In...Ja je bent verzekerd tot een ton, maar de meeste hier hebben toch wel heel wat meer op de bank staan.

In...Ja je bent verzekerd tot een ton, maar de meeste hier hebben toch wel heel wat meer op de bank staan.
Arthur schreef: 14 dec 2024, 16:24In...Ja je bent verzekerd tot een ton, maar de meeste hier hebben toch wel heel wat meer op de bank staan.![]()
Zoiets dacht ik ook bij Altice, totdat Patrick Drahi het in 2021 van de beurs haalde.JdBn schreef: 18 feb 2025, 15:13 Mijn gedachte erbij is dat die chauvinistische Fransen in de overheid zo'n bedrijf echt niet ten onder laten gaan dus dat het uiteindelijk wel opkrabbelt.
Nou ja, als het naar 0 gaat is het jammer maar eet ik er geen boterham minder om. Net geen tientjeswerk meer.Elise schreef: 18 feb 2025, 16:36Zoiets dacht ik ook bij Altice, totdat Patrick Drahi het in 2021 van de beurs haalde.JdBn schreef: 18 feb 2025, 15:13 Mijn gedachte erbij is dat die chauvinistische Fransen in de overheid zo'n bedrijf echt niet ten onder laten gaan dus dat het uiteindelijk wel opkrabbelt.
Flink geld op verloren, had je een leuke auto van kunnen kopen zal ik maar zeggen![]()
Ik geloof er wel in, ook omdat ze met Allseas werken. Vandaag geeft de CEO een presentatie op een conferentie waar ook Trump aanwezig zal zijn en dat is wel te zien in de pre-market prijs... Gisteren gesloten op $2.07, pre-market staat op $2.29.Elise schreef: 19 feb 2025, 08:52 ^^
TMC zie ik als leuk voor een gokje, maar daar zou ik persoonlijk niet zoveel geld in stoppen.
Goed gegoktElise schreef: 13 dec 2024, 17:54Het aandeel lijkt nu een beetje te stabiliseren, dus tijd om weer te shorten. Ik houd wel een gokje.Wouter81 schreef: 13 dec 2024, 16:09 En verder is mijn credo "Never bet against Elon". Echt de meest briljante zakenman van onze tijd. Wat hij neerzet met zijn bedrijven is grensverleggend.![]()
Elon is goed bezigBert ///M3 schreef: 11 mar 2025, 11:11 Elon heeft zijn merk en personage aardig verbrand lijkt het. Zal mij niet verbazen als Tesla dieper gaat.
Ik meen ergens vernomen te hebben dat Heerema een speciaal schip heeft laten bouwen om die mangaan knollen van de zeebodem te oogsten. Dat het door regelgeving veel langer duurt dan voorzien. Zij hebben ook n aanzienlijk belang in TMC.Bert ///M3 schreef: 11 mar 2025, 11:11 Elon heeft zijn merk en personage aardig verbrand lijkt het. Zal mij niet verbazen als Tesla dieper gaat.
Die TMC had ik ook wat geld in zitten maar tijdje terug verkocht voor $1,41 tijdens de huidige runup. Dat het $2.00 zou worden tsja. Maar ze volgen nogal een patroon van korte oplevingen en dan valt het weer terug naar $0,80-$1,00. $1,00 is de cuttoff range voor delisting. Er word wel continue geld in gestoken door investeerders. Maar ik denk dat de timeline die de meesten voor ogen hebben nog wat voorbarig is als het om full scale productie gaat. Ik heb wel een beetje verstand van drillships en wat daar bij komt kijken, is vlak voor de kust soms al ingewikkeld laat staan in het midden van de PacificIk heb wel eens wat gerekend aan dayrates vs mining rates en het was op zich wel winstgevend. Maar dat soort operaties hebben vaak een hoop startup problemen.
Op zich geloof ik wel in TMC maar blijf ze wel traden om het risico wat omlaag te brengen. Wat natuurlijk ook weer kan betekenen dat je de boot mist. Maar het $1 niveau zie ik nog wel terug komen.
Je maakt mij niet wijs dat daar niet gehandeld wordt met voorkennis en dat Trump zijn cash positie wat aan het opkrikken is.MParallel schreef: 10 apr 2025, 10:37 Heb het idee dat Trump zo'n rad van fortuin heeft met allerlei gekke opties en dan elke ochtend als die opstaat er een slinger aan geeft van wat die vandaag voor 'leuks' gaan aankondigen.
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Andry, Bokkepoot, EricT, Google [Bot], Joost H., krentenbol, Martijn_bmw, Sabberjoch en 22 gasten