(tot op heden d emijne nog niet binnen

kijk dan hoef ik ook niet verder te zoeken naar die buttonStyle schreef:heb in diverse tests gelezen dat overboost beschikbaar zou moeten zijn als je tijdens t rijden het gaspedaal vol de bodem in stampt 8)
(tot op heden de mijne nog niet binnen)
Style schreef:Gaat in jouw Corsa btw de radio automatisch harder en zachter naarmate je harder of zachter rijdt??
In de Vectra van mijn ouders is dat wel; vind dat erg irritant!
Style schreef:heb je al een andere uitlaat?
Ben zaterdag bij een folieboer geweest met zeer scherpe prijzen en prof. folie en zou 400,- kwijt zijn voor de gehele auto... t is duurder dat die gast met de subaru maar op mijn corsa is het probeem dat ik meer raam(pjes) heb en nog wat factorenOpa schreef:Hey Thomas,
Hier een topicje over ramen tinten......daar postte een jongen wat foto's van een auto waarop ie folie geplakt heeft en z'n prijs ziet er goed uit.![]()
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=37054
Tristan schreef:Milltek is geen open einddemper. Milltek maakt nooit van die herrie pijpen. Dus denk dat Thommy een volledig Milltek krijgt zonder middendemper.
nope dat is niet nodig met deze mods... heb er wel naar gevraagt maar was niet nodig volgens 3 personen waar ik het aan gevraagt hadStyle schreef:ben je trouwens ook iets met de intercooler van plan??
Wat zei ik je over dat lucht filter 8)Thommy schreef:vandaag bij EDS in Duitsland geweest samen met Cor...
eerste indruk een tering bende in een oude verlaten schuur![]()
eenmaal binnen bij de bali werd deze indruk anders... een verzorgde bali en een mooie test bank...
eenmaal mn auto in handen van 'Thie Germans' begon het feest... eerst ging hij kijken wat het vermogen 'voor' de tuning was en dat kwam uit op 200,1 PK![]()
en fabrieks opgave was 192 pk
![]()
nadat ´Gunter´ met zijn laptop aan het rommelen was geweest en flik de klappen uit de uitlaat liet horen is het vermogen naar 230,2 PK gebracht:twisted: :twisted:
en dat was echt te merken toen we terug reden naar Hollandia
verder wist Gunter me te vertellen dat ik zeker NIET een openluchtfilter moest monteren... dit omdat er dat teveel warme lucht binnen komt ipv de koude aanvoerlucht... Dus dat word GEEN K&N luchtfilter...
verder moet ik nooit meer Euro 95 tanken maar Euro 98
hij vertelde een verhaal dat er een Astra OPC kwam met standaard 240 PK en na een half jaar met 95 gereden te hebben was hij meer dan 30PK kwijt!!!! na tuning dus weer terug bij af![]()
jammer voor die gast...
voor mij dus voortaan 98 en geen V-Power of wat dan ook... denk dat ik gewoon in duitsland ga wonen daar hebben ze Euro 100:D:D
verder nog wat plaatjes geschoten en filpies (en ook het filmpie voor bram) gemaakt en die gooi ik morgen ff on-line
grt Thommy
mooi, dan kan ik er ook vast een bestellen 8)Tristan schreef:Milltek is geen open einddemper. Milltek maakt nooit van die herrie pijpen. Dus denk dat Thommy een volledig Milltek krijgt zonder middendemper.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten