Het word weer eens tijd dat we MASSAAL als df weer eens naar de ring gaan. Je weet wel, net zoals in de "good old days", met z'n allen een te gekke dag!
Ziehier wat ik bedoel met de vorige edities:
Ringtrip 20-7-2008
Ringtrip 14-9-2008
Er zijn al diverse contacten (telefonisch, pb, sms) geweest om een dag te prikken. Het is dus zondag 11 oktober geworden. Bij deze mijn oproep om er een massale df ringtrip van te maken! We verzamelen (zoals altijd eigenlijk), bij de welbekende shell (in de ochtend, tijd word nog nader bepaald)... om vervolgens te knallen richting de ring! Na een dag knallen op de ring, de macboy route bereiden en geile auto's bekijken krijgen we allemaal honger! Dat is een feit! Dus het is de bedoeling om met z'n allen (of met een goed groot deel), naar het ondertussen wel beroemde restaurant Hotel Zum Ahrbogen te gaan. Alwaar je volgens Ilija (en ook wel ondergetekende) het beste eten rondom de ring kunt krijgen! Elmar heeft het nog onder auspiciën van een antal df'ers getest en goedgekeurd. Dus een dag gegarandeerd vol plezier, emotie, lol en goed eten (en drinken). Waarom zou je eigenlijk NIET meegaan?
1. Metchu
2. Kasteel
3. Macboy
4. Xavier (ovb) (ovb staat voor: OVeral Bij)
5. Fer Benning
6. Ruud Hulsegge
7. Allen
8. Ruben
9. Steven Nauta (bijrijder)
10. Rein (bijrijder)
11. Maus335i (mijn favo df'er)
12. ArjandeV (bijrijder)
13. mark dikken
14. Knot
15. Peter-Paul Haars
16. Sjef