(tot op heden d emijne nog niet binnen
Corsa D OPC - Verkocht...
-
Thommy
kijk dan hoef ik ook niet verder te zoeken naar die buttonStyle schreef:heb in diverse tests gelezen dat overboost beschikbaar zou moeten zijn als je tijdens t rijden het gaspedaal vol de bodem in stampt 8)
(tot op heden de mijne nog niet binnen)
vervelend dat het bij jou ook niet gaat zoals het moet... als je wat verder terug leest in mijn topic lees ej dat ik er ook veeeeel te lang op heb moeten wachten... juli was mijne besteld en 2e week december was die pas binnen
Laatst gewijzigd door Thommy op 17 jan 2008, 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Thommy
Style schreef:Gaat in jouw Corsa btw de radio automatisch harder en zachter naarmate je harder of zachter rijdt??
In de Vectra van mijn ouders is dat wel; vind dat erg irritant!
zal het eens nakijken
- Downforce Hans
- Fasteddie
-
Thommy
Style schreef:heb je al een andere uitlaat?
dinsdag gaan we naar duitsland voor de chip
in combi met het K&N luchtfilter en de open einddemper +-230 a 240 PK
maandag hoor ik wat mijn totale performence pakket gaat kosten...
'open eind demper' Milltech
schroef set
turbo timer
dump valve
open lucht filter
extra meters voor de turbo en olie temp
en nog wat nutteloze zooi
vandaag ook nagevraagt wat mn ramen tinten kosten en zou voor al mn ramen 400,- kwijt zijn
grt thommy
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Hey Thomas,
Hier een topicje over ramen tinten......daar postte een jongen wat foto's van een auto waarop ie folie geplakt heeft en z'n prijs ziet er goed uit.
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=37054
Hier een topicje over ramen tinten......daar postte een jongen wat foto's van een auto waarop ie folie geplakt heeft en z'n prijs ziet er goed uit.
-
Thommy
Ben zaterdag bij een folieboer geweest met zeer scherpe prijzen en prof. folie en zou 400,- kwijt zijn voor de gehele auto... t is duurder dat die gast met de subaru maar op mijn corsa is het probeem dat ik meer raam(pjes) heb en nog wat factorenOpa schreef:Hey Thomas,
Hier een topicje over ramen tinten......daar postte een jongen wat foto's van een auto waarop ie folie geplakt heeft en z'n prijs ziet er goed uit.![]()
het word de folie rechts onderin... en voor de voorruit links onderin
[img:2048:1536]http://img137.imageshack.us/img137/5883 ... 682ct3.jpg[/img]
de donkerste had ik op mijn audi S2 maar dan zie je s'avonds geen ene FLIKKER, deze tint die ik nu heb gekozen is s'avond ook goed te doen, heb het er namelijk nog op zitten
Tristan schreef:Milltek is geen open einddemper. Milltek maakt nooit van die herrie pijpen. Dus denk dat Thommy een volledig Milltek krijgt zonder middendemper.
maar het word voor mij alleen de achter demper... en bij Viper Harry gaan we nog even knutselen met de cat...
moet wel leuk blijven voor dagelijks vervoer en niet dat ik een doos met van die gele dingen erbij moet kopen
nope dat is niet nodig met deze mods... heb er wel naar gevraagt maar was niet nodig volgens 3 personen waar ik het aan gevraagt hadStyle schreef:ben je trouwens ook iets met de intercooler van plan??
-
Thommy
vandaag bij EDS in Duitsland geweest samen met Cor...
eerste indruk een tering bende in een oude verlaten schuur
eenmaal binnen bij de bali werd deze indruk anders... een verzorgde bali en een mooie test bank...
eenmaal mn auto in handen van 'Thie Germans' begon het feest... eerst ging hij kijken wat het vermogen 'voor' de tuning was en dat kwam uit op 200,1 PK
en fabrieks opgave was 192 pk
nadat ´Gunter´ met zijn laptop aan het rommelen was geweest en flik de klappen uit de uitlaat liet horen is het vermogen naar 230,2 PK gebracht
:twisted: :twisted:
en dat was echt te merken toen we terug reden naar Hollandia
verder wist Gunter me te vertellen dat ik zeker NIET een openluchtfilter moest monteren... dit omdat er dat teveel warme lucht binnen komt ipv de koude aanvoerlucht... Dus dat word GEEN K&N luchtfilter...
