135i vs e92 M3

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 26 feb 2008, 17:47

ohw shit mischien keken ze wel naar die 135i die op me bumper zat.. of was het nou een GT3 ? lollerdelol :lol:

(mooi draadje dit)

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9415
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 26 feb 2008, 18:01

Meestal krijg je alleen chagarijnige blikken als je iemand inhaalt. Ook dat is ///M :lol:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 26 feb 2008, 18:02

Bert ///M3 schreef:Meestal krijg je alleen chagarijnige blikken als je iemand inhaalt. Ook dat is ///M :lol:
Dat zijn boekhouders :lol:

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11635
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 26 feb 2008, 18:20

Kreeg net een telefoontje dat ik moest ophouden met die boekhoudkundige details te geven. Persoon wilde zich niet bekendmaken en ik kon het nr. ook niet direct thuisbrengen. Na wat speurwerk bleek het belletje afkomstig te zijn uit een Holland Casino. Dan snap je direct alles natuurlijk :lol:

En je hebt gelijk Rico. Beleving komt er in diverse vormen. Daar wil ik ook niets aan af doen.

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 26 feb 2008, 18:23

Ik denk dat er ook heel veel verschil in zit of je autoliefhebber bent of autorijliefhebber.
Niet dat de ene groep gelijk heeft en de andere niet, zo werkt het niet, ieder mens is anders en iedereen valt wat meer in de ene groep of wat meer in de andere.

Maar ik ben misschien 10% autoliefhebber en 90% autorijliefhebber. En daarom kunnen een mooi logo, contrasterende stiksels, of zelfs het gevoel van het kopen van een nieuwe auto me grotendeels gestolen worden.

Da's niet boekhoudkundig verantwoord, want voor de juiste auto (of dat nou een Exige, CSL of GT3 is maakt niet uit) zou ik heel veel over hebben, maar niet omdat het een Exige, CSL of GT3 is.
Als Daewoo morgen een superauto om te rijden op de markt brengt is het mij ook prima.

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Bericht door Robin » 26 feb 2008, 18:57

Wat wil je ermee:E90 M3 of 997S. Denk da'k meer aan de E90 M3 heb in 't dagelijks leven, ik heb denk ik nog meer aan de kar die ik nu heb in 't dagelijks leven....

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 26 feb 2008, 19:04

Ik moet wel toegeven dat ik de voorkeur geef aan kleine bmw s als dagelijkse fun auto. Maar een GT2 of GT3 zou wel lekker wezen ernaast.

Alles wat groter is dan een 1 serie boeit me voor geen reet meer bij BMW het rijdt alleen maar minder voor mij en ik heb bijna de hele modellenlijn gehad. De 1 serie is op dit moment gewoon de lekkerste sturende bmw die je nieuw kan kopen. Weet zeker dat ze dat bij M ook wel weten. Ze zitten alleen met een probleem. Ze kunnen een 1 serie namelijk niet voor grof M geld verkopen. Ja waarschijnlijk aan 2 en halve gek maar dan ben je klaar. Maar daar doen ze geen meer moeite voor. Ze gaan natuurlijk voor de knaken. De echte rijliefhebbers en dat lees je ook op vele forums worden nu door M een beetje verwaarloosd. E92 m3 van 1655kg is het antwoord voor een M trackday tool. Maar ja met de komst van de E46 M3 wisten we eigenlijk al welke route ze zouden nemen. Dat is eigenlijk de AMG en audi RS route. Zware hoogvermogende autobahn bratwursten. Ik vindt dat toch wel jammer. Als ik zo n e30 dtm of wtcc zie met motorsport strepen gaat mijn hart sneller kloppen. Maar hier vindt je niks meer van terug in de showroom. M is dus meer een marketing tool geworden en de roots waar het ooit vandaan kwam is door de jaren heen verloren gegaan. Dan moet ik nu keihard concluderen dat ik dan geen interesse meer heb in een bedrijf en hun producten waar vroeger mijn hart altijd vol van zat. Als je vroeger mij vroeg een porsche of M3 koos ik altijd de M3. Das nu weg. Ik hoop diep in mijn hart dat bmw M ooit weer met een snelle kleine coupe komt. Maar de verschillen tussen AG en M worden kleiner en men wil alleen nog een M bouwen als ze de hoofdprijs kunnen vangen. Maar als de verschillen te klein zijn met ag is het onverkoopbaar. Een 1 serie M met een 320pk atmo is onverkoopbaar naast 135i. En dus heeft ag samen met hun afdeling M een leuke betaalbare performance model gemaakt onder de naam van AG. De 135i.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 feb 2008, 19:30

Heerlijk smullen van deze discussie...............................iedereen heeft gelijk hehehe.

