(mooi draadje dit)
@Rico, goed idee! Van die 135 zul je geen spijt krijgen. Vandaag weer het asvalt opgezocht, vanwege mijn het werk (moet sosm ook). Mijn God wat is die 135i een tering kogel. Je dendert in volle vaard langs alles en iedereen. Het vermogen komt prachtig vrij maar eigenlijk is het onverantwoord. Ik zweer je, ik rij nog drie weken met mijn rijbewijs rondromo schreef:Heerlijk smullen van deze discussie...............................iedereen heeft gelijk hehehe.
@ Rico; beetje spagaat gevoel heb ik wel, mischien koop ik wel een 135i..........hupakee, klaar met het "gezeik" .....![]()
Weetje, mischien koop ik wel helemaal niets meer, rijd ik de E46 M3 af, tot ie aan barrels uit mekaar flikkert.........................
GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van
Ferdinand,Ferdinand schreef:
@Rico, goed idee! Van die 135 zul je geen spijt krijgen. Vandaag weer het asvalt opgezocht, vanwege mijn het werk (moet sosm ook). Mijn God wat is die 135i een tering kogel. Je dendert in volle vaard langs alles en iedereen. Het vermogen komt prachtig vrij maar eigenlijk is het onverantwoord. Ik zweer je, ik rij nog drie weken met mijn rijbewijs rond
Als rechtgeaarde DF-er kun je je anno 2008 niet meer met een M3 vertonen vind ik. Dat is zo 2005 inmiddels.romo schreef:GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van
Voor mij is het wel een droom, dat geef ik hier ruiterlijk toe................Hielke schreef:Als rechtgeaarde DF-er kun je je anno 2008 niet meer met een M3 vertonen vind ik. Dat is zo 2005 inmiddels.romo schreef:GVD, ik weet het niet meer................................Hielke, kappen hoor je, ik slaap er niet meer van
1-serie, turbo's , Schnitzeltuning, kort einddiff, extra camber, dat zijn de toverwoorden tegenwoordig.
8)
Gewoon doen waar je hart ligt. Tegen de status van een M3 zal een 135i nooit op kunnen. Ook niet als je er 50.000 euro tegenaan tuned. En wat weet ik nou, ik heb er nog nooit mee gereden, misschien rijdt het wel fabuleus. Zou je voor 100+k toch wel mogen verwachten.
Dit weekend zit ie in de Bravo gelepeld heb ik van horen zeggen. Mooi man!Hielke schreef:In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.
€5800,- Daar verdienen fabrikant, distributeur en dealer aan.
En het water in 't zwembad ook, plat op je bek van de hoge duikplank...Hielke schreef:Kennis is macht, de waarheid is soms hard
Wat wil je daarmee zeggen? Een M blok kun je toch ook bij de BMW dealer bestellen?Hielke schreef:In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.
Kennis is macht, de waarheid is soms hard
hhhmm niet omdat ik hem zelf heb en jij ze gehad hebt, maar eigelijk is dit niet helemaal waar. Ik weet hoe je er tegen aan kijkt dus geen punt van discussie.Maar ja met de komst van de E46 M3 wisten we eigenlijk al welke route ze zouden nemen. Dat is eigenlijk de AMG en audi RS route. Zware hoogvermogende autobahn bratwursten. Ik vindt dat toch wel jammer.
Het is te doen, maar je moet er wel behoorlijk snugger voor zijn + de ingangen hebben naar de modernste diagnoseapparatuur en documentatie. (op e46fanatics is er een kerel die een S54 in z'n E46 323i heeft gebouwd, maar ook een S54 in een E30) Je kunt je dan afvragen of het allemaal wel zo geweldig gaat werken: het blijft een grote verandering natuurlijk zo'n groter/zwaarder blok en dat komt meestal niet alle rij- en stuureigenschappen ten goede.Tom schreef:Wat wil je daarmee zeggen? Een M blok kun je toch ook bij de BMW dealer bestellen?Hielke schreef:In de VS kun je een Corvette LS3 6.2 liter, 435 pk crate engine zo bij de dealer bestellen. Utilities als brandstofleidingen, injectoren, pompen, alles zit erop.
Kennis is macht, de waarheid is soms hard
Toen m'n S2000 wat *kuch* rateltjes vertoonde kostte het 7000 euro om er een nieuw blok in te leggen (dus incl. inbouw)...
Maarja dan heb je zo'n M blok, en dan, de tuners hadden meen ik genoeg problemen om de 10 cilinder van de M5/M6 in een ander model te krijgen. Vooral met de elektronica.
De M is gewoon geovolueerd tot wat hij nu is. Heb je al met de nieuwe M3 gereden? Ik vind het echt een gooi en smijt auto, en ik denk niet dat de 1 serie een rondje Nurburgring sneller kan afleggen. De M3 is ook nog 10 seconden sneller dan de M5. Bovendien is de 1 voor mij van binnen domweg te klein. 15 jaar geleden was ik er wel voor gegaan denk ik. Het verschil tussen de 1 en de M3 is natuurlijk niet alleen maar de motor, maar dat hoef ik hopenlijk niet uit te leggen. Ik denk niet dat de M in de ouderwetse zin nu nog levenskansen zou hebben. Er is steeds meer vraag naar complete auto's, de Spartaanse modellen zijn een niche aan het worden.Andre schreef:m bitious.
Jij bent ook de soort klant waar ze op doelen. Niks ten nadele van jou. M heeft gewoon die route genomen. Alleen vindt ik de letter M niet meer toepasselijk op dat soort auto s. M van Motorsport staat volgens mij heel ergens anders voor. Ze hadden beter de bmw individual lijn kunnen uitbreiden met snelle grote auto s wat nu de huidige M lijn is voor liefhebbers zoals jij. En de letter M bewaren waarvoor het ooit stond.
M badges M stuur M onderstel M instaplijsten M bumpers kan je op elk AG model bestellen. Waarom is een M een M dat zou dan in mijn ogen alleen zijn om de Motor en het sper. Sper is makkelijk op te lossen voor een AG model. Blijft de motor over. 56k voor 135i of 107k voor een M3. Dat zou in nederland betekenen dat ik 50k voor een motor moet betalen. Een M motor draait heel mooi maar niet 50 ruggen mooier.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 31 gasten