Volgens mij begrijpen we elkaar allemaal erg goed en hoeven we ons voorlopig geen zorgen te maken over knakenbakken/beukhokken/ragbakken/Opel Speedsters

@Maik
Alles is wel gezegd en in het draadje over Heel & Toe gaan we verder over die rijtechniek.
Rico hoeft het niet te leren want die heeft een SMG en dan zou je wel kunnen gaan leren om met links te remmen, want dat is fantastisch met dat systeem. Maar dat moet je wel willen... Hij wil dat niet, want hij heeft zo plezier zat. En dat kan ik volledig begrijpen.
Anyway, ik vond woensdag zeer geslaagd vanwege de discipline, maar toch zagen ik en anderen wat situaties op de baan die maar nét goed gingen. O.a. Cor + 911 Turbo bij bos uit. De Turbo reed een complete buiten-binnen-buiten lijn en Cor dacht, net als wij, dat de Turbo ruimte liet, maar opeens ging die toch vol op de apex af en Cor hield daar gelukkig rekening mee, dus van echt afsnijden/kans op schade was geen sprake.
Dus naast Rob Slotemaker + Scheivlak, zou ik ook Kuhmo-Bos Uit als niet-inhaal-zone willen bestempelen. Kan echt goed fout gaan als iemand daar een 'gaatje' ziet, die er achter gezien niet was.
Jacco noemt hierboven ook het gas los laten voor achteropkomend verkeer. Doe dat aub als beginner alleen op de rechte stukken! Of schakel sneller op, dan komen ze ook wel voorbij. Dan kan er vrij weinig gebeuren. Ik zag een aantal mensen in een snelle bocht van het gas gaan, dat zorgt echt voor veel onbalans in je auto. Moet je niet willen.
René weet nu wat het is om bovenaan de Slotemaker van het gas te gaan. Gaat allemaal net goed, maar als de snelheden over een tijdje hoger liggen wordt het echt spannend in zulke situaties.
Ik heb er alle vertrouwen in dat we de volgende keer wederom een topdag zullen hebben met gedisciplineerde rijders en wellicht dat een aantal ook weer veel leren en progressie boeken. Dan wordt het alleen maar geslaagder in mijn ogen.
In bijna 2 jaar tijd is er een mooi clubje mensen ontstaan hier, met een bovengemiddeld wagenpark. Ik hoop dat we daar nog lang van kunnen genieten, op en naast de baan.