F1 seizoen 2017

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
MParallel
Auto: BMW

Re: F1 seizoen 2017

Bericht door MParallel » 24 okt 2017, 13:33

JP schreef: 24 okt 2017, 12:56 Heeft Opa Verstappen ook al gereageerd op het voorval. Dan hebben we tenminste íedereen gehad om zijn mening te geven :goodnight:
Trump... :lol:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 24 okt 2017, 13:36

The Donald had al gereageerd. ;)

Afbeelding

Schijnt dat de FIA nu de uitlatingen van Max richting Connelly aan het onderzoeken is. Wegens het in diskrediet brengen van de sport. Hahaha. Misschien moeten ze dan eerst de stewards zelf voor laten komen, als dat de reden is.

Luco

Bericht door Luco » 24 okt 2017, 13:48

De mongolen slaan terug😂

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 okt 2017, 13:54

Wouter81 schreef: 24 okt 2017, 13:36 The Donald had al gereageerd. ;)

Afbeelding

Schijnt dat de FIA nu de uitlatingen van Max richting Connelly aan het onderzoeken is. Wegens het in diskrediet brengen van de sport. Hahaha. Misschien moeten ze dan eerst de stewards zelf voor laten komen, als dat de reden is.
Dan mogen ze ook Vettel's Fuck you Charlie weer uit te put trekken...

Wat een poppenkast zeg. Dat krijg je als je een paar vette oude mannen aan tafel over races laat beslissen :(

Ybo
Auto: G21 / E46

Bericht door Ybo » 24 okt 2017, 14:45

Ik word daar zo schijtziek van, meteen dat geklaag om het scheldwoord "Mongool". We leven in een maatschappij van gekwetsten zo langzamerhand.

Ik heb zelf een zoon die je als mongool zou kunnen betitelen; wij zeggen meestal dat hij het syndroom van down heeft. Ik hoor regelmatig mensen schelden met mongool, niemand bedoelt daar mijn zoon mee. Helemaal beroerd wordt het als "Stichting downsyndroom" weer de publiciteit pakt en mede voor mij gaat beslissen dat "alle ouders met een kindje met down hierdoor gekwetst zijn".

Nee, het hebben van een zoon met een dergelijke handicap is niet ideaal, maar je moet er maar mee dealen. En dat gaat bij ons uitstekend. Ja mensen kijken vaak naar hem, vooral in het buitenland, en ja er wordt gescholden om je heen met "mongool". Het is nu eenmaal zo. Daar ontwikkel je een schild voor. En zo niet, verwacht niet dat iedereen om je heen zich ineens anders gaat gedragen.

Sorry voor offtopic, maar wilde even laten weten dat niet alle ouders met een kind met down zo reageren als de stichting veronderstelt.

On topic: Waanzinnige straf.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 24 okt 2017, 14:50

Roy RS schreef: 23 okt 2017, 22:12 ok dat was allemaal k*t enzo, maar waar ik me echt compleet krankjorum aan erger is die verrekte olav mol met zijn commentaar, die gast zit volgens mij soms tennissen te kijken en doet dit commentaar tussendoor ofzo, jezus wat heeft die gast het vaak bij het verkeerde eind...

je hebt werkelijk 50% kans als hij een naam noemt dat ie goed is, alsof hij niet naar dezelfde wedstrijd zit te kijken en maar een naam noemt van 1 van de 2 rijders die in die kleur auto rijdt...ongelofelijk gewoon...

is er een manier om sky te ontvangen als je ziggo hebt? daar wil ik best wat voor betalen...

moet wel zeggen dat de voor en nabeschouwing leuk en goed zijn met Robert, die had ik nooit zo hoog zitten, maar die heeft zijn racehart toch wel op de juiste plek zitten
Vaak ben ik het met je eens Roy maar nu echt helemaal niet :lol: Mol zijn kennis en enthousiasme is nog altijd zeer welkom imho en dat gelul er omheen a la voetbal vind ik werkelijk verschrikkelijk. Echt ergerlijk gewoon :kotsen:

Omtrent Max; het gaat toch niet om het wereldkampioenschap dus boeit dat mij nu al niet meer zo maar ik gok dat hij op dit moment met stip op 1 de mees besproken coureur ter wereld is. Als reclame bureau zou je deze aandacht niet eens kunnen genereren al zou je het willen :lol:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 24 okt 2017, 14:52

Top reactie Ybo! Het beste vriendje van mijn zoontje heeft ook het syndroom van down. En mijn nichtje (dochter van mijn broer) is ook zeer zwaar gehandicapt. Maar niemand daar ook die in de slachtofferrol kruipt. Iedereen gaat daar op een prima manier mee om. Vermoeiend dat sommige mensen zoiets weer aangrijpen om even hun moment of fame te pakken. :eatpaper:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 okt 2017, 15:34

