Edit: Of Allen geeft die Caterham een rotschop en koopt een 2-11 :drinking:
Jaja.. ik ben aan het kijken voor een 2-11Ruben schreef:Maak je geen zorgen Stephan, deze aap komt vanzelf uit de mouw!
Vragen vragen vragen. Er is maar een antwoord, er komt iets anders. Je bent een wijf of niet en échte wijven rijden echte cabrio'sTom schreef:Gaaf Hans!
Hoe is dat met de Exige eigenlijk als je open wilt rijden? Daar kun je het dakje vanaf schroeven toch, en eventueel een speciaal stoffen dakje plaatsen? Is dat te doen of rijd je altijd dicht (zoals het eigenlijk ontworpen is)?
Ik rij natuurlijk constant open, maar echt open is het niet, hetzelfde geldt voor een Elise, een 2-11 dat is pas open! 8)Tom schreef:Gaaf Hans!
Hoe is dat met de Exige eigenlijk als je open wilt rijden? Daar kun je het dakje vanaf schroeven toch, en eventueel een speciaal stoffen dakje plaatsen? Is dat te doen of rijd je altijd dicht (zoals het eigenlijk ontworpen is)?
oke, wel 55K/gbp maar voor zo'n auto gaat dat nog lijkt me.Elise GT3-R is only one offical TWRD project car in the world. Full GT wide body kit design with aero dynamic track test. If anyone intesting in please e-mail to us.
tony@twrd.com.hk
Buick V8 3.5ltr. Well known stunning brute. Totally sorted over the last two years and professionally maintained by the last enthusiastic owner. Current HTP papers. Subject of an extensive article earlier this year by Classic & Sports Car magazine
Elan race car complete and ready to race
-1600 all steel engine by Smurthwaite 160bhp 130lbs ft torque on weber 40s for hscc,
-gearbox quaife s/c c/r just rebuilt with steel baulk rings ect,
-new Tony Thompson ali diff with new plate type lsd ,
-New Tony Thompson adjustable platform coil overs,
-26r anti roll bar ,
-galvanised lotus chassis,
-solid splined drive shafts,
-safety devices roll cage incl side intrusion bars ,
- ali rad and header,
-plus two brakes ,
this car has all the right bits and is in first class condition lots of bills and history
phone 07785520471 for more details
Dat had ik ook qua vermogen in de e30 M3 met mijn 2.3L s14 motorRuben schreef:Netjes zo met de rolkooi. Maar 280 pk atmosferisch uit de 2.3 Duratec? Netjes hoor. Misschien iets voor dat mannetje in Dordrecht, zo'n blok
Op dit moment had een werkend 125 pk blokje al meer voldoening gegeven. Wellicht willen jij of Michel tijdelijk met mij van auto ruilen. Wel even op elkanders naam zetten dan he...Michel P schreef:Dat had ik ook qua vermogen in de e30 M3 met mijn 2.3L s14 motorRuben schreef:Netjes zo met de rolkooi. Maar 280 pk atmosferisch uit de 2.3 Duratec? Netjes hoor. Misschien iets voor dat mannetje in Dordrecht, zo'n blok![]()
Zal in de Caterham wel bizar zijn.
Michel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten