AV Time Attack 8-6

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
JohanH

Bericht door JohanH » 09 jun 2008, 23:34

Een aantal DFers in actie op de baan:
[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6352.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6550.jpg[/img]

De 968 kwam een ronde wel erg waggelend voorbij, ronde daarop wel strak en snel dus dacht aan iets als opwarmen... maar als ik het rechtervoorwiel zo zie klopt dat niet echt :?
[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6568.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6573.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6593.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6628.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6650.jpg[/img]

[img:800:549]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6774.jpg[/img]

Ook erg fraai:
[img:800:558]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6523.jpg[/img]

Selectie (~200) van mijn foto's van zondag is hier in een album te vinden. Foto van jezelf in't groot? ff PM met het fotonummer :)

Verder een erg leuke dag gehad, een aantal nieuwe mensen ontmoet en zitten genieten van het geluid van de GTO... krankzinnig :shock: . Kameraad die mee zou had zich vergist in datum en kon toch niet mee, dus ben maar lekker solo rond gaan lopen vergezeld door mijn camera - in ieder geval geen gezeur dat je de hele tijd door je lens loopt te staren :) De time trials vielen wat tegen door het kleine aantal auto's wat tegelijk op de baan was, maar het driften maakte dat weer goed.

Enige nadeel deze dag, had mijn armen en gezicht netjes met zonnebrand ingesmeerd, benen zou ik op CPZ doen maar door de mist vergeten... dus kan nu amper zitten gezien de achterkant van mijn benen verbrand is :( De verhalen van de rest lezende ben ik daar gelukkig niet de enige in :twisted:

Ik ben er in ieder geval weer bij de 31e, hopelijk wordt dat weer zo'n mooie dag :)

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2008, 23:34

Mark Nauta schreef:
ErikKramer schreef:Assen wordt ook zeker een gekkenhuis :mrgreen:
Ich bin dabei!!!
Ik ben bang dat ik er ook bij MOET zijn 8)
Opa schreef: Mooie foto's en super filmpjes[je wordt steeds beter Metin :wink: ]

Bedankt voor het compliment Opa, ik heb hetzelfde gevoel 8)
Laatst gewijzigd door Metchu op 10 jun 2008, 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.

gaskleppie

Bericht door gaskleppie » 09 jun 2008, 23:40

Ander meesterlijk verhaal vond ik het verhaal van Frank van Koppen. Ik geloof dat het in de klasse Semi Pro Street was, houdt mij even ten goede. Ben nu te gaar om het uit te zoeken. Tijdens de prijsuitreiking werd zijn naam omgeroepen. Ik wist niet dat hij meedeed, omdat hij normaal gesproken in een zwarte Integra Type R rijdt die ik wel ken. Ik kom hem wel eens tegen in een busje als collega van o.a. Stefan R Very Happy Hoe dan ook, na de prijsuitreiking zei ik tegen hem: "Dat rijdt wel beter dan een Integra, of niet?" Ging om deze Skyline:
Thumbnail, click to enlarge.

Als sidenote hier nog even: eind van de dag zijn ze door de Polizei aan de kant gezet. Ging om douane en BPM verhaal zo te zien, want douane stond er ook bij. Zag er niet gezellig uit.

Hoe dan ook, Frank was op zijn motor naar Zandvoort gekomen en daar werd hem gevraagd of hij in de Skyline zou willen rijden. Dat heeft hij gedaan. Eerste keer in een Skyline, eerste keer RHD en dan eerste keer Time Attack. Resultaat: 1e plaats Very Happy Gaaf verhaal Cool
Klopt helemaal!
Leuk je weer eens te zien btw! Tijd geleden... Tijd dat ik ook weer eens op de ring ga kijken...

Ruig verhaal maar wel waar!
Gaan kijken als toeschouwer en dan de vraag krijgen om te gaan rijden met de dikste Skyline van de klasse.
Te bizar voor woorden, dus zal ik even uitleggen hoe het nou zit.
De gouden civic kreeg in Zandvoort problemen met een fusee en ze waren zo'n beetje de hele nacht bezig om dit probleem op te lossen. De eigenaar van de Skyline (Dennis, maat van richard met de civic) was dus zo moe dat hij echt niet meer kon rijden.
Hij kon mij weer via Richard en had de verhalen wel gehoord dat ik op Zandvoort aardig de weg wist. Hij kon niet meer dus moest ik het maar doen.
Nou had ik idd nog nooit met een Skyline of een RHD gereden dus waanzinig voorzichtig aangevoeld wat die bonk geweld kon en toeliet.
Nou...... Na een kleine ruzie met een kwakkelende Hicas (vol automatische achterwiel besturing) die me bijna naar de vangrail stuurde in Slotenmaker begon ik in de quali een beetje vertrouwen te krijgen in die godzilla. Ondertussen hadden we de zekering van de Hicas eruit getrokken waardoor de Skyline zich zowaar als een auto ging gedragen en niet als een stuiterbal op een bowling baan! Resultaat: vertrouwen in de auto terug en 2 seconde sneller dan in de oefen rondjes.
Toen de finale waar ik wederom wat meer ben gaan proberen. Dit keer simpelweg wat later gaan remmen gaf me wederom 2 seconde waardoor de tijd ergens in de 2.03 terecht kwam. Genoeg om eerste te worden.
Dit ding kan nog zo waanzinnig veel harder!

Even voor de duidelijkheid: De Skyline reed net een weekje met zn gloednieuwe Mines motor. De turbo druk stond "maar" op 1,3 bar wat zo ongeveer even meer dan 500pk zou moeten zijn. De motor is gemapt tot 1,7 bar dus we hebben nog een tikkie over zeg maar.. ;)
Dat de Hicas de fout in ging kwam waarschijnlijk doordat de achterwiel uitlijning totaal niet ok was. Rechtsachter stond zo op het oog met toespoor en links achter met uitspoor. Gek dat hij elke keer zn kont weg gooide als ik op het gas ging staan.....
Nou bleek die sporing achteraf wel te kloppen. Zo'n beetje elk onderdeel van de ophanging was vervangen voor verstelbaar Nismo spul en dus nooit afgesteld.
Met andere woorden, ging best aardig zo hahahahahaa!

Dat met de Douane is nog aardig afgelopen. De Douane wilde Dennis een boete geven ala BPM waarde auto + 50% maar Dennis is helemaal geen Nederlander. En in Belgie mag je dus wel met een buitenlandse auto rijden. De Politie die er toen maar bij kwam was gelukkig makkelijker en toen Dennis de officiele papieren had laten faxen vanuit Belgie waarin te lezen was dat hij gewoon geregistreerd stond en was verzekerd was er niet veel meer aan de hand. Hij mocht alleen niet meer ermee door nederland rijden dus heeft hij een aanhanger moeten regelen.
Liep dus met een sisser af gelukkig...

Maare, leuk kluppie hier!
Ik zal jullie nog wel vaker gaan langs komen.

Groetjes, Frank

Mark Nauta
Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94

Bericht door Mark Nauta » 09 jun 2008, 23:42

Leuk deze foto Johan ;). Me in action ;).

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2008, 23:48

Tom schreef:Misschien moeten we Opa maar huisfotograaf maken :lol:
+1 :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 09 jun 2008, 23:50

Aram schreef:
Marcel H. schreef:Dit vond ik de leukste babes
`

Je houd wel van een beetje klasse zie ik. :mrgreen:
Idd, die recht op de foto is lekker :o

Michel

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2008, 23:51

Michel Pol schreef:
Tom schreef:Misschien moeten we Opa maar huisfotograaf maken :lol:
+1 :lol:
alleen wel een beetje zwak van Opa, dat als ik hem aanbied om een foto te maken met hem en de dame die hij het leukst vond daar, dat hij dan afhaakt! Maar goed, het is hem vergeven, misschien kon zijn zwakke opa hartje dat niet aan :lol:

JohanH

Bericht door JohanH » 09 jun 2008, 23:53

Mark Nauta schreef:Leuk deze foto Johan ;). Me in action ;).