Ik heb nog geen reacties uit Mongolie gehoord trouwens. Maar serieus, het lijkt alsof sommige mensen elke letter nalezen om te kijken of ze er aanstoot aan kunnen nomen. Ik las vorige week dat er aangifte was gedaan tegen een kinderfestival in Utrecht met het thema coboys en indianen. Cowboys hebben genocide gepleegd onder de indianen en een verentooi mogen kinderen die geen indiaan zijn niet dragen. Ik zal mijn zoontje maar uitleggen dat pappa zich schaamt voor zijn verleden. Ik heb heel de Arendsoog reeks verslonden en zie nu in hoe fout dat was. Mischien moet ik mijn ouders aanklagen dat zij graag wilden dat ik boeken ging lezen. De Kameleon, zijn er mensen uit Bolsward die daar aanstoot aan nemen?

daNpy

Bericht door daNpy » 24 okt 2017, 15:38

Ybo schreef: 24 okt 2017, 14:45 Ik word daar zo schijtziek van, meteen dat geklaag om het scheldwoord "Mongool". We leven in een maatschappij van gekwetsten zo langzamerhand.

Ik heb zelf een zoon die je als mongool zou kunnen betitelen; wij zeggen meestal dat hij het syndroom van down heeft. Ik hoor regelmatig mensen schelden met mongool, niemand bedoelt daar mijn zoon mee. Helemaal beroerd wordt het als "Stichting downsyndroom" weer de publiciteit pakt en mede voor mij gaat beslissen dat "alle ouders met een kindje met down hierdoor gekwetst zijn".

Nee, het hebben van een zoon met een dergelijke handicap is niet ideaal, maar je moet er maar mee dealen. En dat gaat bij ons uitstekend. Ja mensen kijken vaak naar hem, vooral in het buitenland, en ja er wordt gescholden om je heen met "mongool". Het is nu eenmaal zo. Daar ontwikkel je een schild voor. En zo niet, verwacht niet dat iedereen om je heen zich ineens anders gaat gedragen.

Sorry voor offtopic, maar wilde even laten weten dat niet alle ouders met een kind met down zo reageren als de stichting veronderstelt.

On topic: Waanzinnige straf.
:thumbup:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 24 okt 2017, 16:10

tomgtr schreef: 24 okt 2017, 15:34 Ik heb nog geen reacties uit Mongolie gehoord trouwens. Maar serieus, het lijkt alsof sommige mensen elke letter nalezen om te kijken of ze er aanstoot aan kunnen nomen. Ik las vorige week dat er aangifte was gedaan tegen een kinderfestival in Utrecht met het thema coboys en indianen. Cowboys hebben genocide gepleegd onder de indianen en een verentooi mogen kinderen die geen indiaan zijn niet dragen. Ik zal mijn zoontje maar uitleggen dat pappa zich schaamt voor zijn verleden. Ik heb heel de Arendsoog reeks verslonden en zie nu in hoe fout dat was. Mischien moet ik mijn ouders aanklagen dat zij graag wilden dat ik boeken ging lezen. De Kameleon, zijn er mensen uit Bolsward die daar aanstoot aan nemen?
Kijk maar uit, dadelijk krijg je het nog aan de stok met Robin en kan je naar je korting fluiten als je een klokje koopt.
Hij komt volgens mij uit die contreien. :lol:

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 okt 2017, 16:11

Ja, zo stelde ik me Gerben altijd een beetje voor.

Tom

Bericht door Tom » 24 okt 2017, 17:01

Wouter81 schreef: 24 okt 2017, 14:52 Top reactie Ybo! Het beste vriendje van mijn zoontje heeft ook het syndroom van down. En mijn nichtje (dochter van mijn broer) is ook zeer zwaar gehandicapt. Maar niemand daar ook die in de slachtofferrol kruipt. Iedereen gaat daar op een prima manier mee om. Vermoeiend dat sommige mensen zoiets weer aangrijpen om even hun moment of fame te pakken. :eatpaper:
+1

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 okt 2017, 17:01

Wouter81 schreef: 24 okt 2017, 14:52 Top reactie Ybo! Het beste vriendje van mijn zoontje heeft ook het syndroom van down. En mijn nichtje (dochter van mijn broer) is ook zeer zwaar gehandicapt. Maar niemand daar ook die in de slachtofferrol kruipt. Iedereen gaat daar op een prima manier mee om. Vermoeiend dat sommige mensen zoiets weer aangrijpen om even hun moment of fame te pakken. :eatpaper:

+1

Net als dat Me Too "gelul" vergeef met de term :D

Collectief beroemd Nederland is intussen massaal verkracht en onteert, echt, de een nog meer genaaid dan de ander, een grote groeps orgie is het GVD, allemaal even weer in het nieuws, maakt niet uit hoe, als ze maar weer op de voor (p)(v)agina staan.

