Anko als je zo goed kunt mappen was je met die computer onder je arm naar Jerry gereden, mapping eraf, wachtwoord eraf, en dan had jij toch even die nieuwe map erop gezet icm de juiste turbo, de juiste injectoren, een grotere IC en had dat ding nu wel met de door Theo gewenste 800pk rond gereden ? Je hebt immers ervaring met mappen zeg je. (dus ik trek mijn woorden in). En dat ik je nog nooit gesproken heb, toch wel, meerder keren zelfs op die meetings van de Sjonnie Club Nederland.......

laatste keer de Meern, (Jesse leefde toen nog) waar al die mongeaulen volgas met kouden motor wegblaften (in rechte lijn uiteraard) en NMB vervolgens een topjaar draaide
Ik denk trouwens dat jij het volgende slachtoffer gaat worden in deze reeds jaren durende soap. Want wat denk je dat er gaat gebeuren als jij aan die motor hebt gezeten en hij loopt tijdens het mappen kapot. Of vlak erna. Just sayin', een verstandige tuner blijft er vanaf.
Theo succes met je zoektocht naar wat je wilt. Ik hoop dat je snel weer rijdt. Ooit komt er een dag dat je begrijpt waarom ik je hier heb aangepakt. Sterker nog je bent al op weg dat te begrijpen lees ik. Succes ermee.