Daar zeg je zoiets Fabian, twee weken geleden ging een kennis er op (een zeik nat) Spa-Francorchamps vanaf en ging de vangrail in. Voor de "Dépanneur" de auto terug de pits in had gebracht stond de organisatie al te wapperen met een factuur van €950 ................................. cash te voldoen à la minute!!!Fabian schreef:Balen! Geen schade aan vangrails moeten lappen?
Wij willen het allemaal zien!BobTheFish schreef:Balen man! Ik zat een paar ronden achter je om je drift skills te capturen en wat ging je als een trein.
Bochten werden zonder problemen aan elkaar geregen. Hulde!
Mocht je nog intresse hebben in alle beeldmateriaal wilt kun je me een PB'tje sturen!
Success met het herstel en gelukkig dat je zelf niets hebt.
daNpy, ik zou ook niet zomaar uitstappen hoor, je weet tenslotte nooit wat er achter je aankomt. Misschien nog wel iemand die ook al te lang aan het driften is geweest en net als Rody daar een foutje maakt..daNpy schreef:Maar je rijdt gewoon weer aan na een contact met de vangrail, zonder de auto te controleren?
+1, zien!ErikS schreef:Wij willen het allemaal zien!BobTheFish schreef:Balen man! Ik zat een paar ronden achter je om je drift skills te capturen en wat ging je als een trein.
Bochten werden zonder problemen aan elkaar geregen. Hulde!
Mocht je nog intresse hebben in alle beeldmateriaal wilt kun je me een PB'tje sturen!
Success met het herstel en gelukkig dat je zelf niets hebt.![]()
Jammer van de schade, maar het lijkt me mee te vallen, Knot?!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1bZeOCSw ... 4repi2TczA[/youtube]ErikS schreef:
Wij willen het allemaal zien!![]()
Jammer van de schade, maar het lijkt me mee te vallen, Knot?!
Toegegeven, ik ken Zandvoort niet, maar Rody eindigt met zijn neus tegen de richting in. Hij kan dus redelijk zien wat eraan komt.Peric schreef: k zou ook niet zomaar uitstappen hoor, je weet tenslotte nooit wat er achter je aankomt. Misschien nog wel iemand die ook al te lang aan het driften is geweest en net als Rody daar een foutje maakt..
Neuh, effe veilig plekkie opzoeken en dan checken.
Vet hoor!BobTheFish schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1bZeOCSw ... 4repi2TczA[/youtube]
staat ook in: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 22&t=29032" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt. Bij een E36 schiet vaak de radiateur uit de klemmen bij zo'n tikje. (Ask me how I know.... 2 keer een bandenstapel getikt en 2x radiateur lek....daNpy schreef:Toegegeven, ik ken Zandvoort niet, maar Rody eindigt met zijn neus tegen de richting in. Hij kan dus redelijk zien wat eraan komt.Peric schreef: k zou ook niet zomaar uitstappen hoor, je weet tenslotte nooit wat er achter je aankomt. Misschien nog wel iemand die ook al te lang aan het driften is geweest en net als Rody daar een foutje maakt..
Neuh, effe veilig plekkie opzoeken en dan checken.
Ook ga ik er vanuit dat er vlaggers aanwezig zijn om andere deelnemers te attenderen.
Zonder te controleren wegrijden naar een veiligere plek -> Rody draait de hele baan over, wat als zijn radiateur koelvloeistof lekt? Dan ligt het meteen over de hele breedte van de baan, voor/in een bocht. Lijkt me ook geen veilige situatie
Mijn persoonlijke mening is gewoon blijven staan, de marshalls weten waar je bent en komen er dan zsm aan, indien nodig.
Maar nogmaals, ik ken Zandvoort niet, dus ik weet niet met welke snelheid iemand daar aan komen voordat hij je opmerkt. Dat is natuurlijk eveneens een potentieel gevaar.