+1 die heeft er heel wat uit gehoudenNutkees schreef:Stekelenburg was wel top gisteren vond ik!
*om toch een beetje positief te zijn*
EK voetbal 2012
- Martijn_bmw
Re: EK voetbal 2012
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Echt, wat een klootzakken in dat team. Zag het ook op TV. Een groot deel is nog te beroerd om wat kinderen een handtekening te geven. Iedereen die hier boven denkt te staan uit oranje flikkeren en nooit weer uitnodigen. Selecteer maar wat jonge gasten voor wie het nog wel een eer is om voor je land te spelen en wel gemotiveerd zijn. Heb liever dat we dan dik verliezen dan deze overbetaalde losers aan het werk te zien. Sukkels zijn het.De meeste spelers liepen met gebogen hoofd en strakke gezichten direct door naar de gereedstaande bussen. Slechts enkelen, onder wie Arjen Robben, Mark van Bommel en Wesley Sneijder, namen de moeite hier en daar een handtekening uit te delen. Net als bij het vertrek uit Krakau enkele uren eerder gunde ook Bert van Marwijk de wachtende fans geen blik. Hij liep direct door naar de bus.
De fanatiekste fans waren de aanwezige kinderen. Zij lieten zich niet ontmoedigen door de uitschakeling op het EK. Enkele enthousiaste jongetjes, gehuld in oranje tenue, stonden vol spanning te wachten op een handtekening van hun idolen.
- Luco
Ja, net of het de schuld van die kinderen is dat ze zijn uitgeschakeld 
- dvh
Tja die kinderen

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Gossie zeg, dan heb je wel een leven hoor, naar Schiphol rijden om de spelers een beetje uit te schelden 
-
Shakes
Ach dat is nog altijd goedkoper dan een ticket naar de Oekraine om die lusteloze sukkels te zien falen........
- ///Joost
+1...Ik dacht ook van WTF? Wat voor een uber-tokkie moet je zijn dan?!partyondude schreef:Gossie zeg, dan heb je wel een leven hoor, naar Schiphol rijden om de spelers een beetje uit te schelden
Overigens als je het van de kant van de spelers bekijkt...Zouden ze met opgeheven hoofd en lachend op Schiphol aankomen dan is het weer niet goed. Want dan zou men zeggen dat ze arrogant zijn en totaal geen passie hebben voor het voetbal. Nederlanders zeiken gewoon over alles.
Jammer, maar het blijft sport. Je moet alles wel een beetje in verhouding blijven bekijken.
- Robertdj
Inderdaad Joost.
Wat zijn 'we' trouwens slechte verliezers.
Jammer dat Spanje door is, was een troostprijs geweest als zij er ook uit lagen.
Wat zijn 'we' trouwens slechte verliezers.
Jammer dat Spanje door is, was een troostprijs geweest als zij er ook uit lagen.
-
Rebel
Gisteravond met Kraay jr en Sophie naar Italie vs England gekeken. We hadden hun ontmoet tijdens het diner in ons hotel. Ze hebben een weekje vakantie. Zondag moet hij weer terug in Nederland zijn ivm VIOranje/finale alwaar hij dan weer te gast is. Jofele gast en 'n bijzondere aardige vrouw, ze hadden (ondanks mijn vloeiend italiaans....) meteen in de gaten dat we ook uit Nederland kwamen (duh...) en nodigde ons uit om samen iets te drinken. En.....hij rijdt ook Audi 
- Tim N
Tot zover het stukje zelfverheerlijking? 
- ///Joost
Rebel schreef:Gisteravond met Kraay jr en Sophie naar Italie vs England gekeken. We hadden hun ontmoet tijdens het diner in ons hotel. Ze hebben een weekje vakantie. Zondag moet hij weer terug in Nederland zijn ivm VIOranje/finale alwaar hij dan weer te gast is. Jofele gast en 'n bijzondere aardige vrouw, ze hadden (ondanks mijn vloeiend italiaans....) meteen in de gaten dat we ook uit Nederland kwamen (duh...) en nodigde ons uit om samen iets te drinken. En.....hij rijdt ook Audi
-
Rebel
FlabbesTim N schreef:Tot zover het stukje zelfverheerlijking?
-
Mark N
Figures, alle cocks rijden tegenwoordig Audi toch? Volgens de heer Clarkson wel in ieder geval. 
-
Shakes
Laat DTSL maar winnen. We vertrokken zondagnacht naar Berlijn. Zal wel een feestje worden dan!
- ///Joost
///Joost is stiekem ook voor Duitsland...Shakes schreef:Laat DTSL maar winnen. We vertrokken zondagnacht naar Berlijn. Zal wel een feestje worden dan!
- Tristan
Ik gun het de Duitsers ook het meeste. Geen arrogante spelers, coach die normaal de pers toespreekt en spelen goed voetbal.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad Tristan en Nandor/Joost.
Eventueel Spanje-Duitsland, ben ik voor Spanje(ben ik toch wel fan van), maar als D wint. Prima. Is hun gegund. Meer dan.
Eventueel Spanje-Duitsland, ben ik voor Spanje(ben ik toch wel fan van), maar als D wint. Prima. Is hun gegund. Meer dan.
- ///Joost
+1000, JL is een coach zoals een coach hoort te zijn. Vooral de basiswissels in de kwartfinale. Briljant dat ie het aandurft.Tristan schreef:Ik gun het de Duitsers ook het meeste. Geen arrogante spelers, coach die normaal de pers toespreekt en spelen goed voetbal.
-
MartijnS
Duitsland of Italie, met voorkeur voor Italie.
- Robin Hartog
Wishful thinking: Finale Duitsland - Italie met als winnaar Duitsland door een stand van 3-3 om vervolgens penalties te winnen (Panenka/Pirlo iemand?). 
-
OnlineRichardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik gok op Spanje en hoop op Duitsland.
Vind Duitsland ook aardig sympatiek inderdaad!
Vanuit NL komt het WWII gevoel een beetje terug zodra het over voetballen met/tegen Duitsland gaan, andersom is dat totaal niet het gevoel heb ik het idee.
Vind Duitsland ook aardig sympatiek inderdaad!
Vanuit NL komt het WWII gevoel een beetje terug zodra het over voetballen met/tegen Duitsland gaan, andersom is dat totaal niet het gevoel heb ik het idee.
- Tristan
Heb niks tegen Duitsers en al helemaal niks tegen het land. Sportieve rivaliteit is leuk/goed maar soms gaat het vanuit NL'se kamp soms erg ver idd met het aanhalen van WWII etc.
- Dennis Cavallino
De beste moet gewoon winnen. Of dat nu Duitsland, Nederland of IJsland is boeit niet. Nederland was 't dit keer net niet...
- Luco
net niet
De f-jes uit kutteschubbeveen hadden het nog beter gedaan
De f-jes uit kutteschubbeveen hadden het nog beter gedaan
-
Rebel
Italie wint van duitsland. Daar kun je geld op inzetten.