8) 8)
veel veilge df km/s toegewenst,past er genoeg camera toebehoren in de kofferbak?????
dat wordt in de exige erg lastig......
Waar gaat 't toch allemaal overallen schreef:Stelletje grappenmakers!![]()
Stel je eens voor dat de vorige eigenaar van het stuur een 160 kg stuk vlees is dat harder zweet dan Bob (Paul de Leeuw). Dat zelfde stuur heeft hij bijv. 200.000 kilometer in z'n handen gehad. Vervolgens zak jij in die stoel vol oud zweet en grijp je het stuur vast. 20 kilometer later open je een zak dropjes en eet je dat op. Dat doen jullie vast niet met stokjes, zoals ik.
Ach ja Mark, luister niet naar mij maar naar hun! Geniet van je snoepjes in de auto.
Dat is inderdaad een verdomd geil stuur. Die zou ik er ooit nog wel in willen hebben ja, of toch maar net zoiets als jij hebt. Of natuurlijk een mooi stuur net als André nu te koop heeft. Alleen is dat voor mij nu echt geen prioriteit. Eerst komt nu die uitlaat eronder (originele M3 3.0 einddemper), komt er een alarm in en moeten er nieuwe achterlichten komen. Daarnaast moet even gekeken worden waarom af en toe het ABS lampje gaat branden (ik denk zelf remolie/vloeistof).Steven Nauta schreef:Zoiets kan hij wel gebruiken, dat maakt hem echt af. Al worden die al snel voor zo'n 200e verhandeldDenk niet dat Markiemark dat ervoor neer gaat tellen (terecht)
[img:400:300]http://img247.imageshack.us/img247/5306/dc1d1yc9.jpg[/img]
Lijkt me ideaal zoiets! 8)Steven Nauta schreef:[img:773:641]http://img264.imageshack.us/img264/7018/mpn26432fo8.jpg[/img]
Ja, toen ik van de week ergens omhoog reed ging ie aan en soms bij optrekken en soms bij remmen, dus heel verschillend. Remblokken kunnen het niet zijn, die zijn voor nog goed(volgens vorige eigenaar, vrijdag komt ie op een brug, dus zal ik zelf ook even kijken) en achter pas vervangen.GTRene schreef:als je het remolie peil te laag zou hebben, zijn je remblokjes vast ook behoorlijk versleten...en die zijn best prijzig...
wanneer brand ie dan, als je de bocht door gaat of hard optrekt of wanneer je remt...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 20 gasten