Horloge / Horloges topic
- dale vito
romo: Ik ben wel geen Robin, maar toch een antwoord;
voor dit soort handelaren is het handigst om op een horlogeforum wat referenties te vragen. Die jij aangaf ken ik toevallig niet, maar er zijn wel bepaalde handelaren die goed(koper) kunnen leveren. Eerlijke spullen, tegen een betere prijs. Maar misschien kan Robin dat zelf ook, dat weet ik niet.
Schaamteloos stukje reclame, maar probeer het eens op mijn ex-forum, dezinvanluxe.nl . Daar zijn zeker weten mensen die je goed op weg kunnen helpen, als Robin dat verder niet kan/ zich niet in deze handel wil mengen.
voor dit soort handelaren is het handigst om op een horlogeforum wat referenties te vragen. Die jij aangaf ken ik toevallig niet, maar er zijn wel bepaalde handelaren die goed(koper) kunnen leveren. Eerlijke spullen, tegen een betere prijs. Maar misschien kan Robin dat zelf ook, dat weet ik niet.
Schaamteloos stukje reclame, maar probeer het eens op mijn ex-forum, dezinvanluxe.nl . Daar zijn zeker weten mensen die je goed op weg kunnen helpen, als Robin dat verder niet kan/ zich niet in deze handel wil mengen.
Laatst gewijzigd door dale vito op 05 sep 2006, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- dale vito
prima toch. Zuurder zou zijn als je er wel flink meer voor had betaald.. 8)Stéphane schreef:Bedankt, en zo'n vermoeden had ik ondertussen al gekregen. Achteraf gezien niet helemaal slim, maar goed. Dan kijk ik wel hoe lang hij heel blijft en dan zien we het wel verderdale vito schreef:Dat is een bekende strategie; een website bouwen met enorme prijzen, en het dan vervolgens op ebay verkopen voor vér onder die prijs. Veel meer dan die 100 euro op Ebay zal het dan ook niet waard zijn. Ik ben benieuwd wat je er van vindt en hoe je de kwaliteit ervaart.
BTW de uurwerken die in dit soort horloges gebruikt worden zijn vaak van chinese makelij.
- Stéphane
- Stéphane
-
Afgelopen zaterdag even een (klein) rondje A'dam gedaan als horlogetoerist. Uit m'n hoofd, Pampus, Amsterdam Diamond Center en Ace&Spyer.
Bij Pampus geholpen door een (denk ik) zaterdaghulp. Erg aardig, maar weinig verstand van zaken. Ik ben in z'n geheel geen horologe-expert, en als ik dan meer weet dan de verkoper, dan heb ik er al niet zoveel vertrouwen in. Wel de IWC Mark XVI mogen aanschouwen en proberen, maar in het echt viel die me toch een beetje tegen. Kan er niet precies de vinger op leggen, maar misschien toch niks voor mij.
Daarna door naar ADC, daar heb ik eigenlijk alleen maar rond gelopen en gekeken. Alle verkopers waren bezet, en zag eigenlijk niks naar mijn gading.
Dus door naar Ace&Spyer, waar ik een Longines uit de Master Collection in de etalage zag. Binnen gelijk goed en vriendelijk geholpen, en moet zeggen dat de Longines mij wel erg goed beviel qua uiterlijk. Ook om m'n pols zag het er goed uit. Nog een tijdje zitten praten met de verkoopster, en zij bleek een groot fan van IWC te zijn. Nog een paar andere IWC's omgehad, maar qua budget is dat gewoon niet te doen. Komt ooit nog wel eens hopelijk, heb ik nog wat om naar uit te kijken
Maar deze staat nu dus bovenaan m'n lijst:
[img:800:826]http://imagehost.vendio.com/preview/st/ ... hrono1.jpg[/img]
[img:800:600]http://imagehost.vendio.com/preview/st/ ... hrono2.jpg[/img]
[img:800:738]http://imagehost.vendio.com/preview/st/ ... hrono3.jpg[/img]
Bij Pampus geholpen door een (denk ik) zaterdaghulp. Erg aardig, maar weinig verstand van zaken. Ik ben in z'n geheel geen horologe-expert, en als ik dan meer weet dan de verkoper, dan heb ik er al niet zoveel vertrouwen in. Wel de IWC Mark XVI mogen aanschouwen en proberen, maar in het echt viel die me toch een beetje tegen. Kan er niet precies de vinger op leggen, maar misschien toch niks voor mij.
Daarna door naar ADC, daar heb ik eigenlijk alleen maar rond gelopen en gekeken. Alle verkopers waren bezet, en zag eigenlijk niks naar mijn gading.
Dus door naar Ace&Spyer, waar ik een Longines uit de Master Collection in de etalage zag. Binnen gelijk goed en vriendelijk geholpen, en moet zeggen dat de Longines mij wel erg goed beviel qua uiterlijk. Ook om m'n pols zag het er goed uit. Nog een tijdje zitten praten met de verkoopster, en zij bleek een groot fan van IWC te zijn. Nog een paar andere IWC's omgehad, maar qua budget is dat gewoon niet te doen. Komt ooit nog wel eens hopelijk, heb ik nog wat om naar uit te kijken

Maar deze staat nu dus bovenaan m'n lijst:
[img:800:826]http://imagehost.vendio.com/preview/st/ ... hrono1.jpg[/img]
[img:800:600]http://imagehost.vendio.com/preview/st/ ... hrono2.jpg[/img]
[img:800:738]http://imagehost.vendio.com/preview/st/ ... hrono3.jpg[/img]
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Vandaag even in dagje in Düsseldorff gweest; en daar gehele collecties bekeken van alle grote/bekende merken, een onwerkelijk aanbod, met nog onwerkelijker prijzen. Anyway, ook uitgebreid de JL en IWC collectie aanschouwd..................................sprakeloos mooi, kan niets anders meer zeggen.
@Robin; prijsverschil Nederland versus Duitsland, althans in de vitrine, 0,0%
Kom er nog wel weer, zal dan eens een onderhandelings poging gaan wagen.
In maart aanstaande kom ik nog in Dubai, daar ga ik ook even neuzen uiteraard, even een oer Hollands vergelijking van de prijzen er op na houden, heerlijk toch................................
@Robin; prijsverschil Nederland versus Duitsland, althans in de vitrine, 0,0%
Kom er nog wel weer, zal dan eens een onderhandelings poging gaan wagen.
In maart aanstaande kom ik nog in Dubai, daar ga ik ook even neuzen uiteraard, even een oer Hollands vergelijking van de prijzen er op na houden, heerlijk toch................................
- Jelmer850i
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
- Jelmer850i
- duifjes.com
- romo
- dale vito
had je een aantal pagina's geleden ook al gevraagd toch romo?
maar man man man.. Over die portugieser perpetual mag je van mij eeuwig (hehe) blijven lullen. Wat een prachtklok. 18k met zwarte plaat.. Echt genieten.
Nog breitling liefhebbers hier? klik1 en klik2. Ik plaats hier geen advertentie meer aangezien er toch niet zo veel interesse is, maar je weet maar nooit.

maar man man man.. Over die portugieser perpetual mag je van mij eeuwig (hehe) blijven lullen. Wat een prachtklok. 18k met zwarte plaat.. Echt genieten.
Nog breitling liefhebbers hier? klik1 en klik2. Ik plaats hier geen advertentie meer aangezien er toch niet zo veel interesse is, maar je weet maar nooit.
- dale vito
wel een fiat erbij kopen romo:

kwam ik net tegenNS schreef:Sorry voor de wilde associatie. Maar hier is de baas van Fiat, Sergio Marchionne, met onmiskenbaar een gouden IWC perpetual calender om z'n pols.....RichardT schreef: Grappige conclusie trek jij uit mijn vraag. Knap. In wat voor auto zal ie rijden, Acour_Jeroen? Een Fiat Punto?
[img:640:480]http://img211.imageshack.us/img211/2260/kicx1751ny7.jpg[/img]
[img:480:640]http://img212.imageshack.us/img212/6560/kicx1746uq9.jpg[/img]

- romo
Dat klopt, maar er heerst blijkbaar radio stilte daar in `t hoge noordndale vito schreef:had je een aantal pagina's geleden ook al gevraagd toch romo?![]()

En ik wil niet die zwarte, die is nl met 44mm doorsnee te groot, wel met de witte wijzerplaat, die is 42 mm, net iets beter voor mij dan

Breitling heb ik al, een Aerospace Repetition Minutes
Laatst gewijzigd door romo op 02 dec 2006, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.