Ariel Atom 2 Supercharged. 205 is ook weer weg...
- Roy RS
Re: Ariel Atom 2 Supercharged.
Ga ik straks eens bekijken!
-
Ik zou de neus niet van carbon maken. Nog minder gewicht op de voorwielen ?
Heb bij de Elise juist wat extra gewicht vooraan geplaatst. ( splitter wat zwaarder uitgevoerd en zware accu behouden )
Heb bij de Elise juist wat extra gewicht vooraan geplaatst. ( splitter wat zwaarder uitgevoerd en zware accu behouden )
- dvh
Of gewoon carbon-wrap voor de looks.
Ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden !
Ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden !
- Jim V.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
- Roy RS
Hmm, dat zelf hobbyen met carbon ga ik maar niet aan beginnen, zeker niet voor een hele neus.
Qua gewicht zou een carbon neus denk ik niet zoveel verschil maken, de huidige neus pak ik in zijn geheel met 1 vinger op, als t al verschil maakt dan kan dat bijna niet merkbaar zijn zou ik zeggen.
Het gaat er eigenlijk enkel om dat ik het neusje wil laten doen en als ik dan toch bezig ben ik altijd graag nieuwe onderdelen monteer, maar ik vermoed dat een carbon deel toch te duur wordt omdat er evengoed gespoten moet worden (blanke lak omdat er geen uv filter in de carbon zit). Daardoor zullen de kosten wel heel veel hoger uitvallen dan de huidige neus spuiten.
Wrappen is een optie, maar ook weer niet voor de neus, daar wil ik een permanente oplossing voor die blijvend en perfect is.( als je de uiteinden van de wrap kunt zien onder de kap, noem ik dat niet perfect) Dus dat vind ik weer meer voor de delen die regelmatig van kleur verschieten ( motorkap en airintake)
Qua gewicht zou een carbon neus denk ik niet zoveel verschil maken, de huidige neus pak ik in zijn geheel met 1 vinger op, als t al verschil maakt dan kan dat bijna niet merkbaar zijn zou ik zeggen.
Het gaat er eigenlijk enkel om dat ik het neusje wil laten doen en als ik dan toch bezig ben ik altijd graag nieuwe onderdelen monteer, maar ik vermoed dat een carbon deel toch te duur wordt omdat er evengoed gespoten moet worden (blanke lak omdat er geen uv filter in de carbon zit). Daardoor zullen de kosten wel heel veel hoger uitvallen dan de huidige neus spuiten.
Wrappen is een optie, maar ook weer niet voor de neus, daar wil ik een permanente oplossing voor die blijvend en perfect is.( als je de uiteinden van de wrap kunt zien onder de kap, noem ik dat niet perfect) Dus dat vind ik weer meer voor de delen die regelmatig van kleur verschieten ( motorkap en airintake)
- Roy RS
Dit krijg je er nu van, die forums...nooit heb ik me druk gemaakt om de grootte van de nummerplaat tot men hier roept dat dat echt niet kan, dat gaat in je achterhoofd zitten en opeens ga je je dan toch ergeren aan die nummerplaat en dit is het resultaat.
ik hoop dat jullie nog goed kunnen slapen, het is jullie schuld als ik een boete krijg!

ik hoop dat jullie nog goed kunnen slapen, het is jullie schuld als ik een boete krijg!

- dvh

Zal elke boete waard zijn

- Petrolhead Tom
Lang niet gek! 

-
+1dvh schreef:![]()
Zal elke boete waard zijn
- WJ
Beter!
Nu de koplampen + knipperlicht.
Nu de koplampen + knipperlicht.

