Kan goed zijn dat die importeur nog dezelfde is. Deed het al 30+ jaar vertelde ie.
En wie bepaalt die schaarste?ADV schreef: 06 apr 2022, 12:16 Nou volgens mij is er gewoon een schaarste, en dan is het opeens dat je mag filteren in de mensen die je het wel of niet gunt? Ik hoorde dat er op een normaal sportmodel Rolex bij een S&C een wachtlijst is van 500 mensen. Ze krijgen ongeveer 1-3 van die horloges per maand. Kortom, succes![]()
Ben ik de enige die ze niet mooi vindt?
.....alsmede ieder zelfrespecterende rapper.
Yes dat is hem. Hens.Robin schreef: 06 apr 2022, 10:56 De heer Bagijn was die laatste.
En die werkte vroeger voor Groenheim Amsterdam.....
Ik hoorde van een AD het aantal ontvangen mailtjes over de GMT Sprite: meer dan 5.000. In 3 dagen tijd.ADV schreef: 06 apr 2022, 12:16 Nou volgens mij is er gewoon een schaarste, en dan is het opeens dat je mag filteren in de mensen die je het wel of niet gunt? Ik hoorde dat er op een normaal sportmodel Rolex bij een S&C een wachtlijst is van 500 mensen. Ze krijgen ongeveer 1-3 van die horloges per maand. Kortom, succes![]()
Bizar he..flieger schreef: 06 apr 2022, 14:57Ik hoorde van een AD het aantal ontvangen mailtjes over de GMT Sprite: meer dan 5.000. In 3 dagen tijd.ADV schreef: 06 apr 2022, 12:16 Nou volgens mij is er gewoon een schaarste, en dan is het opeens dat je mag filteren in de mensen die je het wel of niet gunt? Ik hoorde dat er op een normaal sportmodel Rolex bij een S&C een wachtlijst is van 500 mensen. Ze krijgen ongeveer 1-3 van die horloges per maand. Kortom, succes![]()
Ja of voetballers. De penoze, voetballers en artiesten hangen al sinds jaar en dag in zelfde circuit. Alleen is het ietwat on nederlandse patsen met je spullen nogal gemeengoed geworden.
Niet elke crimineel is een rapper, maar elke rapper is een crimineel. Iets in die trant.
Oh cool!! Dat is ook een erg mooi type, gefeliciteerdBert ///M3 schreef: 13 apr 2022, 20:26 Bij Gassan op Schiphol een Rolex Seadweller 126600 op de kop weten te tikkenIk was eigenlijk gewoon wat rond aan het slenteren uit verveling, ze vroegen of ik hem passen wou en ze moesten even voorraad checken. Bleken ze er toch 1 te hebben
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 1 gast