Queen Am Ring: VERSLAG !

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 23 apr 2008, 22:37

GTRene schreef:Ik kan er niks over vinden?? zit iemand ons te stangen, kijk ook hier gewoon open woensdag 30 April.

http://nuerburgring.gosign.de/?id=153

dus misschien gewoon bull :roll:
Is geen bull....
Ten 1e maakt Dick over zoiets geen grapjes en
Ten 2e kun je het ook op het Duitse Touristenfahrerforum (moet je wel een account hebben) de post van Manfred Strack (één van de Ring GMBH-ers) lezen.

En voor de mensen die dachten dat de Ring wo. de hele dag open zou zijn omdat het in NL koninginnedag is: forget it :) Hij zou gewoon open zijn omdat de Scuderia-cursisten (do t/m za) op die woensdag altijd een dag vrij rijden hebben. Is ieder jaar 2 wo-dagen het geval... zo ook nog dit jaar op wo. 3 september.... Die lui zullen ook wel aardig balen want die betalen toch fors voor die cursus en nu wordt hun 1 dag vrij rijden ontnomen :(

GTRene

Bericht door GTRene » 23 apr 2008, 22:41

ja dat bull is niet in de zin van iemand praat onzin, maar was meer een stelling, van misschien een flauwe grap...omdatje er ook niks van kan vinden, en best naar toe gewerkt heb via forum en in m'n kop, dus raar ook dat TF dat niet heeft aan gepast zoiets belangrijks is toch vaak allang bekend...dus vreemd?

JohanH

Bericht door JohanH » 23 apr 2008, 22:51

In ieder geval bedankt voor het melden Dick, gezien wij er toch drie dagen zijn wordt dat een dagje genieten van de omgeving en meekijken bij de Scuderia.

Weet iemand zo of de GPS open is voor fotografie/toeschouwers deze dag of zitten we vast aan T13?

Paskal
Auto: meerdere

Bericht door Paskal » 23 apr 2008, 23:13

En als je toch iets auto-gerelateerds wil is dit wellicht iets aangezien het tegen de ring aan ligt: http://www.camp4fun.de

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 24 apr 2008, 00:57

Echt balen dit, Mark belde me al in tranen op :lol:

Zou mij Ring-doop worden en ook voor de 325i. Naja moet nog maar even zien wat we doen die dag, overleg wel even met Mark. Ik vindt me dan ook helemaal in Macboy z'n dik gedrukte post :cry:

GTRene

Bericht door GTRene » 24 apr 2008, 01:19

Als het allemaal echt zo is dan zwaar klote, en hier een overzicht van de vijverdag op CPZ
verdeelt in 3 stadia, smorgens hele morgen 200,- smiddags 300,- en hele dag 400,-

http://www.de-vijverberg-trofee.nl/

ik moet nog ff kijken wat ik doe, geloof dat je ook op de dag kan betalen? of ga misschien wel kijken als het mooi weer is...?

Dickh.
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500

Bericht door Dickh. » 24 apr 2008, 07:18

Ik vind het bijna beledigend dat mijn bericht door sommige hier in ernstige twijfel genomen word. Ik neem alles wat met boterhammen te maken heeft heel serieus en overdenk mijn meldingen op DF altijd minimaal 3 keer. Je kunt er dus gerust vanuit gaan dat mijn bijdragen op DF kloppen.

Hunter

Bericht door Hunter » 24 apr 2008, 08:19

Ik had me een leukere ochtend gewenst!
Ik ga me bed denk ik weer in :evil:

Michel P

Bericht door Michel P » 24 apr 2008, 08:20

Dick,

Trek het je niet aan, de mensen die jou kennen weten dat je geen onzin uit kraamt, maar altijd een serieus bericht post.

Ik baal ook dat de ring dicht is, maar ben blij er niet voorniets heen te moeten rijden.

Michel

Macboy

Bericht door Macboy » 24 apr 2008, 09:37

Even paar dingen. Het is mogelijk om gewoon met een minder grote groep daar toch af te spreken. En de omgeving te verkennen, wat leuke routes uit te kiezen, gezellig te eten etc.

