Andre schreef:Ik reed gister nog achter een normale 911. Ik vindt dat helemaal niks.
Alleen GT3 en GT2 zijn qua uiterlijk mooi. En rijden ook zoals het moet.
Over 't algemeen ben ik 't redelijk met je eens, maar dit vind ik deels pertinente onzin. Over smaak valt niet te twisten, dus over jouw mening over de looks zul je mij niet horen. Maar de allerkaalste simpelste basic Boxster of Cayman zonder ook maar één optie op standaard fietswieltjes rijdt en stuurt al waanzinnig mooi. Je zit super, het stuur lult je handen suf met informatie en het zitvlak van de stoel doet datzelfde voor je kont. Zo communicatief, zo helder. Ook met een kale Boxster of Cayman kun je dus super mooi tot aan de limiet en erover sturen, met een minimale hoeveelheid onderstuur. Goed, qua prestaties zijn dat geen wild geile hokken, maar ook het standaard 2,9 boxerblokje hangt erg gierig aan het gas, joelt enthousiast richting begrenzer en klinkt daarbij geweldig lekker (tenminste, van achter het stuur, buiten is het wat tam, maar dat kan mij dan weer niks interesseren). Dat zijn eigenschappen die ik belangrijk vind en daar hoef je dus echt geen GT vul-maar-in voor te kopen. Er zijn maar weinig merken die dat goed voor elkaar hebben voor al hun auto's. Of Porsche dat voor zijn hele palet heeft is even de vraag (Cayenne, Panamera), maar voor hun sportauto's (Boxster, Cayman, 911) zeker wel. Allemaal IMHO dan he