Edit: Of Allen geeft die Caterham een rotschop en koopt een 2-11 :drinking:
lightweight cars, talk and video's
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Re: lightweight cars, talk and video's
Macboy, de echt iets voor mij roeper 
Edit: Of Allen geeft die Caterham een rotschop en koopt een 2-11 :drinking:
Edit: Of Allen geeft die Caterham een rotschop en koopt een 2-11 :drinking:
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: lightweight cars, talk and video's
Jaja.. ik ben aan het kijken voor een 2-11Ruben schreef:Maak je geen zorgen Stephan, deze aap komt vanzelf uit de mouw!
Dus de Exige eerst de deur uit en voorzichtig hier en daar maar weer gaan snuffelen.. 8)
-
Tom
- Berichten: 22440
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: lightweight cars, talk and video's
Gaaf Hans! 
Hoe is dat met de Exige eigenlijk als je open wilt rijden? Daar kun je het dakje vanaf schroeven toch, en eventueel een speciaal stoffen dakje plaatsen? Is dat te doen of rijd je altijd dicht (zoals het eigenlijk ontworpen is)?
Hoe is dat met de Exige eigenlijk als je open wilt rijden? Daar kun je het dakje vanaf schroeven toch, en eventueel een speciaal stoffen dakje plaatsen? Is dat te doen of rijd je altijd dicht (zoals het eigenlijk ontworpen is)?
- smiley
- Berichten: 9726
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: lightweight cars, talk and video's
Groene 211 GT4 te koop in belgie.
Bij een dealer, dus misschien een proefritje, voor ook deze niet kan tippen aan de 340?
http://www.lotuscars.be/lotus/usedcars.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Of misscihen die rood/zwarte 340 die er staat?
Hardtop van reverie erop:

Bij een dealer, dus misschien een proefritje, voor ook deze niet kan tippen aan de 340?
http://www.lotuscars.be/lotus/usedcars.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Of misscihen die rood/zwarte 340 die er staat?
Hardtop van reverie erop:
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
Vragen vragen vragen. Er is maar een antwoord, er komt iets anders. Je bent een wijf of niet en échte wijven rijden echte cabrio'sTom schreef:Gaaf Hans!
Hoe is dat met de Exige eigenlijk als je open wilt rijden? Daar kun je het dakje vanaf schroeven toch, en eventueel een speciaal stoffen dakje plaatsen? Is dat te doen of rijd je altijd dicht (zoals het eigenlijk ontworpen is)?
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: lightweight cars, talk and video's
Ik rij natuurlijk constant open, maar echt open is het niet, hetzelfde geldt voor een Elise, een 2-11 dat is pas open! 8)Tom schreef:Gaaf Hans!
Hoe is dat met de Exige eigenlijk als je open wilt rijden? Daar kun je het dakje vanaf schroeven toch, en eventueel een speciaal stoffen dakje plaatsen? Is dat te doen of rijd je altijd dicht (zoals het eigenlijk ontworpen is)?
Wat je merkt bij de Exige zonder hoodscoop (dak) is een duidelijke vermogens afname, ik kon laatst Ron niet eens bijhouden met zijn Spyder
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
die groene is wel gaaf qua kleur, zo anders.
was die rood witte 340R eerder niet met de honda 300pk uitvoering? of is dat weer een andere
was die rood witte 340R eerder niet met de honda 300pk uitvoering? of is dat weer een andere
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: lightweight cars, talk and video's
Ja gaaf, maar een tikkie te duur
Max 32000,- pond ik heb ze voor die prijs zie staan dezelfde dag waren ze verkocht.. een gave oranje 8)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
kom net deze Elise GT3-R tegen, even een mooiere kleur en

http://www.pistonheads.com/sales/2774754.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pistonheads.com/sales/2774754.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
oke, wel 55K/gbp maar voor zo'n auto gaat dat nog lijkt me.Elise GT3-R is only one offical TWRD project car in the world. Full GT wide body kit design with aero dynamic track test. If anyone intesting in please e-mail to us.
tony@twrd.com.hk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
ow, en dit lijkt me wel wat voor Hans340
een Lotus 15
http://www.pistonheads.com/sales/2190225.htm" onclick="window.open(this.href);return false;



heb je wel wat moois
een Lotus 15
http://www.pistonheads.com/sales/2190225.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Buick V8 3.5ltr. Well known stunning brute. Totally sorted over the last two years and professionally maintained by the last enthusiastic owner. Current HTP papers. Subject of an extensive article earlier this year by Classic & Sports Car magazine
heb je wel wat moois
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
and damn...dit is ook niet duur voor het gebodene...ready to race en toch met kenteken.
en met een gegalvaniseerd chassis
http://www.pistonheads.com/sales/2717439.htm" onclick="window.open(this.href);return false;





voor bv een namaak 26R betaal je al meer dan 50K...dan is deze echt een koopje en belasting vrij enz...
en met een gegalvaniseerd chassis
http://www.pistonheads.com/sales/2717439.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
voor bv een namaak 26R betaal je al meer dan 50K...dan is deze echt een koopje en belasting vrij enz...
Elan race car complete and ready to race
-1600 all steel engine by Smurthwaite 160bhp 130lbs ft torque on weber 40s for hscc,
-gearbox quaife s/c c/r just rebuilt with steel baulk rings ect,
-new Tony Thompson ali diff with new plate type lsd ,
-New Tony Thompson adjustable platform coil overs,
-26r anti roll bar ,
-galvanised lotus chassis,
-solid splined drive shafts,
-safety devices roll cage incl side intrusion bars ,
- ali rad and header,
-plus two brakes ,
this car has all the right bits and is in first class condition lots of bills and history
phone 07785520471 for more details
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: lightweight cars, talk and video's
Die Lotus 15 
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
gaaf ding he, bij zoiets moet je echt zo'n klassiek ogend brilletje bij en zo'n vliegeniers? leren hoofdding
mooi ding voor lotus days en klassieker ritjes lijkt me, bovendien ook nog vlot op circuit, die dingen wegen bijna niks lijkt me.
mooi ding voor lotus days en klassieker ritjes lijkt me, bovendien ook nog vlot op circuit, die dingen wegen bijna niks lijkt me.
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: lightweight cars, talk and video's
WoW

http://www.pistonheads.com/sales/2675833.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Caterham met 280pk 8)
http://www.pistonheads.com/sales/2675833.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Caterham met 280pk 8)
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: lightweight cars, talk and video's
Ik reageer maar niet 8)
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
R535...zal wel heel erg vlotjes zijn en lekker scheuren...
vind ze echter niet mooi of fraai of...
maar zal wel een monster zijn
vind ze echter niet mooi of fraai of...
maar zal wel een monster zijn
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
Netjes zo met de rolkooi. Maar 280 pk atmosferisch uit de 2.3 Duratec? Netjes hoor. Misschien iets voor dat mannetje in Dordrecht, zo'n blok 
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: lightweight cars, talk and video's
Dat had ik ook qua vermogen in de e30 M3 met mijn 2.3L s14 motorRuben schreef:Netjes zo met de rolkooi. Maar 280 pk atmosferisch uit de 2.3 Duratec? Netjes hoor. Misschien iets voor dat mannetje in Dordrecht, zo'n blok
Zal in de Caterham wel bizar zijn.
Michel
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
ik zou me enorm storen aan het gejank wat niet synchrone loopt met het motor geluid...
wel een vlo bakkie dat wel 8)
wel een vlo bakkie dat wel 8)
-
allen
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: lightweight cars, talk and video's
Op dit moment had een werkend 125 pk blokje al meer voldoening gegeven. Wellicht willen jij of Michel tijdelijk met mij van auto ruilen. Wel even op elkanders naam zetten dan he...Michel P schreef:Dat had ik ook qua vermogen in de e30 M3 met mijn 2.3L s14 motorRuben schreef:Netjes zo met de rolkooi. Maar 280 pk atmosferisch uit de 2.3 Duratec? Netjes hoor. Misschien iets voor dat mannetje in Dordrecht, zo'n blok![]()
Zal in de Caterham wel bizar zijn.
Michel
Geen idee waarom het steeds tegen zit, maar ik geloof dat het tijd is om rigoureus actie te ondernemen.
280 pk is op een CSR overigens nog wel goed rijdbaar denk ik. Maar in de regen op een normale Caterham zou ik er niet eens al te happy mee zijn door de starre achteras van 1000 kilo. We gaan even zorgen dat het snel weer rijdt en in de tussentijd maar rustig geld wegleggen voor een 2 liter duratec conversie. 200 Paardjes voldoet ruimschoots voor een auto van 550 kilo. En dan eens overwegen om die voorruit en wat andere zooi eraf te halen zodat ik langzaam richting 520 kan.
-
Rupie
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: lightweight cars, talk and video's
The spirit 
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: lightweight cars, talk and video's
Die voorruit heb je ook helemaal niet nodig 8) als de auto stilstaat krijg je toch geen vliegjes tussen de tanden
Michel
Michel
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: lightweight cars, talk and video's
lol @Michel
maareuh Allen, groot gelijk (hij ziet het licht
), gooi er een mooi Duratec blokje in dan houd je het mooie karakter van de motor e.d. bovendien heb je dan meer torque en power, meer betrouwbaar, das euh 3x beter dan de rover
toch zou ik dan niet voor de 2.0 en 200pk gaan, dan beter meteen goed en de 2.3 en bv ook die 200pk iets minder stress but more fun en beter te verkopen als je dat ooit zou doen.
2.3 klinkt beter dan 2.0
denk niet dat het veel duurder zal zijn dan de 2.0 met 200pk.
maareuh Allen, groot gelijk (hij ziet het licht
toch zou ik dan niet voor de 2.0 en 200pk gaan, dan beter meteen goed en de 2.3 en bv ook die 200pk iets minder stress but more fun en beter te verkopen als je dat ooit zou doen.
2.3 klinkt beter dan 2.0
denk niet dat het veel duurder zal zijn dan de 2.0 met 200pk.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR en 1 gast