Het is ook mogelijk om het te verplaatsen naar zaterdag 3 mei, zondag 4 mei of maandag 5 mei.

Even poll toegevoegd om wat dingen te peilen.

Hunter

Bericht door Hunter » 24 apr 2008, 09:39

Maandag 5 mei (bevrijdingsdag) is toch geen officiele vrije dag....????
Of vergis ik me?
Zondag de 4e zal mijn voorkeur dan hebben.... :)

Michel P

Bericht door Michel P » 24 apr 2008, 09:44

3 en 4 mei is ook de Springrun, waar veel DF-ers aan meedoen.

Michel

Macboy

Bericht door Macboy » 24 apr 2008, 09:46

Ik heb 5 mei eruit gehaald. Is inderdaad geen vrije dag :shock:

Vreemd land. Nationale feestdag is bevrijdingsdag en toch geen vrij :?

In elk geval vind ik het echt doodzonde, vandaar dat ik hierbij deze poll heb gemaakt. Dat op 3 en 4 mei de DSR gehouden werd was mij helemaal niet bekend :shock:

Mijn voorkeur ging toch uit naar 30 april 2008. Zoals gezegd is in de omgeving van de Ring altijd wel iets te doen ! Een toerrit is best leuk, ik heb een leuke auto ervoor gehuurd.

Rond de Nurburgring is altijd wel leuk om te kijken. Beetje langs de merken die daar hun fabriekjes hebben etc.

En veel DF-ers die zijn er al ivm de Scuderia Hanseat

Kees Bunk

Bericht door Kees Bunk » 24 apr 2008, 09:58

De site van de Nurburgring is nu ook geupdate.

allen

Bericht door allen » 24 apr 2008, 09:59

Ik was op zich van plan nu binnendoor naar Luxemburg of Trier te steken, maar als er veel mensen alsnog gaan en evt. een toerrit gaan rijden door de streek, houd ik me (ons) aanbevolen.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 24 apr 2008, 10:39

Dick Hoekendijk schreef:Ik neem alles wat met boterhammen te maken heeft heel serieus...
:mrgreen:

En toch is het jammer, want met een flink groepje mensen bij de Ring rondhangen heeft altijd toch wel een extra charme.
Ach, komen vast wel weer volgende dagen. :)

Roel SpeedCars

Bericht door Roel SpeedCars » 24 apr 2008, 11:01

Macboy schreef:Ik heb 5 mei eruit gehaald. Is inderdaad geen vrije dag :shock:

Vreemd land. Nationale feestdag is bevrijdingsdag en toch geen vrij :?
[offtopic]

Aan de goden overgeleverd oftewel een beetje CAO afhankelijk die 5e mei.
Koninginnedag en 5 mei

Koninginnedag en 5 mei zijn dus nationale feestdagen. Voor de meeste bedrijven geldt Koninginnedag daarbij als een vrije dag, waarbij de medewerkers worden doorbetaald.
Voor de 5e mei ligt dat iets anders. De overheid heeft 5 mei weliswaar aangewezen als nationale feestdag, maar heeft het daarbij aan de CAO-partijen overgelaten of een werknemer betaald vrijaf heeft op die dag. In de meeste CAO's is echter afgesproken dat 5 mei alleen geldt als een betaalde vrije dag in lustrumjaren. En het eerstvolgende lustrumjaar dat daar sprake van is, is 2010.
Geldt er geen CAO en zijn er geen afspraken gemaakt, dan is de werkgever niet verplicht om op 5 mei betaald vrijaf te geven.

Jorrit

Bericht door Jorrit » 24 apr 2008, 11:27

Ik baal als een stekker :(
Temeer omdat ik het weekend moet werken en dus niet zondag 4 mei ff kan komen buurten.

Denk dat ik m'n verdriet maar ga verzuipen op 1 der koninginnen dag feesten 8)

Macboy

Bericht door Macboy » 24 apr 2008, 11:32

Peter Tunissen schreef:Ach, komen vast wel weer volgende dagen. :)
Niet met zoveel Nederlanders op een doordeweekse dag Peter, dat weet jij ook.

GTRene

Bericht door GTRene » 24 apr 2008, 11:33

Dick Hoekendijk schreef:Ik vind het bijna beledigend dat mijn bericht door sommige hier in ernstige twijfel genomen word. Ik neem alles wat met boterhammen te maken heeft heel serieus en overdenk mijn meldingen op DF altijd minimaal 3 keer. Je kunt er dus gerust vanuit gaan dat mijn bijdragen op DF kloppen.
Dick ik ken jou ook verder niet, en natuurlijk kreeg het de voordeel van de twijfel maar omdat er ook niks te vinden was hoopte ik op een soort grap...helaas de Ring info is aangepast en het staat er nu niet meer bij dus gewoon k*t klote dat we er niet heen kunnen voor wat we wilden, in elk geval bedankt voor de info, ook al waren we niet blij het te horen, maarja voor nop daar heen rijden is ook niet wat.
Zouden we ons niet in kunnen kopen op de vijverdag s middags met een grote groep voor zeg max 200,-euro? s morgens kan het al daarvoor, maarja denk niet dat ze dat willen doen...
Nu nog ff denken wat ik die dag ga doen, eventueel kunnen we 01-mei wel smiddags meeten op Assen TT grote parkeerplaats en een vijverdag middag...restaurant bij de hand, dus als het mooi weer is kunnen we daar afspreken! :roll:

Macboy

Bericht door Macboy » 24 apr 2008, 11:36

Ik heb overigens gebeld vanmorgen met de opmerking dat op basis van de site 100 auto's klaar stonden om naar de Ring te gaan en dat ik het toch echt zeer slecht vond dat de site niet up to date was terwijl nu al bekend is dat de baan dicht is :evil:

Dus ze hebben meteen geluisterd :)

Liever had ik gehad dat ze zouden zeggen: nou ja, kom dan maar alsnog ;)

Michel P

Bericht door Michel P » 24 apr 2008, 11:38

Macboy schreef:
Peter Tunissen schreef:Ach, komen vast wel weer volgende dagen. :)
Niet met zoveel Nederlanders op een doordeweekse dag Peter, dat weet jij ook.
Dat was vorigjaar idd ook zo prettig, het was heerlijk rustig.

Michel

Dexter

Bericht door Dexter » 24 apr 2008, 11:42

Dick Hoekendijk schreef:Ik vind het bijna beledigend dat mijn bericht door sommige hier in ernstige twijfel genomen word. Ik neem alles wat met boterhammen te maken heeft heel serieus en overdenk mijn meldingen op DF altijd minimaal 3 keer. Je kunt er dus gerust vanuit gaan dat mijn bijdragen op DF kloppen.
Dick, ik heb naar aanleiding van jouw bericht je post nog even aangepast en je tekst in vette rode letters gezet en ook in de openingspost en de topictitel duidelijk aangegeven dat dit geen doorgang zou kunnen vinden.
Twijfels heb ik zelf bij meldingen van jou nog nooit gehad, en dat is dan ook precies de reden dat ik direkt die actie heb ondernomen.
Helaas is het voor sommige mensen soms toch wat moeilijk om een teleurstelling te accepteren als die zich aandient ook al is de bron nog zo betrouwbaar...:wink:

elogiov6

Bericht door elogiov6 » 24 apr 2008, 20:34

Jammer, jammer, andere dag in die week wordt erg lastig voor mij...

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 24 apr 2008, 22:09

He scheisse, het lag net op m'n route. 's Middags op 30 april want rondcrossen in die buurt spreekt mij ook wel aan though, kom er toch langs. In dat geval kan ik oprijden vanuit 's Hertogensbosch of Almelo/Enschede. Andere dagen hangt er vanaf hoeveel drank ik op heb :shock: (ga BBQ-en bij bekenden in Luxemburg/Trier :) ).

Plaats reactie