3x zelfs, heb je ook met Elmar recht voor je op de plaat vastgelegd :)
Had op een gegeven moment ook een lieftallig deerne voor mijn neus staan in die bocht :wink:
[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6466.jpg[/img]

Metchu

Bericht door Metchu » 09 jun 2008, 23:55

hej Johan, ouwe snoeperd. Ik weet zeker dat jij iets meer pikantere foto's van haar hebt. Ik ken jouw soort, kom maar op :mrgreen: :lol: :wink:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 09 jun 2008, 23:56

@Frank: Gaaf man! Lekker bezig geweest dus.

JohanH

Bericht door JohanH » 09 jun 2008, 23:56

Tegen het eind ook nog een momentje in de Kumho net voor mijn neus:

sideways, gooood :!:
[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6728.jpg[/img]

Maar zo'n vonkje, da's niet goed...
[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6729.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6730.jpg[/img]

[img:800:532]http://circuit.nhlrebel.com/fotoalbums/ ... C_6731.jpg[/img]

Camera-auto van de jury reed erachter, dus wie weet volgen betere beelden later...

JohanH

Bericht door JohanH » 10 jun 2008, 00:01

Metchu schreef:hej Johan, ouwe snoeperd. Ik weet zeker dat jij iets meer pikantere foto's van haar hebt. Ik ken jouw soort, kom maar op :mrgreen: :lol: :wink:
Hehe, helaas voornamelijk sjaggo kijkende dames of te wazig doordat mijn camera ingesteld stond op stilstaande objecten :(

Je zult het dus met opa en Marcel's detailfoto's moeten doen so far ;)

Tom V

Bericht door Tom V » 10 jun 2008, 00:04

gaskleppie schreef:
Ander meesterlijk verhaal vond ik het verhaal van Frank van Koppen. Ik geloof dat het in de klasse Semi Pro Street was, houdt mij even ten goede. Ben nu te gaar om het uit te zoeken. Tijdens de prijsuitreiking werd zijn naam omgeroepen. Ik wist niet dat hij meedeed, omdat hij normaal gesproken in een zwarte Integra Type R rijdt die ik wel ken. Ik kom hem wel eens tegen in een busje als collega van o.a. Stefan R Very Happy Hoe dan ook, na de prijsuitreiking zei ik tegen hem: "Dat rijdt wel beter dan een Integra, of niet?" Ging om deze Skyline:
Thumbnail, click to enlarge.

Als sidenote hier nog even: eind van de dag zijn ze door de Polizei aan de kant gezet. Ging om douane en BPM verhaal zo te zien, want douane stond er ook bij. Zag er niet gezellig uit.

Hoe dan ook, Frank was op zijn motor naar Zandvoort gekomen en daar werd hem gevraagd of hij in de Skyline zou willen rijden. Dat heeft hij gedaan. Eerste keer in een Skyline, eerste keer RHD en dan eerste keer Time Attack. Resultaat: 1e plaats Very Happy Gaaf verhaal Cool
Klopt helemaal!
Leuk je weer eens te zien btw! Tijd geleden... Tijd dat ik ook weer eens op de ring ga kijken...

Ruig verhaal maar wel waar!
Gaan kijken als toeschouwer en dan de vraag krijgen om te gaan rijden met de dikste Skyline van de klasse.
Te bizar voor woorden, dus zal ik even uitleggen hoe het nou zit.
De gouden civic kreeg in Zandvoort problemen met een fusee en ze waren zo'n beetje de hele nacht bezig om dit probleem op te lossen. De eigenaar van de Skyline (Dennis, maat van richard met de civic) was dus zo moe dat hij echt niet meer kon rijden.
Hij kon mij weer via Richard en had de verhalen wel gehoord dat ik op Zandvoort aardig de weg wist. Hij kon niet meer dus moest ik het maar doen.
Nou had ik idd nog nooit met een Skyline of een RHD gereden dus waanzinig voorzichtig aangevoeld wat die bonk geweld kon en toeliet.
Nou...... Na een kleine ruzie met een kwakkelende Hicas (vol automatische achterwiel besturing) die me bijna naar de vangrail stuurde in Slotenmaker begon ik in de quali een beetje vertrouwen te krijgen in die godzilla. Ondertussen hadden we de zekering van de Hicas eruit getrokken waardoor de Skyline zich zowaar als een auto ging gedragen en niet als een stuiterbal op een bowling baan! Resultaat: vertrouwen in de auto terug en 2 seconde sneller dan in de oefen rondjes.
Toen de finale waar ik wederom wat meer ben gaan proberen. Dit keer simpelweg wat later gaan remmen gaf me wederom 2 seconde waardoor de tijd ergens in de 2.03 terecht kwam. Genoeg om eerste te worden.
Dit ding kan nog zo waanzinnig veel harder!

Even voor de duidelijkheid: De Skyline reed net een weekje met zn gloednieuwe Mines motor. De turbo druk stond "maar" op 1,3 bar wat zo ongeveer even meer dan 500pk zou moeten zijn. De motor is gemapt tot 1,7 bar dus we hebben nog een tikkie over zeg maar.. ;)
Dat de Hicas de fout in ging kwam waarschijnlijk doordat de achterwiel uitlijning totaal niet ok was. Rechtsachter stond zo op het oog met toespoor en links achter met uitspoor. Gek dat hij elke keer zn kont weg gooide als ik op het gas ging staan.....
Nou bleek die sporing achteraf wel te kloppen. Zo'n beetje elk onderdeel van de ophanging was vervangen voor verstelbaar Nismo spul en dus nooit afgesteld.
Met andere woorden, ging best aardig zo hahahahahaa!

Dat met de Douane is nog aardig afgelopen. De Douane wilde Dennis een boete geven ala BPM waarde auto + 50% maar Dennis is helemaal geen Nederlander. En in Belgie mag je dus wel met een buitenlandse auto rijden. De Politie die er toen maar bij kwam was gelukkig makkelijker en toen Dennis de officiele papieren had laten faxen vanuit Belgie waarin te lezen was dat hij gewoon geregistreerd stond en was verzekerd was er niet veel meer aan de hand. Hij mocht alleen niet meer ermee door nederland rijden dus heeft hij een aanhanger moeten regelen.

Maare, leuk kluppie hier!
Ik zal jullie nog wel vaker gaan langs komen.

Groetjes, Frank
Fraai verhaal Frank!

DDX

Bericht door DDX » 10 jun 2008, 00:06

gaskleppie schreef:Dat met de Douane is nog aardig afgelopen. De Douane wilde Dennis een boete geven ala BPM waarde auto + 50% maar Dennis is helemaal geen Nederlander. En in Belgie mag je dus wel met een buitenlandse auto rijden. De Politie die er toen maar bij kwam was gelukkig makkelijker en toen Dennis de officiele papieren had laten faxen vanuit Belgie waarin te lezen was dat hij gewoon geregistreerd stond en was verzekerd was er niet veel meer aan de hand. Hij mocht alleen niet meer ermee door nederland rijden dus heeft hij een aanhanger moeten regelen.
huh wat een vreemd verhaal ?
zaten ze gewoon te zoeken naar dingen waarop ze de auto konden aanhouden ofzo :roll:

JohanH

Bericht door JohanH » 10 jun 2008, 00:19

DDX schreef:huh wat een vreemd verhaal ?
zaten ze gewoon te zoeken naar dingen waarop ze de auto konden aanhouden ofzo :roll:
Raar verhaal idd... alsof er in de wet staat dat je als buitenlander niet in een auto uit een ander land rond mag rijden. Vanuit het BPM-graai oogpunt begrijp ik dat ze dat niet willen bij Nederlanders, maar dit lijkt meer op een pesterij om toch nog wat gelijk te halen voor de verspilde tijd.

Stéphane

Bericht door Stéphane » 10 jun 2008, 00:28

Hoi Frank,

Inderdaad leuk je weer eens te zien. Laatste keer was onderweg nog eens, jij in de Sprinter en ik in mijn grijze roadster volgens mij. Onder je ouwe nickname ook hier weer aangemeld. Namens mij in ieder geval van harte welkom :D Op de Ring kom ik zelf ook niet meer zo heel veel, helaas. Echt een mooi verhaal, zoals je me zondag ook al verteld had :) Dat er nog meer in de Skyline zit belooft wat voor de volgende keer. Hopelijk dan wel alles op scherp en dan ook goed gaan met die machine. Had het er met Cisco over vandaag en hij moest er ook geweldig om lachen :D

Goed dat het met de douane goed is afgelopen. Ik reed er voorbij en het zag er een beetje 'wij-willen-geld-zien'-achtig er uit. Dennis heeft zijn zaken dus gewoon goed voor elkaar dus jammer maar helaas voor de douane dan :P

Grt.
Stéphane

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jun 2008, 00:42

[IMG:800:609]http://img440.imageshack.us/img440/1296 ... aanyw0.jpg[/img]

Mark's droombaan in de auto-p*rno :roll:

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 10 jun 2008, 00:43

HAHA.....

Tom V

Bericht door Tom V » 10 jun 2008, 00:43

Rene!!!!!

:lol: :lol: :lol:

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 10 jun 2008, 00:44

Rene.....ik hoop dat jij je bewust bent van het feit dat ik fotograaf ben, veel foto's schiet en dat ook doe op events waar jij ook was ;)......daarnaast heb ik ook fotoshop ;)......

Tom V

Bericht door Tom V » 10 jun 2008, 00:51

Pas maar op Rene :P
Laatst gewijzigd door Tom V op 10 jun 2008, 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Aad

Bericht door Aad » 10 jun 2008, 00:52

Mark Nauta schreef:Rene.....ik hoop dat jij je bewust bent van het feit dat ik fotograaf ben, veel foto's schiet en dat ook doe op events waar jij ook was ;)......daarnaast heb ik ook fotoshop ;)......
Geloof nooit dat je Rene nog lelijker kan shoppen :D

Mark Nauta

Bericht door Mark Nauta » 10 jun 2008, 00:53

Aad Hoogendoorn schreef:
Mark Nauta schreef:Rene.....ik hoop dat jij je bewust bent van het feit dat ik fotograaf ben, veel foto's schiet en dat ook doe op events waar jij ook was ;)......daarnaast heb ik ook fotoshop ;)......
Ik zal hem eens met haar shoppen :P.......

GTRene

Bericht door GTRene » 10 jun 2008, 01:05

Mark Nauta schreef:
Aad Hoogendoorn schreef:
Ik kan der helemaal niks van :lol: maar had wel lol met het maken :lol:

achteraf gezien had ik een leuke kunnen doen met Osama en z'n baard, en dat jij dan tegen hem zegt, ach gisteren had ik nog zo'n baard :lol:
iets in die geest.

was me ff onschoten wat ik aan heb gericht nu :oops: :wink:

Aad

Bericht door Aad » 10 jun 2008, 01:06

Mark Nauta schreef:
Aad Hoogendoorn schreef:
Ja doen , maar dan onder zijn neus zo vierkant klein model !

Plaats reactie