tomgtr schreef: 01 sep 2020, 10:52
Philipoo schreef: 01 sep 2020, 10:45
Ja op de wachtrij. Maar daar heb ik geen geduld voor. Zou best een 41mm kermit willen. Sterker nog, zou er heel graag 1 willen; vind groen in horloge's vaak heel goed werken! De Tudor BB harrod's edition vind ik ook zo gaaf. Echter de re-retail prijzen kan ik niet verantwoorden voor mezelf
Ik waardeer mensen met principes maar op wachtlijst is natuurlijk een grap. Die wachtlijst betekent : als we echt geen al bekende fijne klant hebben om hem te nemen en er komt er 1 binnen bellen we jou. Nooit dus waarschijnlijk. Nou zou ik ook never zeg 25 pct over retail betalen maar zeg een duizendje erop? Minder moeite mee, tegen de tijd dat jij via retail kanalen aan de beurt bent is dat ding ook waarschijnlijk 1000 duurder retail!
Ook zo.
Maar er wordt voor een nieuwe Batman op Jubilee gewoon 15k neergeteld, en dat zei de eigenaar/drager gister tegen mij.
Ik snap 'm zeker, maar dan moet 't wel wat bijzonderders zijn dan de avg gemiddelde nieuwe sportrolex in staal die nog wordt geproduceerd en met die 'wachtlijsten' wordt gemanipuleerd.
Staan 52 op C24.
https://www.chrono24.nl/search/index.ht ... soryTypes=
Gisteren nog 72 op C24 van SD4K , de 116600.
14k ipv 13k is in EU ex UK redelijk gangbaar aan 't worden als vraagprijs.
Loop je mooi elk jaar met de inflatie mee.