+1 die heeft er heel wat uit gehoudenNutkees schreef:Stekelenburg was wel top gisteren vond ik!
*om toch een beetje positief te zijn*

+1 die heeft er heel wat uit gehoudenNutkees schreef:Stekelenburg was wel top gisteren vond ik!
*om toch een beetje positief te zijn*
Echt, wat een klootzakken in dat team. Zag het ook op TV. Een groot deel is nog te beroerd om wat kinderen een handtekening te geven. Iedereen die hier boven denkt te staan uit oranje flikkeren en nooit weer uitnodigen. Selecteer maar wat jonge gasten voor wie het nog wel een eer is om voor je land te spelen en wel gemotiveerd zijn. Heb liever dat we dan dik verliezen dan deze overbetaalde losers aan het werk te zien. Sukkels zijn het.De meeste spelers liepen met gebogen hoofd en strakke gezichten direct door naar de gereedstaande bussen. Slechts enkelen, onder wie Arjen Robben, Mark van Bommel en Wesley Sneijder, namen de moeite hier en daar een handtekening uit te delen. Net als bij het vertrek uit Krakau enkele uren eerder gunde ook Bert van Marwijk de wachtende fans geen blik. Hij liep direct door naar de bus.
De fanatiekste fans waren de aanwezige kinderen. Zij lieten zich niet ontmoedigen door de uitschakeling op het EK. Enkele enthousiaste jongetjes, gehuld in oranje tenue, stonden vol spanning te wachten op een handtekening van hun idolen.
+1...Ik dacht ook van WTF? Wat voor een uber-tokkie moet je zijn dan?!partyondude schreef:Gossie zeg, dan heb je wel een leven hoor, naar Schiphol rijden om de spelers een beetje uit te schelden
Rebel schreef:Gisteravond met Kraay jr en Sophie naar Italie vs England gekeken. We hadden hun ontmoet tijdens het diner in ons hotel. Ze hebben een weekje vakantie. Zondag moet hij weer terug in Nederland zijn ivm VIOranje/finale alwaar hij dan weer te gast is. Jofele gast en 'n bijzondere aardige vrouw, ze hadden (ondanks mijn vloeiend italiaans....) meteen in de gaten dat we ook uit Nederland kwamen (duh...) en nodigde ons uit om samen iets te drinken. En.....hij rijdt ook Audi
FlabbesTim N schreef:Tot zover het stukje zelfverheerlijking?
///Joost is stiekem ook voor Duitsland...Shakes schreef:Laat DTSL maar winnen. We vertrokken zondagnacht naar Berlijn. Zal wel een feestje worden dan!
+1000, JL is een coach zoals een coach hoort te zijn. Vooral de basiswissels in de kwartfinale. Briljant dat ie het aandurft.Tristan schreef:Ik gun het de Duitsers ook het meeste. Geen arrogante spelers, coach die normaal de pers toespreekt en spelen goed voetbal.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bombadil, EricYellow, RS-Ron, sitechris, Ti-Tourist (Erik), tomgtr en 10 gasten