
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vtotvvn7 ... re=related[/youtube]
is nog niet zo'n gek idee, of een speedster...mijn oude speedster 2.2 heeft nu een compressor erop en heeft 260pk, das toch niet gek én te koop vorig jaar voor 15k (wat wellicht zelfs teveel is). Setje nitrons eronder en je kunt gaan met die koekepan!ErikS schreef:Een 1e serie Elise lijkt me perfect voor jou, Rene.
Weinig tot geen afschrijving meer, met een honda blokkie erin!
Remmen, banden etc. is nie zo gek duur! Ik zeg doen!
(Een van de weinige dingen die je nog heb, zou ik me ook niet laten afpakken.)
Houdt het dan nooit op met die teasers...zucht2000USA schreef:Je moet je natuurlijk ook niet blind staren op de wegenbelasting. (of het nu om een klassieker gaat of een nieuwe schraper..).
Het voordeel wat je misschien hebt op de MRB, lever je in op onderhoud/verbruik danwel rijplezier.
Dan kan je wellicht beter kiezen voor een 'belaste' maar wat nieuwere auto, zoals een NA MX5 of MR2?
Zelf was ik ook zo op zoek en nu eindelijk geslaagd op de meeste van mijn criteria, inderdaad niet wegenbelastingvrij, maar wel met oldtimerverzekering.
(Zal er binnenkort een draadje over openen, eerst goede foto's maken!)
porsche 911 HEIDL te koop.
zijn er slecht 2 van gebouwd door dhr. Heidl uit langeveld(D)die o.a. de ferrari F40 en nog een aantal van deze exoten in de jaren 80-90 verbouwden van 400 pk naar een 700 pk aan vermogen d.m.v. zijn eigen specialisme in turbo's en aangepaste motormanagement,
deze porsche heeft een le mans motorblok en bbs velgen, onderstel, aandrijving, uitlaat, vleugel en spoilers zijn ook aangepast. dit heeft in totaal 180.000 DM (90.000 euro) gekost in de jaren '80
hij is in '86 nieuw uit de fabriek gehaald en toen als project omgebouwd waarvan uiteindelijk 2 exemplaren zijn gemaakt waarvan het 2e exemplaar in japan is gesignaleerd! de enigste in europa is deze!!
de snelheidsmeter gaat maar liefst tot 400km/u
hij heeft 4 versnellingen met racekoppeling en loopt 350 km/u op top
deze porsche voldoet aan een groep C circuitauto met deze eigenschappen.
erg mooi uitgevoerd in de kleur antraciet met zwart leder, electrisch verstelbaar en verwarmde sportstoelen.
er heeft een taxatie plaatsgehad in november 2011 waarin de auto geheel is nagekeken en beoordeeld op zijn technische staat, alles was in orde en de waarde werd getaxeerd op 70.000 euro en dit is 3 jaar geldig.
voor wie iets unieks zoekt, en waarvan er maar 1 van europa rijd is dit uw kans, de auto is erg breed en aparter dan de vele porsche turbos die te koop worden aangeboden, en 700 pk heb je niet zomaar gevonden in een belastingvrije sportwagen, want deze is van 7-7-1986, dus belastingvrij,
voor de porsche liefhebber een stuk van een verzameling die er niet aan mag ontbreken
dan maakt het dus niet veel uit als je wat aan het vermogen doet lijkt me.Cilinderinhoud Niet geregistreerd
Vermogen Niet geregistreerd
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten