Geen tractieproblemen?? Kan het (elek.) sper dit vermogen goed regelen?
Dat is 'em!JP schreef:Da's genieten.....![]()
Had die "R" niet toevallig een Capristo uitlaatsysteem....?
Ik las het op het AW forum, dat hij een GTi trof, die toevallig ook naar JD ging.Wouter81 schreef:Dat is 'em!JP schreef:Da's genieten.....![]()
Had die "R" niet toevallig een Capristo uitlaatsysteem....?Ken je hem?
Qua tractieproblemen...tja...met dit koudere en soms natte weer moet je het wel wat doseren... maar de map is erg lineair zoals Tristan al zegt en m'n RE050A's houden het vrij aardig vol.
Ah cool, ja dat was ik. Leuk gesport idd... een Porsche 997 ging zich er ook nog even mee bemoeien.JP schreef:Ik las het op het AW forum, dat hij een GTi trof, die toevallig ook naar JD ging.Wouter81 schreef:Dat is 'em!JP schreef:Da's genieten.....![]()
Had die "R" niet toevallig een Capristo uitlaatsysteem....?Ken je hem?
Qua tractieproblemen...tja...met dit koudere en soms natte weer moet je het wel wat doseren... maar de map is erg lineair zoals Tristan al zegt en m'n RE050A's houden het vrij aardig vol.
Uiteindelijk kwam ie uit op 344pk/440 nm
Heel raar, maar sinds een week heb ik dit gevoel opeens heel sterk......Echter zit ik me elke dag te filosoferen wat ik hierna nu weer wil, zal jullie wel bekend voorkomen.
Dat kun je wel zeggen. Zo'n Alto is toch heel wat bomenknuffeliger dan de auto die je in eerste instantie als opvolger voor de 206 in gedachten had: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 67#p404667Wouter81 schreef:Ben nu als milieubewust persoon, kuch, ook toegetreden tot de ecobrigade.
Gebruikers op dit forum: EricT, Fabian, Mark 320iS, mark123, maurizio en 4 gasten