hey cav gdvrd, wat zit je m'n auto af te breken tegenover zo'n oud versleten negerhok!
hahaha rofl, nee hoor. E34 is en blijft gewoon dikker en mooier. Ik ben erg onder de indruk van de power die de 3.8 levert. Heel erg soepel en eerder op de achtergrond, maar trekt als een lier...
Bij de E36 is het allemaal veel minder beschaaft, meer "hardcore" dan de E34 en dus heb ik geconcludeert dat een M3 gewoon beter bij me past. Sedan was wel een must, coupé moest ik niet.
Het meest schitterende aan bjorn's E34 is dat schijn bedriegt. 1800 ton, 64 meter lang en een scheepsblok in de snuit doet menig mensen huiveren als het gaat om handling en agiliteit...
Wel vergeet het, een 3.8 met EDC outhandled een e36 M3 coupé zonder problemen. Rijdt alles uit zijn tijd en klasse het snot voor de ogen op de ring en drift mooier en makkelijker dan billen op honing.
Het is ook een eyecatcher, vooral in dat rood. In patsmodus door centrum Hasselt moet ik altijd blok in de begrenzer hakken om ook maar een beetje aandacht te krijgen, alle ogen zijn gericht op dat schip

E39 zie ik niet zo gek graag... Voor de Sedan is er maar 1 opvolger, maar die is inmiddels wel bekend denk ik

Juist ja, een Toyo Auris 1.2 biturbodiesel intercooler 48 klepper. De 1wd versie, liefst linkvoor...