@ Rico; beetje spagaat gevoel heb ik wel, mischien koop ik wel een 135i..........hupakee, klaar met het "gezeik" ..... :wink:

Weetje, mischien koop ik wel helemaal niets meer, rijd ik de E46 M3 af, tot ie aan barrels uit mekaar flikkert.........................

GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van :wink:

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Bericht door Sperdy » 26 feb 2008, 19:37

romo schreef:Heerlijk smullen van deze discussie...............................iedereen heeft gelijk hehehe.

@ Rico; beetje spagaat gevoel heb ik wel, mischien koop ik wel een 135i..........hupakee, klaar met het "gezeik" ..... :wink:

Weetje, mischien koop ik wel helemaal niets meer, rijd ik de E46 M3 af, tot ie aan barrels uit mekaar flikkert.........................

GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van :wink:
@Rico, goed idee! Van die 135 zul je geen spijt krijgen. Vandaag weer het asvalt opgezocht, vanwege mijn het werk (moet sosm ook). Mijn God wat is die 135i een tering kogel. Je dendert in volle vaard langs alles en iedereen. Het vermogen komt prachtig vrij maar eigenlijk is het onverantwoord. Ik zweer je, ik rij nog drie weken met mijn rijbewijs rond

Tom
Berichten: 22258
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 26 feb 2008, 19:48

Ferdinand schreef:
@Rico, goed idee! Van die 135 zul je geen spijt krijgen. Vandaag weer het asvalt opgezocht, vanwege mijn het werk (moet sosm ook). Mijn God wat is die 135i een tering kogel. Je dendert in volle vaard langs alles en iedereen. Het vermogen komt prachtig vrij maar eigenlijk is het onverantwoord. Ik zweer je, ik rij nog drie weken met mijn rijbewijs rond
Ferdinand,
Als mede DFer wil ik je graag een dienst bewijzen. Ik heb nog een lege garage, mag je em gratis stallen en ik zorg dat de motor af en toe wat kilometers maakt.. stilstaan is ook maar slecht tenslotte.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11635
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 26 feb 2008, 19:57

romo schreef:GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van :wink:
Als rechtgeaarde DF-er kun je je anno 2008 niet meer met een M3 vertonen vind ik. Dat is zo 2005 inmiddels.

1-serie, turbo's , Schnitzeltuning, kort einddiff, extra camber, dat zijn de toverwoorden tegenwoordig.

8)

Gewoon doen waar je hart ligt. Tegen de status van een M3 zal een 135i nooit op kunnen. Ook niet als je er 50.000 euro tegenaan tuned. En wat weet ik nou, ik heb er nog nooit mee gereden, misschien rijdt het wel fabuleus. Zou je voor 100+k toch wel mogen verwachten.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27061
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 26 feb 2008, 20:08

Hielke schreef:
romo schreef:GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van :wink:
Als rechtgeaarde DF-er kun je je anno 2008 niet meer met een M3 vertonen vind ik. Dat is zo 2005 inmiddels.

1-serie, turbo's , Schnitzeltuning, kort einddiff, extra camber, dat zijn de toverwoorden tegenwoordig.

8)

Gewoon doen waar je hart ligt. Tegen de status van een M3 zal een 135i nooit op kunnen. Ook niet als je er 50.000 euro tegenaan tuned. En wat weet ik nou, ik heb er nog nooit mee gereden, misschien rijdt het wel fabuleus. Zou je voor 100+k toch wel mogen verwachten.
Voor mij is het wel een droom, dat geef ik hier ruiterlijk toe................

Waar het om gaat is een goede balans tussen ratio en emotie. Wat "goed" is kan ik nog niet specificeren, daar hoop ik over een aantal weken uit te zijn..............................

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 26 feb 2008, 20:26

Het is natuurlijk onzin dat de nieuwe M3 alleen maar een marketing tool is. Vind dat een vrij onzinnig, persoonlijk standpunt. Ik moet er niet aan denken dat zo'n ding helemaal uitgekleed is om 250kg minder te wegen. Ik val duidelijk in hun doelgroep en vind de M3 super geslaagd en voldoet 100% aan mijn verwachtingen. En ik kan leuk meekomen met auto's die veel en veel duurder zijn. De M3 is heerlijk comfortabel, snel en beweeglijk genoeg in alle opzichten. Ik hoef geen circuit te rijden, dan koop ik er wel een Elise bij. Een 1 serie is een leuke, doch wat vreemd gestylde auto. Ik zou er echt geen 50.000 euro voor over hebben, maar daarom rij ik dan waarschijnlijk de M3. BMW weet heel goed aan wie ze de auto's verkopen. Ik hoop echter wel dat BMW met een R8 variant komt. Bestel hem direct.

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 26 feb 2008, 20:29

Romo, ik wil je dat laatste zetje wel geven: een 135i met wat speelgoed zakelijk in de bijtelling (max 55k) en je E46M3 erbij houden voor de leuk.

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 26 feb 2008, 23:02

m bitious.

Jij bent ook de soort klant waar ze op doelen. Niks ten nadele van jou. M heeft gewoon die route genomen. Alleen vindt ik de letter M niet meer toepasselijk op dat soort auto s. M van Motorsport staat volgens mij heel ergens anders voor. Ze hadden beter de bmw individual lijn kunnen uitbreiden met snelle grote auto s wat nu de huidige M lijn is voor liefhebbers zoals jij. En de letter M bewaren waarvoor het ooit stond.



M badges M stuur M onderstel M instaplijsten M bumpers kan je op elk AG model bestellen. Waarom is een M een M dat zou dan in mijn ogen alleen zijn om de Motor en het sper. Sper is makkelijk op te lossen voor een AG model. Blijft de motor over. 56k voor 135i of 107k voor een M3. Dat zou in nederland betekenen dat ik 50k voor een motor moet betalen. Een M motor draait heel mooi maar niet 50 ruggen mooier.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11635
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 26 feb 2008, 23:09

In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.

€5800,- Daar verdienen fabrikant, distributeur en dealer aan.

Kennis is macht, de waarheid is soms hard :D

Robin
Berichten: 55105
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Bericht door Robin » 26 feb 2008, 23:14

Hielke schreef:In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.

€5800,- Daar verdienen fabrikant, distributeur en dealer aan.
Dit weekend zit ie in de Bravo gelepeld heb ik van horen zeggen. Mooi man!


Hielke schreef:Kennis is macht, de waarheid is soms hard :D
En het water in 't zwembad ook, plat op je bek van de hoge duikplank...

Tom
Berichten: 22258
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 26 feb 2008, 23:22

Hielke schreef:In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.

€5800,- Daar verdienen fabrikant, distributeur en dealer aan.

Kennis is macht, de waarheid is soms hard :D
Wat wil je daarmee zeggen? Een M blok kun je toch ook bij de BMW dealer bestellen?
Toen m'n S2000 wat *kuch* rateltjes vertoonde kostte het 7000 euro om er een nieuw blok in te leggen (dus incl. inbouw)...
Maarja dan heb je zo'n M blok, en dan, de tuners hadden meen ik genoeg problemen om de 10 cilinder van de M5/M6 in een ander model te krijgen. Vooral met de elektronica.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 26 feb 2008, 23:29

Andre schreef:
Maar ja met de komst van de E46 M3 wisten we eigenlijk al welke route ze zouden nemen. Dat is eigenlijk de AMG en audi RS route. Zware hoogvermogende autobahn bratwursten. Ik vindt dat toch wel jammer.
hhhmm niet omdat ik hem zelf heb en jij ze gehad hebt, maar eigelijk is dit niet helemaal waar. Ik weet hoe je er tegen aan kijkt dus geen punt van discussie.

Maar je redeneert vanuit de positie dat er een 1 serie op de markt is gekomen, en dat BMW gelukkig niet de Mercedes A klasse weg heeft bewandeld.

Maar als we even terug in de tijd gaan, zeg maar 2002 ofzo.. toen was er als sportief BMW'tje helemaal niks. Alleen de e46 M3 was de auto die de sportiviteit kon vervullen die je in BMW zocht. Een e46 330i was theoretisch de meest sportieve BMW na M.. nou dat was dus ook niks.

