Even klein schopje:
Afgelopen weekend zijn er 4 bandjes met voldoende profiel gemonteerd bij Prins Techniek in Wassenaar op velgen die ik nog had liggen. Die jongen keek niet eens verbaasd genoeg toen hij vellen rubber van een meter in zijn hand(schoen) had. Dat zijn ze daar wel gewend.

Eén van die velgen was namelijk nog voorzien van een driftbandje die ik ruim anderhalf jaar geleden op N'Rhein had laten klappen. 8)
Gisteren naar de APK geweest. Alles was prima, maar de handremkabel bleek rechtsachter gebroken. Ik gebruik dat ding nooit, maar die wordt eerdaags vervangen, dan is de auto goedgekeurd. Dan laat ik meteen de subframe rubbers achter vervangen. Echt bizar dat de ene garage 1000 euro rekent en de ander 200-250 euro. Als je het zelf doet, is dit wel een goede handleiding:
http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenan ... ushing.htm
Daarna maar weer uitlijnen denk ik?
En we hebben alweer bijna 10.000 km gereden sinds de motorwissel/revisie. Dus tijd voor een oliebeurtje, misschien kleppen stellen/nalopen. Dan is de auto weer helemaal top voor het komend jaar. De rest van al het onderhoud is toen gebeurd, dus daar hoeft niets aan te gebeuren.
Heeeel misschien gaan we de 535 verkopen ivm nieuwe baan van mijn vriendin en de Niva die ik zakelijk ga gebruiken (totdat er ooit een 500 Abarth voor de deur staat, hehe). Niemand anders wil in die auto rijden op kantoor, maar ik vind het fantastisch. De reacties zijn ook erg leuk van klanten. Ze denken allemaal dat we dit ding hebben gerestaureerd. Helaas zitten er van onze collega's wel bedrijfsstickers op, waar ik niet veel mee te maken heb naast dat ze de 325 sponsoren. Maar goed, dat zien we wel of die erop blijven.
3 auto's (eigenlijk 4 incl racer) zijn nu iets teveel van het goeie voor ons, naast het feit dat we ze niet kwijt kunnen, want we hebben maar plek voor 2 auto's eigenlijk en dat is al luxe in de stad! Mijn vriendin wil een iets zuinigere auto, maar niet per sé kleiner. Zal iets van een Saab worden denk ik. Die gebruiken we dan ook privé, dus ik moet het wel leuk vinden. Een 900 Turbo Classic heeft de voorkeur, maar eigenlijk maakt het me niet veel uit. Als zij er maar veilig en relaxed mee op en neer naar d'r werk kan rijden vind ik het best.
De 535 gaat dan wel met mijn in het hart weg.