Ik was aan het lullen met m'n BMW verkopert die ik al van school ken... Ben ik aan het praten over de 325d cabrio. Zegt ie "hmja, ik zou toch de 320d nemen, die houdt veel beter z'n waarde... Binnen 2 jaar zijn de 325d's goedkoper dan een even oude 320d".
Over de Z4 M: "ja, financier niet teveel - 50 of 60% ofzo - zodat je bij verkoop na 2 jaar nog altijd meer geld terug krijgt dan dat je moet afbetalen".
ik zou zoiso oppassen met een diesel in een cabrio... de meesten hebben een cabrio als 2de wagen voor erbij... dus weinig km's!
Dus zal men eerder voor een benzine gaan dan voor een traktorgeluid.... lijkt me ook niet echt lekker bij een open wagen... . daardoor zal deze wagen ook veel sneller incourant zijn...
Koop dan een 325cd
Je ziet die cabrio's met dieselmotor meer en meer deelnemen aan het gewone verkeer... Een 320d cabrio kost iets meer dan een 320d coupe, heeft eveneens een gesloten dak en kan dus ook vrolijk geleased worden bij sommige bedrijven. En in ruil heb je in de winter een coupe en in de zomer een cabrio.
Overigens vind ik een 320d stiller dan een Z4 M, maar het vermogen is ook navenant
Jelmer, alleen in Nederland is het zo dat je meer MRB betaald voor een diesel.
Hier in Hongarije betaal je ook niks meer als je Diesel rijdt. Diesel is daarentegen duurder dan Benzine hier..