De e46 M3 was toen geen autobahn bratwurst, maar een auto waar je veel lol en plezier mee kon hebben op trackday's en vooral driftday's. Als je dat wilde met een BMW kon je zelfs onmogelijk om een M3 heen. BMW is met de e46 M3 niet de AMG/RS route gaan bewandelen. Dat gebeurde feitelijk pas met de e60 M5. En de modellen die er na zijn gekomen (uitgezonderd de Z4M).

Nu de 1 serie er is, zou je kunnen redeneren en ik snap heel goed je standpunt daarin, dat een e46 M een autobahn bratwurst is geworden TOV de 1 serie. 100% agree.

Maar dat komt vooral door voortschreiden-de auto ontwikkeling en techniek.

BMW is gewoon heel innovatief en heeft altijd de meest recente stand van zaken op techniek gebied onder de knie.. Door die situatie krijg je dat nieuwe standaard modellen voorgaande topmodellen zoals een M van een vorige generatie overschaduwen op techniek.

Maar weer terug in de tijd 2002 of zelfs 2000 toen de M 3 op de markt kwam was het wel de bench. Wilde je het beste van BMW dan kon je niet om de e46 M3 heen. Uiteindelijk heb je in die tijd ook veel plezier van je M3 gehad (de eerste) de 2e had je nooit moeten kopen (hoewel ik erblij mee ben :wink: ) Want die 2e heeft je nooit meer dat speciale M gevoel gegeven omdat dat al werd overschaduwd door de 1 serie zijn rijeigenschappen. Toch waren er slapeloze nachten (bij wijze van)en indertijd discussies op gummen of je wel of niet je e46 M3 weg moest doen. De 130i bewees dat het kon zonder er spijt van te hebben, zo goed was de 130i al. Nu jaren later doet M je allang niet meer dat wat het je deed toen je het nog begeerde en ook kocht.

Nu kun je de 135i als de spirituele opvolger zien van de e46 M3, waarom ? Omdat het een 6 cylinder is, niet groter door groei maar ook niet veel kleiner en zeker niet lichter. Ongeveer netzo veel vermogen. En als je de 135i aankleed met performance make up parts dan kan die zelfs het speciale gevoel geven wat voorheen de e46 M3 bood.


Overigens heeft Frank M-bitious wel een heel goed punt, hij en vele anderen vinden een 1 serie, hatch danwel coupe gewoon een lelijke auto ( ik niet ik vind ze gewoon mooi) En geld uitgeven aan een lelijke auto is voor velen inclusief mijzelf een NO GO. Hoe goed die ook is.. Daarom gaat ROMO ook echt geen 135i kopen :wink:


Ik blijf nog even van het M gevoel genieten, maar straks zal ik ook gewoon weer terug of vooruit stappen hoe je het wilt bekijken naar een 1 serie.

Alleen de keiharde stap om een 135i te kopen ? Weet ik nog niet, de 130i was en is nog altijd de beste 1 serie package in mijn situatie.

Gebruikersavatar
Hielke
Berichten: 11635
Lid geworden op: 01 feb 2006, 21:43
Locatie: Heerenveen

Bericht door Hielke » 26 feb 2008, 23:30

Ik wil 'm in de woonkamer onder een glasplaat als bijzettafeltje gebruiken Tom :roll: :wink:

Andre reageerde door te stellen dat een M V8 motor geen meerprijs van 50.000 euro zal zijn. Ik sprong daarop in door de prijs van een Corvette V8 te vermelden. Een M motor is technisch mooier en duurder, maar is per saldo ook een massaproduct en zal tov een 3 liter 6 cylinder een paar duizend euro duurder zijn om te produceren.

Het zijn mijns inziens allemaal reacties passend in de lopende discussie. Dus nee, hij wordt ook niet in de Bravo gelepeld :lol:

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 26 feb 2008, 23:33

Tom schreef:
Hielke schreef:In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.

€5800,- Daar verdienen fabrikant, distributeur en dealer aan.

