Robin schreef:mensen met neppers zijn 'nep'. Ze hebben altijd 'n 'reden' om 'n nepper te kopen, en die reden is bijvoorbeeld:
-echte is veel te duur, dat ga ik er niet aan uitgeven
-mooi model
-doen alsof ie echt is voor de buitenwacht.Kouwe Kak, keeping up appearances.
Die laatste is 't meest voor de hand liggend komt gewoon 't vaakst voor, walgelijk, ook al zeggen de dragers dat dat dan NIET zo is (ontkenning, ik hoor 't wekelijks en dan lachen ze er ook nog bij:losers), want ze kunnen dan opeens wel 'n echte betalen(Doe dat dan! Haal zo'n ding dan maandagmiddag, dan is S&C wel open hoor)
OF ze vinden 'het' zo'n mooi model: Er zijn zat 'klonen' van Rolex/IWC/Breitling/Panerai/Cartier/IWC te vinden in Pulsar/Seiko/Guess/Diesel/Esprit/Tissot. Doe dat dan. Tussen de 80 en 500 ben je klaar.Een ECHT merk, met 2 jaar garantie, klaar!
FAKE IS FAKE, geen discussie, geen ja maar. Ja maar is de grootste onzin. Mafia/kinderarbeid in die lageloonlanden, dat is de imitatiehorlogewereld. En zie hierboven.
Als ik een nep bmw kan kopen, die er exact hetzelfde uitziet, exact hetzelfde rijdt alleen dan voor 1:20ste van de prijs, dan wist ik het wel.
Koop je elk jaar een nieuwe auto en heb je altijd lol.
Nep of echt , kwalitiet en status. Het zit tussen je oren. Kwalitiet is marketing , nothing more nothing less.
Overigens heb ik sinds een tijdje een mooie neppert Breitling. Ding koste 60 euro, ziet er perfect uit. Doet het uitstekend.
Dat ik een echte kan betalen wil niet zeggen dat ik het geld ervoor over heb.
Hell, ik kan zo een nie M3 voor de deur zetten als het zou moeten
Maar er is niemand die or mij bepaald wat ik met mijn geld doe.
Vaak vind ik de duurdere horleges qua design gewoon een stuk mooier dan een gemiddelde Seiko. ( nou zijn die ook nog redelijk aan de prijs, maar goed).
Maar ik ga gewoon niet zoveel geld uitgeven aan een horlogo, puur uit princiepe.
En nu heb ik een mooie neppert, die wel de looks heeft. Wellicht niet de perfectie van een echte. Maar dat interesseert me niet. Over 6 maanden pleur ik hem weg en neem ik weer wat anders.
Een skoda is ook een nep VW .. Niks mis mee.
Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. Dat sommige mensen uit princiepe er niet mee willen lopen omdat zo'n mooi immitatie horloge dan wel niet echt is, zegt meer over de persoon dan over de immitatiedragenr.