Die Amerikaan inderdaad beetje onzin. Veel power is alleen leuk als je het vermogen ook altijd kwijt kan.
Wel een erg gave eenrichtingsweg zeg

Het is geenszins mijn idee om de auto te pimpen, ik ben nu juist alles terug origineel aan het maken, tot aan schroefjes en kapjes toe.Emiel schreef:De vierkante laten zitten maar dan kijken of je het knipperlicht kan veranderen naar een witte ipv oranje.
Xenon setje erin en rijden met dat ding.
Als je wil pimpen koop je maar een Golf GTI of een BMW 1 serie
SlowCo schreef:Even wat meer moeite maar ik zou 2 van deze aan iedere kant erop schroeven en dan motorknipperlichten erbij zoeken met ongeveer dezelfde vorm:
http://www.roadtrackrace.co.uk/acatalog/Atomic.html
Hier in NL verkrijgbaar (met chroomkleurige voorzijde) bij: http://www.kitcarcollection.com/kitparts.php
Is veel strakker en minder opvallend dan die Hella traktorlampen!
De huidige achter ziet er goed uit. Alleen de voorkant is geen optie?Roy RS schreef:maar dan moet ik achter ook en de kosten bedragen 1150 pond excl btw/ shopping.
Nee de update is met led knipperlichten en behoeft schijnbaar een andere schakelaar en dan kun je voor en achter niet te gelijk knipperen...of zoiets.smiley schreef:De huidige achter ziet er goed uit. Alleen de voorkant is geen optie?Roy RS schreef:maar dan moet ik achter ook en de kosten bedragen 1150 pond excl btw/ shopping.
Oh, dat wist ik niet.Roy RS schreef:de lampen zoals ik ze het liefst zou hebben, zoals Mark ze toont, zijn de originele die in NL niet legaal zijn omdat de koplampen achter de voorwielen zitten:
Wordt druk hier met al die Atoms...wirno schreef:Oh, dat wist ik niet.Roy RS schreef:de lampen zoals ik ze het liefst zou hebben, zoals Mark ze toont, zijn de originele die in NL niet legaal zijn omdat de koplampen achter de voorwielen zitten:
Dus dat moet ik ook nog veranderen voor de RDW.
Ik heb een AA3 uit Belgie.
mvgr Arno
Ja gewoon 13 in een dozijn...Roy RS schreef:Wordt druk hier met al die Atoms...
+1!Booooh schreef:Ik zou het origineel doen en dan maar eens in de 2 jaar ombouwen
...
Ben
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Berry1000RR, beske, Kadett en 4 gasten