verder moet ik nooit meer Euro 95 tanken maar Euro 98
hij vertelde een verhaal dat er een Astra OPC kwam met standaard 240 PK en na een half jaar met 95 gereden te hebben was hij meer dan 30PK kwijt!!!! na tuning dus weer terug bij af
jammer voor die gast...
voor mij dus voortaan 98 en geen V-Power of wat dan ook... denk dat ik gewoon in duitsland ga wonen daar hebben ze Euro 100
:D:D
verder nog wat plaatjes geschoten en filpies (en ook het filmpie voor bram
) gemaakt en die gooi ik morgen ff on-line
grt Thommy
eerste indruk een tering bende in een oude verlaten schuur
eenmaal binnen bij de bali werd deze indruk anders... een verzorgde bali en een mooie test bank...
eenmaal mn auto in handen van 'Thie Germans' begon het feest... eerst ging hij kijken wat het vermogen 'voor' de tuning was en dat kwam uit op 200,1 PK
nadat ´Gunter´ met zijn laptop aan het rommelen was geweest en flik de klappen uit de uitlaat liet horen is het vermogen naar 230,2 PK gebracht
verder wist Gunter me te vertellen dat ik zeker NIET een openluchtfilter moest monteren... dit omdat er dat teveel warme lucht binnen komt ipv de koude aanvoerlucht... Dus dat word GEEN K&N luchtfilter...
hij vertelde een verhaal dat er een Astra OPC kwam met standaard 240 PK en na een half jaar met 95 gereden te hebben was hij meer dan 30PK kwijt!!!! na tuning dus weer terug bij af
jammer voor die gast...
voor mij dus voortaan 98 en geen V-Power of wat dan ook... denk dat ik gewoon in duitsland ga wonen daar hebben ze Euro 100
verder nog wat plaatjes geschoten en filpies (en ook het filmpie voor bram
grt Thommy
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Netjes Gordon. [img:25:18]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... m_tmbs.gif[/img] 
- Downforce Hans
Wat zei ik je over dat lucht filter 8)Thommy schreef:vandaag bij EDS in Duitsland geweest samen met Cor...
eerste indruk een tering bende in een oude verlaten schuur![]()
eenmaal mn auto in handen van 'Thie Germans' begon het feest... eerst ging hij kijken wat het vermogen 'voor' de tuning was en dat kwam uit op 200,1 PK![]()
en fabrieks opgave was 192 pk
![]()
nadat ´Gunter´ met zijn laptop aan het rommelen was geweest en flik de klappen uit de uitlaat liet horen is het vermogen naar 230,2 PK gebracht:twisted: :twisted:
hij vertelde een verhaal dat er een Astra OPC kwam met standaard 240 PK en na een half jaar met 95 gereden te hebben was hij meer dan 30PK kwijt!!!! na tuning dus weer terug bij af![]()
jammer voor die gast...
voor mij dus voortaan 98 en geen V-Power of wat dan ook... denk dat ik gewoon in duitsland ga wonen daar hebben ze Euro 100:D:D
verder nog wat plaatjes geschoten en filpies (en ook het filmpie voor bram) gemaakt en die gooi ik morgen ff on-line
grt Thommy
Ik ga niet"ik zei het toch"tegen je zeggen
-
Style
mooi, dan kan ik er ook vast een bestellen 8)Tristan schreef:Milltek is geen open einddemper. Milltek maakt nooit van die herrie pijpen. Dus denk dat Thommy een volledig Milltek krijgt zonder middendemper.
Heb je trouwens wel aan een luchtfiltersysteem gedacht, dus geen open luchtfilter.
www.dbilas.de heeft wel leuk spul.
-
Tom
Heeft Gunther even mooi voor je geregeld 
[img:475:356]http://sayox.free.fr/images/gunther.jpg[/img]
230pk is lekker
[img:475:356]http://sayox.free.fr/images/gunther.jpg[/img]
230pk is lekker
-
Thommy