Zomer 2026

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 36178
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: "No Risk, full poes"

Re: Zomer 2026

Bericht door JP » 25 jun 2026, 22:52

Joy schreef: 25 jun 2026, 22:45www.hetiswarm.nl
Dank je ! Nu heb ik de condens op de vloer liggen :tong:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 11000
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Zomer 2026

Bericht door Joy » 25 jun 2026, 22:53

:mrgreen: waarschijnlijk is het speeksel.

Gebruikersavatar
Martijn_bmw
Berichten: 29917
Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
Locatie: Randstad

Re: Zomer 2026

Bericht door Martijn_bmw » 26 jun 2026, 10:39

:lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, EvdP, MarcF, Sander-E46, timoty, WJ en 17 gasten