We hebben ook 'n NSFW afdeling hoor.

allen schreef:Bert, op een gegeven moment heeft iemand hard gewerkt en gewoon geld over. Neem het ze maar eens kwalijk om auto's te kopen die misschien te duur zijn waarvoor ze gebruikt worden. Laten we eerlijk zijn. Een 10 euri Casio is waarschijnlijk betrouwbaarder dan een 30k Rolex.![]()
Als je het geld ervoor hebt, en het wilt, gewoon doen imho. Vandaag leef je, morgen kun je dood zijn. :idea:
Frank PM,frankv schreef:wauw!
ik ben er ook nog steeds niet uit of het een submariner, een gmt of een explorer 2 zal worden, maar ik heb intussen wel mijn geld terug van de eerdere online miskoop (niet te geloven maar waar)
heb je hem bij een officiele outlet gekocht, of bij een van de sponsors van het rolex forum, of nog via een ander kanaal?
Rico schreef:Overige foto's zijn trouwens 2 liners, jij hebt een 4 liner
Nou Ellen, als je geen rolex en/of een bmw hebt dan hoor je er hier niet meer bij..............allen schreef:LOL Joost. Net zo'n noob als ik. Ach als je hem zelf maar bling vind.![]()
![]()
@Rico: nieuw batterijtje doet wonderen. 8)
Ben je er al uit wat de verschillen zijn? Of puur op fabricagejaar? Zie zo snel geen verschillen.Joost Hermens schreef:Rico schreef:Overige foto's zijn trouwens 2 liners, jij hebt een 4 liner
Wie spot het verschil en heet geen Robin of Rico of Dale Vito
4 liner is er sinds 2007
Ik wist het al wel hoor, ging mij er meer om dat de meeste het verschil dus niet zien. Kwam zo snel geen goede foto's tegen van 4-liner dus dan maar 2-linerfoto's 8)Tim N schreef:Ben je er al uit wat de verschillen zijn? Of puur op fabricagejaar? Zie zo snel geen verschillen.Joost Hermens schreef:Rico schreef:Overige foto's zijn trouwens 2 liners, jij hebt een 4 liner
Wie spot het verschil en heet geen Robin of Rico of Dale Vito
4 liner is er sinds 2007
Iig mooie keuze Joost
allen schreef:LOL Joost. Net zo'n noob als ik. Ach als je hem zelf maar bling vind.![]()
![]()
@Rico: nieuw batterijtje doet wonderen. 8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], bartje325i, EricYellow, RS-Ron en 6 gasten