[img:1280:850]http://www.creativephotoart.nl/DF-CPZ-2 ... -fun17.jpg[/img]

Op een droge baan is een slick cq een band met zo min mogelijk profiel toch in het voordeel ??? dan zal het misschien aan het type band hebben gelegen of de ouderdom ervan (sommige banden "verouderen" sneller door meerdere heatsoaks, en/of veel ultraviolet licht en/of meerdere vorst-aanvallen).Fabian schreef: Het waren al nagenoeg slicks voordat ik begon, nu zijn ze echt einde verhaal met 1mm profiel. Het waren iig Michelin PS1´s.
Had vooral op hoge snelheid (Dus vooral na de Hugenholz en het Scheivlak) geen vertrouwen in het onderstel en de banden, dus deed daar rustig aan. Dat bleek later ook wel met die onverwachte slide daar.
Ah vandaar:) Maarja ik kijk gewoon via joubuis dus dan zie je dat niet:(Elmar schreef: Met het videobewerkings programma kan ik beeldje voor beeldje bekijken, inclusief de tijd. Als ik dan onder start/finish door kom, schrijf ik steeds de tijd op. Het verschil is dan de rondetijd, die dan ook vrij nauwkeurig is.
Huh? Bij mij wel :idea: Tenminste, wel bij de filmpjes van Andreas....Bastiaan Olij schreef:Ah vandaar:) Maarja ik kijk gewoon via joubuis dus dan zie je dat nietElmar schreef: Met het videobewerkings programma kan ik beeldje voor beeldje bekijken, inclusief de tijd. Als ik dan onder start/finish door kom, schrijf ik steeds de tijd op. Het verschil is dan de rondetijd, die dan ook vrij nauwkeurig is.
Zou je es kunnen kijken wat die gare blauwe toyota van mij doet?
Daar kijk ik ook naar, maar ik zie alleen de tijd sinds de start van het filmpje wat ik bekijk. maar daar kan ik volgens mij niet zoveel mee...Maik schreef:Huh? Bij mij wel :idea: Tenminste, wel bij de filmpjes van Andreas....Bastiaan Olij schreef:Ah vandaar:) Maarja ik kijk gewoon via joubuis dus dan zie je dat niet
Zou je es kunnen kijken wat die gare blauwe toyota van mij doet?
Dat zou best kunnen. Als ik een oranje petje met het europese voetbaltoernooi tot 21 jaar op had, dan ja, dan was ik hetDavy MR2DRIFT schreef:Wat een prachtige foto's Dexter!
@Hielke, was jij dat dan met wie ik heb staan praten in de pits over de remmen van de 130i? Namen ken ik wel, maar gezichten.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten