Die brief van die broeder is, wederom, gewoon propaganda, niet meer en niet minder.PimV schreef: 25 jan 2022, 10:00Ook dit werkt beide kanten op Tom en Philipoo. Kijk bijvoorbeeld hierboven naar wat reacties op die brief van die broeder. Wordt met de grond gelijk gemaakt, terwijl deze man zijn bezorgheid uitspreekt, niet dwars te zijn om het dwars te zijn.tomgtr schreef: 25 jan 2022, 09:54 Exact mijn probleem met veel van de dwarse denkers. Dat je bepaalde dingen onzin vindt snap ik. Ik vind ook sommige dingen onzin of achterhaald. Maar om echt alles af te wijzen en alles als een grote samenzwering te zien is echt wat verregaand. Zorgt er ook voor dat ke dan maar over alles van bepaalde personen heen leest.
Aan beide kanten zijn mensen die in het extreme doorslaan en voor geen rede vatbaar zijn. En aan beide kant zijn er ook kritische mensen met zorgen hebben over de gang van zaken en iedereen zo snel mogelijk uit de shit willen helpen.
Ik bespeur dan ook alleen maar kritiek op alles wat de overheid doet, maar geen enkele kritiek op wat er uit de eigen gelederen van de anti hoek gezegd of geschreven wordt.