Lees nu pas het hele gedoe met Care Leeuwarden, maar dat is dus 1 van de redenen dat wij ook niet meer met ze samenwerken. Voornaamste reden was dat het nooit en dan ook nooit op tijd klaar was........
Paar maanden geleden ook weer een auto op bezoek gehad die bij Care was geweest voor een gevalletje schade.
Klant klaagde dat zijn stuurbekrachtiging lawaai maakte. Auto op de brug gezet en zag al snel dat de elektrische pomp los zat en uit de rubbers gescheurd waren die op het subframe geschroefd zijn. Verder viel mij op dat de voorbumper onder met tie-wraps vast gezet was en dat er dikke deuk vooraan in het subframe zat.
Ik heb de klant toen gevraagd of de auto schade had gehad. Antwoord de klant dat ie de auto net bij Care weg had gehaald en dat ie direct naar ons was gereden (nog geen kilometer rijden) omdat hij een raar geluid hoorde.
Hij had dus voor op het subframe een dikke stoeprand geraakt en het enige wat Care had vervangen was de condensor, radiateur en de voorbumper........
Subframe zag wel niet gemogen hebben van de schade expert, maar toch.......bumper vastzetten met tie-wraps en een losse stuurbekrachtigingspomp niet vastzetten met een paar rubbers van een paar euro
Heb al genoeg shit gezien van die prutsers daar en dat terwijl het er vroeger wel allemaal goed ging. Probleem ligt het denk ik dat er 5 jaar geleden een nieuwe vestigings manager is gekomen en de oude nu bij Posthuma werkt. En wat ik de laatste paar jaar van Posthuma gezien is tot nu toe allemaal
Alleen jammer dat Posthuma niet bij schade garant zit aangesloten.......