Robin schreef:^^^^
vreselijk ding.
Erik Stoffelsen schreef:Robin schreef:^^^^
vreselijk ding.
Eensch. die strip, geen spoiler of wat dan ook met die wielen is dan weer net géén potje...
ik vind zelf de fuchsen niet het mooiste wiel en als je dan zet hoeveel het nog eens in de volkswagenscene gebruikt wordRobin schreef:Naar mijn idee hoort een jaren '70 gestyled wiel onder 'n jaren 70 model, retroseksuelen zullen daar anders over denken...
Over 't algemeen ben ik 't redelijk met je eens, maar dit vind ik deels pertinente onzin. Over smaak valt niet te twisten, dus over jouw mening over de looks zul je mij niet horen. Maar de allerkaalste simpelste basic Boxster of Cayman zonder ook maar één optie op standaard fietswieltjes rijdt en stuurt al waanzinnig mooi. Je zit super, het stuur lult je handen suf met informatie en het zitvlak van de stoel doet datzelfde voor je kont. Zo communicatief, zo helder. Ook met een kale Boxster of Cayman kun je dus super mooi tot aan de limiet en erover sturen, met een minimale hoeveelheid onderstuur. Goed, qua prestaties zijn dat geen wild geile hokken, maar ook het standaard 2,9 boxerblokje hangt erg gierig aan het gas, joelt enthousiast richting begrenzer en klinkt daarbij geweldig lekker (tenminste, van achter het stuur, buiten is het wat tam, maar dat kan mij dan weer niks interesseren). Dat zijn eigenschappen die ik belangrijk vind en daar hoef je dus echt geen GT vul-maar-in voor te kopen. Er zijn maar weinig merken die dat goed voor elkaar hebben voor al hun auto's. Of Porsche dat voor zijn hele palet heeft is even de vraag (Cayenne, Panamera), maar voor hun sportauto's (Boxster, Cayman, 911) zeker wel. Allemaal IMHO dan heAndre schreef:Ik reed gister nog achter een normale 911. Ik vindt dat helemaal niks.
Alleen GT3 en GT2 zijn qua uiterlijk mooi. En rijden ook zoals het moet.
Is dit nou dat nieuwe dure model waar het dak van klappert en lek isMark Nauta schreef:Ik vind dat ie hier ook thuis hoort
Geweldige kleur!Gijs. schreef:Kwam deze babyblauwe GT3 RS MK2 laatst in Nürburg tegen. Wat een prachtige bak zeg!!!
Ja weet ik, maar ik bedoel dat die gewoon veel mooier is in die kleurMacboy schreef:Die tweede is een MkII Gijs![]()
Ik vind het ook veel gaver op de MkII, maar nogmaals dan de GT3 en niet de GT3 RS. Bij de RS passen meer tierlantijen zoals afwijkende kleur velgen, buitenspiegels, voorbumperinleg en bestickering. Bij de GT3 kun je gewoon één kleur nemen zonder al die opsmuk. Dat is voor mij de reden bij zo'n kleur.
Gebruikers op dit forum: Marc Sierra, Wimo en 1 gast