Horloge / Horloges topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Online
Gebruikersavatar
Sabberjoch
Berichten: 774
Lid geworden op: 11 feb 2022, 11:40
Auto: 981C S
Locatie: Ter Apel

Re: Horloge / Horloges topic

Bericht door Sabberjoch » 22 jun 2026, 10:26

Bram schreef: 22 jun 2026, 10:20 Is vandaag om 07.34u gewoon m'n Omega gestopt met tikken...
Even de pols een paar flinke slingers geven, dat moet jou toch lukken? :coffee:

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 17420
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Horloge / Horloges topic

Bericht door Bram » 22 jun 2026, 10:38

Mja, ik voelde wat weerstand bij handmatig opwinden, dus daar maar mee gestopt. Ik kijk wel ff joh :bag:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dimitri, EvdP, Joël D., Kasteel, m@rco, RS-Ron, Semrush [Bot] en 7 gasten