de wave die jullie probeerden mislukte trouwens ook faliekant

14 zou beter zijnMartijnS schreef:7 duels schorsing
Heb me nog ingehoudenRobin Hartog schreef:Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.
Het is kiezen tussen 3 kwaden:Michel P schreef:Heb me nog ingehoudenRobin Hartog schreef:Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.![]()
Maar heb wel eens een uitnodiging Ajax - Juventus Championsleague geweigerd omdat Ajax qua sfeer en uitstraling (arrogantie) niet mijn club is. Dat er ooit veel goede voetballers vandaan kwamen kan ik zeer waarderen, bij andere clubs kwamen ze gelijk een stuk sympathieker over.
Michel
Gelukkig ben ik niet de enige dusSoms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.
A1/A35 richting het oosten pakken, graag accent achterlaten op de IJsselbrugMaus335i schreef: Het is kiezen tussen 3 kwaden:
Feyenoord - relschoppers en hooligans
Ajax - arrogantie
PSV - nietszeggende doodsaaie club
Kies maar![]()
Sjoerd schreef:A1/A35 richting het oosten pakken, graag accent achterlaten op de IJsselbrugMaus335i schreef: Het is kiezen tussen 3 kwaden:
Ajax - arrogantie
Kies maar![]()
+ Ontelbaar. Ik rel soms een collega van me wel eens met de positie van Feyenoord (hij is Feyenoorder), maar ik zal andere clubs nooit haten. Soms heb ik wel periodes tegen sommige clubs (Feyenoord, ADO..), maar meer ook niet. Terwijl die clubs juist dat altijd tegen 'ons' (of andere clubs) hebben.Maus335i schreef:Het is kiezen tussen 3 kwaden:Michel P schreef:Heb me nog ingehoudenRobin Hartog schreef:Soms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.![]()
Maar heb wel eens een uitnodiging Ajax - Juventus Championsleague geweigerd omdat Ajax qua sfeer en uitstraling (arrogantie) niet mijn club is. Dat er ooit veel goede voetballers vandaan kwamen kan ik zeer waarderen, bij andere clubs kwamen ze gelijk een stuk sympathieker over.
Michel
Ajax - arrogantie
Kies maar![]()
Dinsdag was ik in ieder geval blij supporter van Ajax te zijn. Al was het omdat je in het stadion niet zit te vernikkelen van de kou in de winterOndanks de uitslag hebben we echt onwijs genoten van het spel van Real. Ozil en Ronaldo, wat een koppel zeg. Zoals zij voetballen en elkaar blind kunnen vinden heeft bijna meer weg van kunst dan een potje voetbal.
Het werd maar weer eens pijnlijk duidelijk in welke vormcrisis Ajax momenteel zit. Enoh speelt op het middenveld met het niveau van een hekkensluiter in de eerste divisie (imo ook nooit beter geweest). Suarez bakt er al enkele wedstrijden geen pepernoot van en ook de zeeuw en de jong zijn ver uit vorm in vergelijking met vorig jaar. Passes voorin komen niet of nauwelijks aan, alleen sulejmani liet dinsdag voorin zien watie waard is. De verdediging vind ik wél goed in elkaar zitten, met name Vertonghen steekt overal met kop en schouders bovenuit.
Goede zaak dat Suarez geschorst is en eindelijk eens even rust kan zoeken. En als afsluiter:
Gelukkig ben ik niet de enige dusSoms denk ik dat ik als Ajax supporter sportiever ben (naar andere clubs toe) dan supporters van andere clubs. Wordt hier maar weer eens bewezen.Ik root ook gewoon voor Feyenoord tegen ADO zondag, ondanks dat ik al 15 jaar Ajax supporter ben.
Wat een wedstrijd!! Echt genoten van Barcelona, zo goedMaus335i schreef:Zie ik dat nou goed? 5-0?!?!?!?
MartijnS schreef:Wat een wedstrijd!! Echt genoten van Barcelona, zo goedMaus335i schreef:Zie ik dat nou goed? 5-0?!?!?!?
Van Barca-Real?indobesar schreef:Is er ergens een samenvatting online van Goede kwaliteit....?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], BMWDennis, D. Peters, EvdP, Google [Bot], Kadett, Martijn_bmw, nickdoesburg, Streamline en 3 gasten