Dick Hoekendijk schreef:Ik vind het bijna beledigend dat mijn bericht door sommige hier in ernstige twijfel genomen word. Ik neem alles wat met boterhammen te maken heeft heel serieus en overdenk mijn meldingen op DF altijd minimaal 3 keer. Je kunt er dus gerust vanuit gaan dat mijn bijdragen op DF kloppen.
Dick ik ken jou ook verder niet, en natuurlijk kreeg het de voordeel van de twijfel maar omdat er ook niks te vinden was hoopte ik op een soort grap...helaas de Ring info is aangepast en het staat er nu niet meer bij dus gewoon k*t klote dat we er niet heen kunnen voor wat we wilden, in elk geval bedankt voor de info, ook al waren we niet blij het te horen, maarja voor nop daar heen rijden is ook niet wat.
Zouden we ons niet in kunnen kopen op de vijverdag s middags met een grote groep voor zeg max 200,-euro? s morgens kan het al daarvoor, maarja denk niet dat ze dat willen doen...
Nu nog ff denken wat ik die dag ga doen, eventueel kunnen we 01-mei wel smiddags meeten op Assen TT grote parkeerplaats en een vijverdag middag...restaurant bij de hand, dus als het mooi weer is kunnen we daar afspreken!