Mark Nauta - ///M power + Lexus CT200h
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
- Evert van der Linde
- Berichten: 171
- Lid geworden op: 11 okt 2007, 19:55
- Auto: BMW M140i
- Locatie: zuid-holland
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
-
René130i
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Erg mooie auto Mark, nogmaals feli.
Nu jij zo met je uitlaat bezig bent. Het is niet origineel, maar maakt 'ie ook teveel herrie?
Ik ben nl. gister wezen proefrijden in een 323i compact(als het lukt, zeker een mijn auto topic.
). Daar zat nl. ook een andere achterdemper onder, maar maakt naar mijn smaak iets teveel herrie. Ik vind 't zelfs niet eens fijn rijden, die brom die zelfs een gons in de auto wordt.
Hebben er hier meer mensen een andere achterdemper die IN de auto eigenlijk iets teveel aanwezig is?
Nu jij zo met je uitlaat bezig bent. Het is niet origineel, maar maakt 'ie ook teveel herrie?
Ik ben nl. gister wezen proefrijden in een 323i compact(als het lukt, zeker een mijn auto topic.
Hebben er hier meer mensen een andere achterdemper die IN de auto eigenlijk iets teveel aanwezig is?
- Maik
- Berichten: 3435
- Lid geworden op: 27 jun 2006, 20:51
- Locatie: Zuid-Holland
Viel mij ook al op, een foutje van Mark zelf misschien (koppie-peest zonder de waardes te veranderen)?Jan Visser schreef:Dat uilijnrapport klopt niet volgens mij. Het lijkt mij namelijk sterk dat de waarden van voor en achter exact hetzelfde zijn.
Er zit tussen links en rechts wat verschil, maar het is niet heel schokkend wat Helga ook zegt... Als links ook wat minder heeft, komt het alweer wat beter als je er zelf alleen in gaat zitten, dan komt er vanzelf ook weer wat camber bij aan de linker kant
-
M@rcel
- Berichten: 4820
- Lid geworden op: 25 feb 2006, 19:16
- Locatie: Den Haag
Vertel eens meer over die 323ti Peric,Peric schreef:Erg mooie auto Mark, nogmaals feli.
Nu jij zo met je uitlaat bezig bent. Het is niet origineel, maar maakt 'ie ook teveel herrie?
Ik ben nl. gister wezen proefrijden in een 323i compact(als het lukt, zeker een mijn auto topic.). Daar zat nl. ook een andere achterdemper onder, maar maakt naar mijn smaak iets teveel herrie. Ik vind 't zelfs niet eens fijn rijden, die brom die zelfs een gons in de auto wordt.
Hebben er hier meer mensen een andere achterdemper die IN de auto eigenlijk iets teveel aanwezig is?
www.323ti.nl
- Mark Nauta
- Berichten: 10755
- Lid geworden op: 26 aug 2006, 18:19
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- Locatie: Zevenbergen
Ja, is een foutje van mij, zijn natuurlijk niet dezelfde waarden indrdaad. Dit is het juist overzicht:Maik schreef:Viel mij ook al op, een foutje van Mark zelf misschien (koppie-peest zonder de waardes te veranderen)?Jan Visser schreef:Dat uilijnrapport klopt niet volgens mij. Het lijkt mij namelijk sterk dat de waarden van voor en achter exact hetzelfde zijn.![]()
Voor:
Caster 5˚18' 0˚22' 5˚41'
Camber -1˚12' 0˚17' -1˚30'
Sporing 0˚03' 0˚06' 0˚03'
Ingesloten hoek 16˚04' 15˚23'
KPI --- ---
Uitspoor in de bocht
Asverzet -2.54
Achter
Camber -1˚23' 0˚00' -1˚23'
Sporing 0˚09' 0˚18' 0˚09'
Stuw/rijlijn 0˚00'
Asverzet ---
Caster --- ---
- Jan Visser
- Berichten: 1873
- Lid geworden op: 09 feb 2006, 21:30
- Locatie: Leeuwarden
Ik weet niet wat de juiste waarden moeten zijn bij een M3, maar deze waarden lijken mij niet verkeerd. Zo'n verschil in camber voor is vrij normaal. 100% gelijk krij je het toch niet.Mark Nauta schreef:Ja, is een foutje van mij, zijn natuurlijk niet dezelfde waarden indrdaad. Dit is het juist overzicht:Maik schreef:Viel mij ook al op, een foutje van Mark zelf misschien (koppie-peest zonder de waardes te veranderen)?Jan Visser schreef:Dat uilijnrapport klopt niet volgens mij. Het lijkt mij namelijk sterk dat de waarden van voor en achter exact hetzelfde zijn.![]()
Voor:
Caster 5˚18' 0˚22' 5˚41'
Camber -1˚12' 0˚17' -1˚30'
Sporing 0˚03' 0˚06' 0˚03'
Ingesloten hoek 16˚04' 15˚23'
KPI --- ---
Uitspoor in de bocht
Asverzet -2.54
Achter
Camber -1˚23' 0˚00' -1˚23'
Sporing 0˚09' 0˚18' 0˚09'
Stuw/rijlijn 0˚00'
Asverzet ---
Caster --- ---
- MR M POWER
- Berichten: 264
- Lid geworden op: 21 mei 2007, 21:18
- Locatie: Franeker
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
- Niels
- Berichten: 22552
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
Zoiets kan hij wel gebruiken, dat maakt hem echt af. Al worden die al snel voor zo'n 200e verhandeld
Denk niet dat Markiemark dat ervoor neer gaat tellen (terecht)
[img:400:300]http://img247.imageshack.us/img247/5306/dc1d1yc9.jpg[/img]
[img:400:300]http://img247.imageshack.us/img247/5306/dc1d1yc9.jpg[/img]
-
Steven N.
- Berichten: 6324
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
- Locatie: Friesland
[img:773:641]http://img264.imageshack.us/img264/7018/mpn26432fo8.jpg[/img]
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], bartje325i, Google [Bot], Tomj en 31 gasten
