dvh schreef:Het lijkt wel alsof ze er mee willen verdienen !
Hahaha. Schande. Klote kapitalisten!
dvh schreef:Het lijkt wel alsof ze er mee willen verdienen !
Dat was de BMW dealer in Eindhoven. Volgens mij werkt ze nu bij ASV in Veghel.Snipe schreef:Daar staat me inderdaad ook iets van bij.Downforce Hans schreef:Hey Knaapje, zat daar ook dat lekkere ding niet achter de balie.............of heb ik het mis?
romo schreef:Van Laarhoven Eindhoven, zelden een beter gevulde spijkerbroek gezien![]()
Eerst vraag je je af hoe ze het ding aan en over de kont krijgen, maar al snel besef je dat dat van secundair belang is.
Primair; hoe kan ik haar helpen het ding zo vlot mogelijk uit te krijgen................
Robin Hartog schreef:Iemand moet dit topic doorspelen aan haar..
Andre schreef:Maar dat ie niet aan een vrouwtje is blijven hangen heeft ie juist wel een porsche en een 1M coupe. De meeste zitten thuis met een lease familie car uitgezocht op basis van bijtelling en kofferruimte.
+1tomgtr schreef:Ach, alleen, met draak van vrouw, met leuke vrouw en kids, hard werken, veel vrije tijd, gras is toch altijd groener bij de buren. Iedereeen stelt lekker z'n Eigen prio's de dag dat je je laatste adem uitblaast kan je bepalen of je het een beetje ok gedaan hebt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten