http://www.iwc.com/novelties2010/index-de.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprakeloos....................
Veel plezier ermee.Mark schreef:Dit weekend de Seiko Arctura gekocht:
Hoop niet dat dit vloeken in de kerk isInvicta Stainless Steel Pro Diver 200m Horloge met Auto Wind Mechanisme « Terug
•Merk: Invicta
•Type: 8926
•Serie: Invicta Pro Diver Automatic
•Movement: 21 Jewel Automatic
•Shock Resistant
•Doorsnede Wijzerplaat: 40 mm
•Materiaal: Solid Stainless Steel
•Met een Unidirectionele bewegingsmechanisme
•Doorzichtige/opengewerkte achterzijde
•Anti-Reflectie minerale glasplaat
•Tritnite lichtgevende wijzers en getallen
•Datum display
•Armband: Solid Stainless Steel duikers band met veiligheids-pin
•Waterdicht: tot 200 meter
•Garantie: 3 jaar
•Levertijd: 5 tot 10 werkdagen
Prijs: € 69,95
Wat ik heb gelezen zijn ze er met een zwitsers uurwerk die ook gebruikt worden in de dure jongens. Deze hebben ook saffierglas en is het model 9937. Uiterlijk is deze gelijk aan de 8926 (van ibood) alleen heeft die een japans uurwerk en mineraalglazen wijzerplaat.Joost Hermens schreef:Blijkbaar zijn het zelfs replica invicta's ( van wat ik gelezen heb ).
Dus een replica van een replica![]()
Nouja, na een paar maandjes kan je hem aan de kinderen geven als zo'n doolhof spelletje 8) .
In ieder geval niet te lang wachten, op=op.Martin van der Zwaard schreef:Wat zeggen jullie.....wel of niet kopen??
Begin het namelijk steeds interessanter te vinden maar het moet geen rommel zijn. Verwacht ook geen Rolex-kwaliteit maar een beetje goeie klok wil ik wel hebben :!:
Gebruikers op dit forum: Cazzo46, Joost H., MarcF, Martijn_bmw, Peter-Paul, Richardt., Rnd, SAH, tomgtr, Will F. en 2 gasten