Ruben schreef:God, wat heb ik toch een mooie auto gekocht.
Fraaie foto's Allen !allen schreef:een aantal willekeurige foto's hier
Idd, fucking hell, ding ging echt tot de max... Overige credits gingen toch wel naar de Nederlandse e30-brigade (m.n. de m3) en de witte E92 m3, deze gingen echt prachtig rond, geweldig om te zien.Marc RS4 schreef:Weet je welke hard reed in de regen......die Aston Martin...OH-MY-GOD!
wees blij, jij rijdt geen Mickey Mouse!Ruben schreef:Ik praat niet meer met jou.
Tom schreef:http://www.grapheine.com/bombaytv/movie ... 13c1d.html" onclick="window.open(this.href);return false;Macboy schreef:
Het was toen al snel 11.00 uur geworden en toen besloten om samen naar Adenauer Forst te gaan. Eindelijk. Mijn mogelijk favoriete plek bezoeken. Alleen kon ik niet vermoeden dat dit een ware uitputtingsslag zou worden voor iemand met mijn gewicht en zero conditie. De hel op aarde bleek het te zijn
Nee voor mij is Adenauer Forst de ultieme kijkplek ... nu alleen nog een traktor zien te kopen en stallen om boven te komen ...
Had de site niet bij de hand, dus besloot het te vragen aan een paar Duitsers, toen meerdere hetzelfde aanbevolen, dat pad maar gevolgd, achteraf waren er wel andere (betere) opties iddPaskal Morriën schreef:En eigenwijze lui die het zelf uit willen zoeken blijf je uiteraard altijd houden
Business.Macboy schreef: En last but not least, deze briljante foto van een briljante auto:
Macboy schreef: En last but not least, deze briljante foto van een briljante auto:
Mooie plek, hebben wij ook nog ff gestaanMark Nauta schreef:
Had ik toch gelijk dat je als een vaatdoek door die bocht kroop...Ruud Hulsegge schreef: Er waren helaas redelijk wat plekken op de baan waar eerder op de dag olie geknoeid was en Breidscheid was er 1 van. Aangezien de muur daar dicht bij zit neem ik maar geen risico
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast