Voetbal Algemeen/actueel!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Metchu

Re: Voetbal Algemeen/actueel!

Bericht door Metchu » 19 nov 2010, 01:49

hahahahaahha heerlijk :mrgreen:

de wave die jullie probeerden mislukte trouwens ook faliekant :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 23 nov 2010, 08:28

Afbeelding

MartijnS

Bericht door MartijnS » 24 nov 2010, 09:26

7 duels schorsing :D

Michel P

Bericht door Michel P » 24 nov 2010, 09:29

MartijnS schreef:7 duels schorsing :D
14 zou beter zijn :-) Gave foto ook, heerlijke wedstrijd gisteren ook :lol:

Michel

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 24 nov 2010, 09:36

Ik vond het op het laatst wel vernederend voor ajax, dat real express rood ging verzamelen. Maarja 4-0 terechte uitslag, niks op af te dingen.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 24 nov 2010, 09:48

Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen. :D

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 24 nov 2010, 10:05

De commentaren vallen wel mee toch? Tot aan de 0-1 vond ik het echt een hele goede pot. Ajax speelde aanvallend en real ook, het veld lag lekker open en het tempo lag goed hoog. Al vond ik wel dat vanaf de 0-1 Ajax niet er niet echt meer aan te pas kwam. Maar ja Real verkeerd in bloedvorm en Ajax is verre van hun goede doen dus ik denk dat de uitslag volledig terecht is.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 24 nov 2010, 10:17

Het zal op topniveau allemaal wel anders zijn maar als ik vroeger een wedstrijd speelde zoals Siem de Jong liet zijn of passes gaf zoals Emanuelsson dan stond ik de wedstrijd erop niet in de basis!

MartijnS

Bericht door MartijnS » 24 nov 2010, 10:18

Ajax had gister van mij best mogen winnen, maar het was imo na een paar minuten al duidelijk dat ze kansloos waren.

Michel P

Bericht door Michel P » 24 nov 2010, 10:44

Robin Hartog schreef:Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen. :D
Heb me nog ingehouden :mrgreen:

Maar heb wel eens een uitnodiging Ajax - Juventus Championsleague geweigerd omdat Ajax qua sfeer en uitstraling (arrogantie) niet mijn club is. Dat er ooit veel goede voetballers vandaan kwamen kan ik zeer waarderen, bij andere clubs kwamen ze gelijk een stuk sympathieker over.

Michel

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 nov 2010, 13:19

Naar net bekend is geworden gaat Louis van Gaal per direct over naar Feijenoord als trainer.
Hoewel Bayern de begenadigd trainer verzocht heeft zijn contract uit te dienen en de klus met Bayernte klaren is het Louis kennenlijk allemaal te veel geworden.
Louis heeft een korte persverklaring uitgegeven n.a.v. zijn vertrek bij Bayern:

"Ik wil even helemaal niets met voetbal te maken hebben.............."

Michel P

Bericht door Michel P » 24 nov 2010, 13:20

LOL :lol:

Hunter

Bericht door Hunter » 24 nov 2010, 13:21

Whahahaha... humor!!!!

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 nov 2010, 15:40

Michel P schreef:
Robin Hartog schreef:Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen. :D

Maar heb wel eens een uitnodiging Ajax - Juventus Championsleague geweigerd omdat Ajax qua sfeer en uitstraling (arrogantie) niet mijn club is. Dat er ooit veel goede voetballers vandaan kwamen kan ik zeer waarderen, bij andere clubs kwamen ze gelijk een stuk sympathieker over.

Michel
Het is kiezen tussen 3 kwaden:

Feyenoord - relschoppers en hooligans
Ajax - arrogantie
PSV - nietszeggende doodsaaie club

Kies maar :mrgreen:

Dinsdag was ik in ieder geval blij supporter van Ajax te zijn. Al was het omdat je in het stadion niet zit te vernikkelen van de kou in de winter ;) Ondanks de uitslag hebben we echt onwijs genoten van het spel van Real. Ozil en Ronaldo, wat een koppel zeg. Zoals zij voetballen en elkaar blind kunnen vinden heeft bijna meer weg van kunst dan een potje voetbal.

Het werd maar weer eens pijnlijk duidelijk in welke vormcrisis Ajax momenteel zit. Enoh speelt op het middenveld met het niveau van een hekkensluiter in de eerste divisie (imo ook nooit beter geweest). Suarez bakt er al enkele wedstrijden geen pepernoot van en ook de zeeuw en de jong zijn ver uit vorm in vergelijking met vorig jaar. Passes voorin komen niet of nauwelijks aan, alleen sulejmani liet dinsdag voorin zien watie waard is. De verdediging vind ik wél goed in elkaar zitten, met name Vertonghen steekt overal met kop en schouders bovenuit.

Goede zaak dat Suarez geschorst is en eindelijk eens even rust kan zoeken. En als afsluiter:
Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.
Gelukkig ben ik niet de enige dus :D Ik root ook gewoon voor Feyenoord tegen ADO zondag, ondanks dat ik al 15 jaar Ajax supporter ben.

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 26 nov 2010, 08:30

Maus335i schreef: Het is kiezen tussen 3 kwaden:

Ajax - arrogantie

A1/A35 richting het oosten pakken, graag accent achterlaten op de IJsselbrug ;)

Michel P

Bericht door Michel P » 26 nov 2010, 11:04

Sjoerd schreef:
Maus335i schreef: Het is kiezen tussen 3 kwaden:

Ajax - arrogantie

A1/A35 richting het oosten pakken, graag accent achterlaten op de IJsselbrug ;)
:clap: Vraag maar aan Wesley Sneijder....

Maus335i

Bericht door Maus335i » 29 nov 2010, 22:59

Zie ik dat nou goed? 5-0?!?!?!?

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 29 nov 2010, 23:16

Maus335i schreef:
Michel P schreef:

Michel
Het is kiezen tussen 3 kwaden:

Ajax - arrogantie

Dinsdag was ik in ieder geval blij supporter van Ajax te zijn. Al was het omdat je in het stadion niet zit te vernikkelen van de kou in de winter ;) Ondanks de uitslag hebben we echt onwijs genoten van het spel van Real. Ozil en Ronaldo, wat een koppel zeg. Zoals zij voetballen en elkaar blind kunnen vinden heeft bijna meer weg van kunst dan een potje voetbal.

Het werd maar weer eens pijnlijk duidelijk in welke vormcrisis Ajax momenteel zit. Enoh speelt op het middenveld met het niveau van een hekkensluiter in de eerste divisie (imo ook nooit beter geweest). Suarez bakt er al enkele wedstrijden geen pepernoot van en ook de zeeuw en de jong zijn ver uit vorm in vergelijking met vorig jaar. Passes voorin komen niet of nauwelijks aan, alleen sulejmani liet dinsdag voorin zien watie waard is. De verdediging vind ik wél goed in elkaar zitten, met name Vertonghen steekt overal met kop en schouders bovenuit.

Goede zaak dat Suarez geschorst is en eindelijk eens even rust kan zoeken. En als afsluiter:
Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.
Gelukkig ben ik niet de enige dus :D Ik root ook gewoon voor Feyenoord tegen ADO zondag, ondanks dat ik al 15 jaar Ajax supporter ben.
+ Ontelbaar. Ik rel soms een collega van me wel eens met de positie van Feyenoord (hij is Feyenoorder), maar ik zal andere clubs nooit haten. Soms heb ik wel periodes tegen sommige clubs (Feyenoord, ADO..), maar meer ook niet. Terwijl die clubs juist dat altijd tegen 'ons' (of andere clubs) hebben.

MartijnS

Bericht door MartijnS » 29 nov 2010, 23:23

Maus335i schreef:Zie ik dat nou goed? 5-0?!?!?!?
Wat een wedstrijd!! Echt genoten van Barcelona, zo goed :D

Fernando

Bericht door Fernando » 30 nov 2010, 01:53

MartijnS schreef:
Maus335i schreef:Zie ik dat nou goed? 5-0?!?!?!?
Wat een wedstrijd!! Echt genoten van Barcelona, zo goed :D

Buitenaards voetbal, gewoon fenomenaal... :shock:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 30 nov 2010, 10:40

Ik heb hem ook gekeken! Geweldig! Wat een voetbal, super mooie combinaties. Het leek niet echt op de nummer 1 en 2 tegen elkaar meer de nummer 1 en de nummer voorlaatst ofzo. Real was helemaal NERGENS! Echt heel erg knap van Barcelona. :banaan:

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 30 nov 2010, 12:14

Blijkt wel weer dat je met make-up, wax in je haren en crempjes op je gezicht niet kunt voetballen.... :hosanna:

Hunter

Bericht door Hunter » 30 nov 2010, 12:21

lol @ indobesar.
Idd geweldige pot! Geweldig voetbal van Barca. Leuk ook dat de trainer deze overwinning opdraagt aan Johan Cruiff.

@ Robin: Ik als Ajacied ga ook gewoon met iedereen door 1 deur hoor. Beetje strijd is leuk, maar gezamelijk met een biertje de wedstrijd kijken nog veel leuker :beer:

*kijkt alweer uit naar 19 december*

indobesar
Auto: M3P, 130i

Bericht door indobesar » 30 nov 2010, 20:15

Is er ergens een samenvatting online van Goede kwaliteit....?

Peter van den Berg

Bericht door Peter van den Berg » 30 nov 2010, 21:31

indobesar schreef:Is er ergens een samenvatting online van Goede kwaliteit....?
Van Barca-Real?

Plaats reactie