Pagina 76 van 76

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 04 mei 2026, 23:34
door Andre
Na AC Rally heb ik RBR weer verwijderd das toch wel heel oud.

Ja was top fabian genieten.

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 06 mei 2026, 14:24
door Mark 320iS
Gisteren ook al ff in de chat gevraagd, maar misschien dat iemand anders hier wel de oplossing weet. Bij AC rally is de aanpassing van de stuurhoek als het ware omgedraaid, dus als ik de sensitivity in de game op 1800 zet heb ik in werkelijkheid 540 graden van volledig links naar rechts nodig, als ik de sensitivity omlaag zet moet ik juist méér draaien. In Fanalab staat de sensitivity nu op 'Auto'.

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 06 mei 2026, 14:27
door Robin
Zeer vreemd Mark. Nog steeds geen oplossing dus?

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 06 mei 2026, 14:40
door Rivanov
Mark 320iS schreef: 06 mei 2026, 14:24 Gisteren ook al ff in de chat gevraagd, maar misschien dat iemand anders hier wel de oplossing weet. Bij AC rally is de aanpassing van de stuurhoek als het ware omgedraaid, dus als ik de sensitivity in de game op 1800 zet heb ik in werkelijkheid 540 graden van volledig links naar rechts nodig, als ik de sensitivity omlaag zet moet ik juist méér draaien. In Fanalab staat de sensitivity nu op 'Auto'.
Adviseer je om even de Discord te joinen van Assetto Corsa. :)

https://discord.gg/assettocorsa

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 06 mei 2026, 15:01
door Mark 320iS
Robin schreef: 06 mei 2026, 14:27 Zeer vreemd Mark. Nog steeds geen oplossing dus?
Nee niet meer geprobeerd, gisteren maar gewoon op 1800 gereden en dat werkte ook, maar wil het toch graag hebben zoals het hoort :-)

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 12 mei 2026, 07:05
door Robin
Ook weer een prachtige mod voor Kunos eigen 488GTB
https://www.overtake.gg/downloads/ferra ... gtb.83890/
Wagen ziet er bijna zo gelikt uit als een AC EVO auto(bij mij) en rijdt/stuurt/remt/glijdt fenomenaal voor een straatauto.

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 20 jun 2026, 10:11
door Robin
Greece is een DR 2.0 ook leuk. Ik hoop echt op wijdere stages en minder onderstuur op dat gravel. Ik speel erg weinig ACR op het moment, ik heb de beleving even niet...
https://www.overtake.gg/news/rally-gree ... v0-5.4598/

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 20 jun 2026, 10:39
door Bram
Bij zo'n rallyspel is een handrem zeker een must?

Re: Assetto Corsa!!!

Geplaatst: 20 jun 2026, 10:45
door Robin
Bram schreef: 20 jun 2026, 10:39 Bij zo'n rallyspel is een handrem zeker een must?
Ja 100% inderdaad. Ik heb deze van Logitech:
Afbeelding


En hoe knullig ik soms een u turn pak in AC Rally(dan pakt ie 'm niet zo voelt 't en dan opeens swap dan (hand)rem je 'm te overstuurd/dwars) zo perfect gaat dat in Forza Horizon 6 op elke ondergrond. Werk aan de winkel voor ACR, als je ook ziet hoe de FH6 gravel/onverhard wegen zijn/voelen. Wat mij betreft komt ACR daar nog niet echt in de buurt helaas. Ik heb 't over de onverharde wegen in FH6 dus he.