Fasteddie2 schreef:Wat een kloteverhaal van die kerel !
Al die haat die dan loskomt is niet normaal meer, man....
Heb zelf ook een keer het genoegen (nou ja genoegen) gehad om zo'n vriendelijke medelander boos aan de telefoon gehad te hebben.....het onderwerp waar het over ging werd niet aangeroerd, maar WEL werd duidelijk dat ik een vieze nederlander was, een tering kaaskop, varken enz enz....
Durf de stelling wel aan dat als de vlam in de pan staat, ook die vriendelijke figuren met shoarma messen op de stoep staan !...dat kan je gewoon in elk klein conflict aanvoelen....bah !
Wacht effe, hierboven lees ik dat er dus gegeneraliseerd mag worden, want het gebeurt ook bij bomenknuffelaars etc. maar als een Marokkaan het doet is het opeens racistisch?
Ik zie het verschil niet als iemand die alle moslims geitenneuker noemt, dan iemand die alle Nederlanders kaaskoppen etc. noemt.
Blijkbaar is er sprake van selectieve verontwaardiging

:
Wat verwacht je dan? Dat we daders bij naam noemen? Als wij lopen te zeiken over boomknuffelaars spreken we ook over een hele groep.
Maus laten we die hele discussie niet beginnen aub, de enige reden dat die groeiende ontevredenheid komt is de media die alles opblaast. Geenstijl vergeten? Dat is maar een voorbeeld. Zodra er iets over moslims in het nieuws komt word alles gigantisch opgeblazen terwijl er geen fuck aan de hand is.
Mooiste moslims wilden een eigen bejaardenhuis whatever, zal ik je vertellen dat er al jaren eentje voor ALLEEN Joden is in Buitenveldert? (Beth Shalom) en daar WORD ALLEEN KOOSJER gegeten. Maar NIEMAND die er zich druk over maakt. Selectieve verontwaardiging you know?