- martll
Kwam net dit tegen op Youtube. Wat een gave uitstraling heeft zo'n Atom zeg.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Mbf ... ature=fvwp

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Mbf ... ature=fvwp
- GTRene
das al heel wat beter, als ze dat niet kunnen lezen en of begrijpen/toestaan dan 

-
Bekend probleem die kenteken plaat. Maakte me niet druk erom totdat ineens iedereen de voorplaat echt afbreuk vond doen. Zucht 

-
Zou dan alleen wel in je achterhoofd houden dat je ooit een keer wat minder begrip krijgt van ome agent en je pas verder mag als de normale plaat er weer op zit. Daar kwam ik achter nadat ik was aangehouden in Amsterdam.
- Roy RS
Had je ook n boete? En rijdt je nu nog met kleine plaat? ( ja ok, nu niet, maar in maart)
- Peric
Veel beter, zo'n klein plaatje erop.
Maar als je er problemen mee gaat krijgen de grote plaat weer terug. Vind boetes altijd zulk zonde geld, hoe hoog of laag ook..
Maar als je er problemen mee gaat krijgen de grote plaat weer terug. Vind boetes altijd zulk zonde geld, hoe hoog of laag ook..
- InjectTheVenom
Voor zover ik onthouden heb mag een kleine kentekenplaat gewoon zolang je maar 1 of andere speciale vermelding op je kentekenpapieren hebt staan?
-
Roy, idd boete voor gekregen. Sportief opgevat, totdat hij me ineens tegenhield en besloot dat ik geen centimeter verder mocht voor ik een grote plaat had geregeld. Gelukkig had ik die altijd in de kofferbak liggen. Probleem was alleen dat ik geen bevestigingsmateriaal had. Ben gehuld geschoten door een winkelier die het had zien gebeuren en 5 minuten later de nummerplaat weer losgetrokken.
.
In Dordrecht had ik het geluk dat ik na een niet te winnen discussie snel werd weggestuurd door een politie agent toen z'n norse collega na een grote knal en een scheldpartij naar een auto ongeluk rende, 100 meter verderop.
In een jaar tijd meer dan tien keer aangehouden, maar slechts eenmaal een boete. Overigens had ik gewoon een plastic plaatje. Met zo'n Amerikaanse plaat zul je denk niet zo vaak aangehouden worden.

.
In Dordrecht had ik het geluk dat ik na een niet te winnen discussie snel werd weggestuurd door een politie agent toen z'n norse collega na een grote knal en een scheldpartij naar een auto ongeluk rende, 100 meter verderop.
In een jaar tijd meer dan tien keer aangehouden, maar slechts eenmaal een boete. Overigens had ik gewoon een plastic plaatje. Met zo'n Amerikaanse plaat zul je denk niet zo vaak aangehouden worden.
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Ik heb al 3 jaar zo'n usa plaat voorop de Elise, nooit aangehouden. Normale plaat ligt in de kofferbak, en gaat er 1 x per jaar op met de Apk.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
allen schreef:Overigens had ik gewoon een plastic plaatje.

-
Ik wil een plaat die slechts 1 of 2 cm kleiner is als het origineel. Dus echt maar paar procent.allen schreef:Zou dan alleen wel in je achterhoofd houden dat je ooit een keer wat minder begrip krijgt van ome agent en je pas verder mag als de normale plaat er weer op zit. Daar kwam ik achter nadat ik was aangehouden in Amsterdam.
- Roy RS
Normaal is 52x11 of wat ik had was 34x21, amerikaans is 32x11 maar zonder euroteken. Ik had nu iemand gevonden die er gewoon 1 maakt van 34 x11, dus de breedte van de plaat die ik had mét euroteken.
Ik houd hem gewoon tot ik een boete krijg, dan gaat ie er weer af.
Ik houd hem gewoon tot ik een boete krijg, dan gaat ie er weer af.
-
Scheelt je ook weer wat in brandstofverbruik zo'n kleine plaat
Goed excuus voor oom agent, hierdoor verbruikt hij minder waardoor ik het milieu minder belast...
Of je er mee weg komt....

Of je er mee weg komt....

-
LOL@Stefan: ik kan me niet herinneren dat die Speedster in mijn bezit ooit zo erg heeft geglimd! 

- jaydee
Ik ook. Met de theorie dan een echt Amerikaantje hopelijk minder opvalt dan al die stickers die een gewone plaat op schaal zijn. Met een beetje mazzel denkt de agent dat een Speedster/Elise met Amerikaantje mag. Ook omdat bijna alle Speedsters en Elises dat al hebbenN!co schreef:Ik heb al 3 jaar zo'n usa plaat voorop de Elise, nooit aangehouden. Normale plaat ligt in de kofferbak, en gaat er 1 x per jaar op met de Apk.