Speedster (fin...)
- Stéphane
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Stéphane
-
Welja, nu is het nog een 'nep'-wagen ook Erick. Je wordt bedankt hoor, snik.
Ieder z'n voorkeur denk ik. Ik vind de Speedster een tikkeltje fout ogen. Dat mag ik wel. Verder wordt dit m'n daily driver (muv m'n klantenbezoeken). Hoef dan ook geen auto waarbij ik bij het kleinste krasje pijn aan m'n hart krijg. Als hij technisch maar goed en betrouwbaar blijft.
Stephane, heb me niet in de verschillen verdiept, maar alleen het blok zal al wel een stuk meer wegen. De Elise oogt voor m'n gevoel ook iets kleiner. Gezichtsbedrog? Binnenkort maar eens naast elkaar zetten om te kijken wat ze er bij jou uitgehaald hebben haha. Wellicht kan mijn wagen ook nog iets lichter worden.

Ieder z'n voorkeur denk ik. Ik vind de Speedster een tikkeltje fout ogen. Dat mag ik wel. Verder wordt dit m'n daily driver (muv m'n klantenbezoeken). Hoef dan ook geen auto waarbij ik bij het kleinste krasje pijn aan m'n hart krijg. Als hij technisch maar goed en betrouwbaar blijft.
Stephane, heb me niet in de verschillen verdiept, maar alleen het blok zal al wel een stuk meer wegen. De Elise oogt voor m'n gevoel ook iets kleiner. Gezichtsbedrog? Binnenkort maar eens naast elkaar zetten om te kijken wat ze er bij jou uitgehaald hebben haha. Wellicht kan mijn wagen ook nog iets lichter worden.

- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
- Ahmed
- gerard lubbe
[img:822:595]http://www.tutoriales3d.com/blueprints/speedster_5g.jpg[/img]
[img:1320:1479]http://www.tutorials3d.com/blueprints/lotus_ortho2.jpg[/img]
The Lotus Elise S1
Dimensions
Wheel base is 2300mm (90.6"). Front track is 1440mm (56.7"). Rear track is 1453mm (57.2"). Overall length is 3726mm (146.7"). Overall width is 1701mm (67.0") excluding mirrors. Overall height is 1202mm (47.3"). Ground clearance is 160mm (6.3"). Fuel tank capacity is 8.0 gallons (36.4 litres) and fuel grade is 95 RON minimum octane.
[img:1320:1479]http://www.tutorials3d.com/blueprints/lotus_ortho2.jpg[/img]
The Lotus Elise S1
Dimensions
Wheel base is 2300mm (90.6"). Front track is 1440mm (56.7"). Rear track is 1453mm (57.2"). Overall length is 3726mm (146.7"). Overall width is 1701mm (67.0") excluding mirrors. Overall height is 1202mm (47.3"). Ground clearance is 160mm (6.3"). Fuel tank capacity is 8.0 gallons (36.4 litres) and fuel grade is 95 RON minimum octane.
- HJ
Gaan we doen.allen schreef:Welja, nu is het nog een 'nep'-wagen ook Erick. Je wordt bedankt hoor, snik.![]()
![]()
- Dennis Cavallino
-
HJ, jij komt dacht ik ook uit de mooiste stad van Europa. Dan moeten we dat binnenkort maar doen haha.
Dennis, wanneer je meer dan 7 liter olie op een trackday gebruikt krijg je er op een gegeven moment wel handigheid in.
Of hij naar Malmedy gaat weet ik nog niet. De 3 heeft z'n sper terug en ik zou best weleens willen weten wat het verschil is met de vorige keer. 3.15 open vs 3.73 sper. Wellicht moet ik er om dobbelen. Gooi ik 1 tot en met 6 de Speedster en bij 7 de bmw ofzo...
Michel, m'n lieve, lieve oudertjes waren erg verheugd met het nieuws dat ik een andere auto had gekocht. Ik heb ze nog niet verteld wat het is, maar dat zien ze als ze weer even hier op vakantie komen. Wanneer ze met z'n twee op de rechter voorstoel plaats nemen en driekwart van hun bagage op het vliegveld blijft zal ik denk wel geschrapt worden. Ik zal de laatste zijn die lacht...

Dennis, wanneer je meer dan 7 liter olie op een trackday gebruikt krijg je er op een gegeven moment wel handigheid in.

Of hij naar Malmedy gaat weet ik nog niet. De 3 heeft z'n sper terug en ik zou best weleens willen weten wat het verschil is met de vorige keer. 3.15 open vs 3.73 sper. Wellicht moet ik er om dobbelen. Gooi ik 1 tot en met 6 de Speedster en bij 7 de bmw ofzo...
Michel, m'n lieve, lieve oudertjes waren erg verheugd met het nieuws dat ik een andere auto had gekocht. Ik heb ze nog niet verteld wat het is, maar dat zien ze als ze weer even hier op vakantie komen. Wanneer ze met z'n twee op de rechter voorstoel plaats nemen en driekwart van hun bagage op het vliegveld blijft zal ik denk wel geschrapt worden. Ik zal de laatste zijn die lacht...

- Dennis Cavallino
- Stéphane
LeukHJ schreef:Gaan we doen.allen schreef:Welja, nu is het nog een 'nep'-wagen ook Erick. Je wordt bedankt hoor, snik.![]()
![]()

-
Gezien de buitenafmeting en het gewicht tov jullie Elises denk ik dat er een kleine kanttekening gemaakt moet worden. Ik geloof dat de mijne dan als boot bestempeld moet worden.Stéphane schreef:LeukLichtgewicht foto-shoot

HJ, ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt door zoiets te halen maar toch... toch ga ik heel even proberen om mezelf een beetje te temperen.
* stopt nu snel watjes in z'n oren om niet te veel over tuning te moeten horen.
- HJ
De Speedster lijkt groter maar dat valt in werkelijkheid wel mee. Ik parkeer mijn auto altijd op de mm in de garage. Het verschil met de Elise merk ik niet tov de Speedster.allen schreef:Gezien de buitenafmeting en het gewicht tov jullie Elises denk ik dat er een kleine kanttekening gemaakt moet worden. Ik geloof dat de mijne dan als boot bestempeld moet worden.Stéphane schreef:LeukLichtgewicht foto-shoot
![]()
HJ, ik heb het mezelf niet makkelijk gemaakt door zoiets te halen maar toch... toch ga ik heel even proberen om mezelf een beetje te temperen.
* stopt nu snel watjes in z'n oren om niet te veel over tuning te moeten horen.
- Niels
- Auto: Prius+
Gelijk heb jeallen schreef:Heb nog wel een z3 coupe overwogen Niels maar iemand moet een beetje tegendraads doen met al het bmw gefap hier.

Wat heb je trouwens voor leer behandeling spul gebruikt bij de 5? De Qpe kan ook wel wat aandacht gebruiken