Met de Time Attack helaas niet onder de 2 minuten gekomen, dus dan maar op de DF dag proberen. In de 2e sessie een 2:00.2 gereden. Net niet dus en aangezien ik hierna met passagiers ging rijden, was het een onuitvoerbaar plan.
Echter met mijn broer op de passagiersstoel kwam er een mooie 1:59.2 op de performance box te staan. :banaan:
Nu het meest vreemde van de dag. Ik loop vanuit Mickey's de pitstraat weer in, komt er een (mij onbekende) man op mij af, met de vraag of ik Elmar ben. Na dit bevestigd te hebben stelt hij zich voor en vraagt hij of ik in zijn auto op het circuit wil rijden. Huh?
Hij verteld er ook bij dat het een Wiesmann betreft. Huh?
Mwoah, vond het eigenlijk wel een mooi voorstel.
Volgens hem kan iemand die met een Viper op het circuit rijdt, ook wel met een Wiesmann overweg.
In de auto gestapt en een 3 tal rondjes met de Wiesmann gereden op +/- 70 % van het maximale. De eigenaar was laaiend enthousiast. De auto voelt lekker fragiel aan. Echt een bakkie om mee in het buitenland te toeren op bochtige wegen en passen.
Ik heb hem daarna ook mee genomen in de Viper en daar iets snellere ronden mee gedraaid dan met de Wiesmann. 8)
Na afloop verklaarde hij: "Ik gaf mezelf altijd een 8 op de schaal van 10 als autobestuurder. Vanaf nu een 4..."
Al met al een zeer geslaagde dag.