin biedingen te maken dat ze zichzelf die kans ontnemen
En kans ontnemen?? Je krijgt zo vaak met onzin biedingen te maken dat ze zichzelf die kans ontnemen
-
Tom
- Berichten: 22514
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Beter zaken doen weet ik niet, maar ik vind het wel gemakkelijker worden als er maar één prijs is waar je over hoeft te onderhandelen. Met twee variabelen is de kans groter dat het op één van de twee misloopt. Je ziet het aan luca, die heeft een mooie C-klasse gezien voor een prijs die hij ervoor wil betalen (wellicht na een kleine goed-gevoel-onderhandeling), maar vanwege de inruilprijs houd het op want je weet dat je daar nooit uit gaat komen. Had ie niks in te ruilen, dan had ie die auto nu gekocht.Fabian schreef:of dat je beter zaken kan doen als je niet inruilt?
Ik heb ook liever niks in te ruilen... maakt het mij voor mij veel overzichtelijker. Je zoekt op internet naar een rijtje auto's die je graag wilt en die binnen je budget vallen, en dat zijn gelijk allemaal reële opties. Misschien zit er dan één tussen die voor je gevoel wat te hoog geprijsd is, dan beargumenteer je dat en is dat je onderhandeling. Maar in principe heb je dan geen teleurstellingen door autoverkopers die met gekke inruilprijzen aan komen waardoor er tig opties afvallen.
- Luca
- Berichten: 3372
- Lid geworden op: 24 mei 2006, 17:01
- Locatie: Porsche 996 / S-max
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Had ik geen inruil gehad, had ik zeker de C-klasse gekocht!!Tom schreef:Beter zaken doen weet ik niet, maar ik vind het wel gemakkelijker worden als er maar één prijs is waar je over hoeft te onderhandelen. Met twee variabelen is de kans groter dat het op één van de twee misloopt. Je ziet het aan luca, die heeft een mooie C-klasse gezien voor een prijs die hij ervoor wil betalen (wellicht na een kleine goed-gevoel-onderhandeling), maar vanwege de inruilprijs houd het op want je weet dat je daar nooit uit gaat komen. Had ie niks in te ruilen, dan had ie die auto nu gekocht.Fabian schreef:of dat je beter zaken kan doen als je niet inruilt?
Ik heb ook liever niks in te ruilen... maakt het mij voor mij veel overzichtelijker. Je zoekt op internet naar een rijtje auto's die je graag wilt en die binnen je budget vallen, en dat zijn gelijk allemaal reële opties. Misschien zit er dan één tussen die voor je gevoel wat te hoog geprijsd is, dan beargumenteer je dat en is dat je onderhandeling. Maar in principe heb je dan geen teleurstellingen door autoverkopers die met gekke inruilprijzen aan komen waardoor er tig opties afvallen.
Net nog contact gehad omtrent een nieuwe s60 R-line. Heb aangegeven dat ik wilde ruilen maar dat wilde ze niet
Krijg nu nog te horen wat ze erbij willen. Maar gezien de mail verwacht ik er weinig van.
- JP
- Berichten: 35265
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: "No Risk, full poes"
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
Audi A7 soms ?
- Bijlagen
-
- FB_IMG_1450463229573.jpg (67.77 KiB) 1412 keer bekeken
- sitechris
- Berichten: 5071
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 11:55
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
- Locatie: http://www.driveaholic.nl
Re: Wat is de BMW 520iA high executive F11 LCI M-sport waard
@Luca: ik heb niet hele topic doorgesnuffeld, maar is de Leon Cupra ST 290 niet een optie?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 25 gasten