Kennis is macht, de waarheid is soms hard :D
Wat wil je daarmee zeggen? Een M blok kun je toch ook bij de BMW dealer bestellen?
Toen m'n S2000 wat *kuch* rateltjes vertoonde kostte het 7000 euro om er een nieuw blok in te leggen (dus incl. inbouw)...
Maarja dan heb je zo'n M blok, en dan, de tuners hadden meen ik genoeg problemen om de 10 cilinder van de M5/M6 in een ander model te krijgen. Vooral met de elektronica.
Het is te doen, maar je moet er wel behoorlijk snugger voor zijn + de ingangen hebben naar de modernste diagnoseapparatuur en documentatie. (op e46fanatics is er een kerel die een S54 in z'n E46 323i heeft gebouwd, maar ook een S54 in een E30) Je kunt je dan afvragen of het allemaal wel zo geweldig gaat werken: het blijft een grote verandering natuurlijk zo'n groter/zwaarder blok en dat komt meestal niet alle rij- en stuureigenschappen ten goede.

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 26 feb 2008, 23:38

jongens het gaat niet over inbouwen. Het gaat alleen over motor prijzen.

uber lol

rico je hebt wel gelijk. Toen de 1 serie er nog niet was deed e46 m3 me wel wat. Eigenlijk al toen ik de 120d had wist ik het al. Dit wordt de bmw qua sturen. En was de 130i mooie vervanger voor de m3. Niet qua looks voor velen. Maar qua sturen.

Gebruikersavatar
M-bitious
Berichten: 2006
Lid geworden op: 16 jan 2007, 13:37
Locatie: Amsterdam

Bericht door M-bitious » 26 feb 2008, 23:39

Andre schreef:m bitious.

Jij bent ook de soort klant waar ze op doelen. Niks ten nadele van jou. M heeft gewoon die route genomen. Alleen vindt ik de letter M niet meer toepasselijk op dat soort auto s. M van Motorsport staat volgens mij heel ergens anders voor. Ze hadden beter de bmw individual lijn kunnen uitbreiden met snelle grote auto s wat nu de huidige M lijn is voor liefhebbers zoals jij. En de letter M bewaren waarvoor het ooit stond.

M badges M stuur M onderstel M instaplijsten M bumpers kan je op elk AG model bestellen. Waarom is een M een M dat zou dan in mijn ogen alleen zijn om de Motor en het sper. Sper is makkelijk op te lossen voor een AG model. Blijft de motor over. 56k voor 135i of 107k voor een M3. Dat zou in nederland betekenen dat ik 50k voor een motor moet betalen. Een M motor draait heel mooi maar niet 50 ruggen mooier.
De M is gewoon geovolueerd tot wat hij nu is. Heb je al met de nieuwe M3 gereden? Ik vind het echt een gooi en smijt auto, en ik denk niet dat de 1 serie een rondje Nurburgring sneller kan afleggen. De M3 is ook nog 10 seconden sneller dan de M5. Bovendien is de 1 voor mij van binnen domweg te klein. 15 jaar geleden was ik er wel voor gegaan denk ik. Het verschil tussen de 1 en de M3 is natuurlijk niet alleen maar de motor, maar dat hoef ik hopenlijk niet uit te leggen. Ik denk niet dat de M in de ouderwetse zin nu nog levenskansen zou hebben. Er is steeds meer vraag naar complete auto's, de Spartaanse modellen zijn een niche aan het worden.

Andre
Berichten: 11405
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 26 feb 2008, 23:49

op de nurburgring geef ik je nog wel kans met de m3. Op oschersleben gaat de beker naar de 1 serie.

Je hebt ook absoluut gelijk M zou geen overlevens kansen hebben als ze niet de amg en RS route waren gegaan.

Vroeger moest je een M kopen om fijne stuur auto te kopen. Dat is eigenlijk veranderd bij de introductie van de 1 serie. Want zou de 1 serie er niet zijn. Dan was je nog steeds gedwongen om een M versie te kopen.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 26 feb 2008, 23:54

Maat van Andre heeft een e92 M3 en Andre kan elke M pakken bij de Beier, en die maken hem de pis niet meer lauw :lol: :lol:

Ach eigenlijk zijn er geen verliezers in deze discussie.

De M route word afgedekt door de kopers die het geld ervoor willen besteden en een RS/AMG niet als alternatief zien.

De 1 serie/135i route word afgedekt door kopers die de meest betaalbare performance BMW willen hebben zonder daarvoor een "Frisiaatje" af te hoeven sluiten. :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 31 gasten