Sorry OT, ik moest het (kwakje) even kwijt

///Joost

Bericht door ///Joost » 24 okt 2017, 17:07

romo schreef: 24 okt 2017, 17:01
Net als dat Me Too "gelul" vergeef met de term :D

Collectief beroemd Nederland is intussen massaal verkracht en onteert, echt, de een nog meer genaaid dan de ander, een grote groeps orgie is het GVD, allemaal even weer in het nieuws, maakt niet uit hoe, als ze maar weer op de voor (p)(v)agina staan.
Dit vind ik toch wel van een andere orde en appels met peren t.o.v. het scheldwoord 'mongool'. Soit, het is tegenwoordig hip om overal een hashtag aan te hangen, maar ik kan me niet voorstellen dat men aanrandingen en verkrachtingen verzint om in the picture te komen. Desondanks kan ik me wel heel goed voostellen dat dit soort gedrag achter de schermen plaatsvindt in de mode- en acteerindustrie. Terry Richardson wordt ook al aan de kant gezet.
Maar we gaan nu erg off topic. Wellicht even anders verder discussieren. Nu weer F1... :coffee:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 24 okt 2017, 17:12

Over echte treurige zake geen misverstanden, laat dat helder en duidelijk zijn!

Maar ik zie IMO te veel beroemd NL met verhalen komt waarbij dit ineens speelt, daar krijg ik gerede twijfel bij en enige jeuk om het zo te zeggen.

Nogmaals; het onderwerp is te treurig om verder over te kunnen oordelen, het is opvallend, laat ik het daar fatsoenshalve bij laten.

OT idd

Frank_Sch
Auto: Alpina B3s cabrio 2011

Bericht door Frank_Sch » 24 okt 2017, 17:20

Die quotes van Kimi. Die kerel is vanaf nu mijn held.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 24 okt 2017, 17:22

Echt?? De grootste druif die erbij loopt/rijdt... Imho ;)

romo

Bericht door romo » 24 okt 2017, 17:25

KR on V Max;

"I have no idea what happened with Verstappen or why he got the penalty," said Raikkonen.

"I had no idea what happened to him apart from he got past me at the second-last corner.

"Obviously I was disappointed just after the race when I thought I had finished fourth but there was some issue with Max.

"I got to go on the podium but didn't see it, I don't know where he went."

And Raikkonen was equally surprised to see Verstappen make a last-ditch move past him on the final lap.

"Obviously I was half surprised," he added.

"I saw him in my mirror and tried to slow down the whole thing before, the previous corners, and I thought I had enough covering on the corner, and then suddenly he was there.

"I saw in my mirror and I was a bit surprised, at that speed – I was a bit p***** off he got past me."
Bron Pistonheads

Er wordt daar wat af gediscussieerd :D Het maakt de tongen echt los, betere reclame nauwelijks denkbaar.

JP

Bericht door JP » 24 okt 2017, 17:48

And Raikkonen was equally surprised to see Verstappen make a last-ditch move past him on the final lap.

"Obviously I was half surprised," he added.
Reactie Verstappen; #metoo

Arthursx
Auto: M3 F80

Bericht door Arthursx » 24 okt 2017, 19:11

Interessant :hmmm:
Max Raced from Abu Dhabi 2015 a total of 39 races, in total he received 5x a penalty.
(Wich in Abu Dhabi 2015 he got a DOUBLE PENALTY). All from the same Steward named Connelly.
In 28 races where Connelly wasnt a Steward Verstappen received zero penalty's. Connelly was a steward in 11 of those races. Max drove 8 of those races to completion. From those 8races he finished he received 5 penalty's from Connelly:
There could have been another penalty added in Suzuka 2016 from this same Steward named Connelly but his co stewards dint agree and he then walked to Mercedes to still try and get Verstappen a penalty on wich Mercedes said NO WE WONT FILE A COMPLAINT AGAINST VERSTAPPEN at wich this Connelly gave up his effort.

+2015 Abu Dhabi: track limits (5s + 1p)
+2015 Abu Dhabi: blue flag (drive through + 2p)
+2016 Mexico: track limits (5s + 1p)
+2017 Hongarije: botsing 1e ronde Ric (10s + 2p)
+2017 US: track limits (5s +1p)

daNpy

Bericht door daNpy » 24 okt 2017, 19:26

Arthursx schreef: 24 okt 2017, 19:11 Interessant :hmmm:
Sja het wordt pas echt waardevol als er ook andere coureurs bij betrokken zijn. Werden deze ook bestraft? Nee? Waarom niet? Ja? Door wie? waarom?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 24 okt 2017, 19:27

Arthur schreef: 24 okt 2017, 17:22 Echt?? De grootste druif die erbij loopt/rijdt... Imho ;)
Ha nee hij is geweldig. Belichaming van Finland. Zo zijn de finnen maar hij trekt het in het extreme door. Maar vooral, hij is echt. En die quotes zijn geniaal.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 24 okt 2017, 19:46

Nou, dan vrees ik dat ik Finnen niet trek... als ze allemaal zo zijn? Vreselijke vent vind ik het.

Mari Oh Oh!

Bericht door Mari Oh Oh! » 24 okt 2017, 19:53

Idd. Hakkinen waardeer ik om zijn vreselijk droge humor, maar de rest... Al vind ik het wel tof dat Kimi lak heeft aan de pers. Die lui vinden zich veel te belangrijk.

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 24 okt 2017, 20:00

tomgtr schreef: 24 okt 2017, 19:27 Maar vooral, hij is echt. En die quotes zijn geniaal.
Dat maakt hem al beter dan Hamilton met zijn nep reacties op het publiek etc.

Plaats reactie