Jos Verstappen: 'Schumacher gebruikte verboden hulpmiddelen'
- Petrolhead Tom
Re: Jos Verstappen: 'Schumacher gebruikte verboden hulpmidde
Eens, toch lijkt het met niet bijster moeilijk om je jas aan te trekken weg te gaan en zo'n persoon nooit meer te spreken.
-
3 Jaar non stop zeiken over die onbetaalbare ketting die ze wilden hebben...indobesar schreef:Fysiek geweld is ernstig, geestelijk geweld zo nog erger... Wie weet wat die vrouw(en) hebben gedaan...
- Downforce Hans
Het lijkt wel alsof jij er bij was..............Petrolhead Tom schreef:Flikker op man! Als je eerst je vriendin in elkaar mept, haar vervolgens aanrijdt en dan bij haar komt janken om vergiffenis dan ben je gewoon een laffe haas. Of hij nou vroeger al losse handjes had of niet, je blijft met je poten van een ander af. Ex F1 coureur of niet.///Joost schreef:Nou, dat ligt ook wel wat aan haar zelf. Als je met iemand gaat daten, waarvan je uit het verleden weet dat ie losse handjes heeft, dan kun je erop zitten wachten natuurlijk...Een vos verliest z'n haren, maar niet z'n streken.steve smith schreef: Dat is hij naar mijn mening al jaren. Maar toen ik die mening een paar weken geleden spuide werden mensen boos. Ik vind het vooral zielig voor de dame in kwestie.
Categorie Golddigger? Niemand die het weet, maar het kan natuurlijk. Jammer dat iemand met een carriere waar je u tegen zegt zo diep kan zakken.
Vergiffenis gevraagd of heeft hij na het incident "sorry" gezegd.
Heeft hij haar echt van de weg gereden of ging ze voor de auto staan en liet hij de auto met 1 km/u doorrollen omdat hij geen zin in haar gezeik had.
Heeft hij haar echt vol op haar bakkes geramd of kreeg ze een draai om haar oren.
Er kan dus een hoop verschil in zitten al is het slaan natuurlijk niet goed te praten maar zij zal ook niet de maagd maria uitgehangen hebben.
Dus die reactie van jou vind ik een beetje overdreven en is volgens mij gebaseerd op de info van A Verlinden.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Zoals zovaak, waar twee vechten hebben twee schuld.
Wij horen de verhalen allemaal via via, al dan niet opgeblazen door de media. Ik geef mijn mening er niet over, vind het alleen jammer dat hij in de nadagen van z'n carrière nog zo in het nieuws moet komen
Wij horen de verhalen allemaal via via, al dan niet opgeblazen door de media. Ik geef mijn mening er niet over, vind het alleen jammer dat hij in de nadagen van z'n carrière nog zo in het nieuws moet komen
- Mathieu
Bezint eer ge begint.
Al helemaal als je weet dat als je een scheet laat het in de krant verschijnt.
Al helemaal als je weet dat als je een scheet laat het in de krant verschijnt.
- Petrolhead Tom
@Hans, ik was er natuurlijk niet bij maar meneer Verstappen heeft wel alle schijn tegen. Natuurlijk moet je afwachten wat er uit die rechtzaak komt maar als er binnen een week twee van die berichten naarbuiten komen zal er toch ergens een kern van waarheid inzitten. Ik weet het nogmaals: allemaal aannnames.
En wat Mathieu zegt klopt natuurlijk helemaal als je buurman zijn vrouw een beuk geeft komt niemand erachter. Ben je de meest bekende coureur van Nederland dan komt alles wat je doet tegen wil en dank in de krant of je het nu leuk vind of niet.
En wat Mathieu zegt klopt natuurlijk helemaal als je buurman zijn vrouw een beuk geeft komt niemand erachter. Ben je de meest bekende coureur van Nederland dan komt alles wat je doet tegen wil en dank in de krant of je het nu leuk vind of niet.
- ///Joost
I rest my case.Downforce Hans schreef:Het lijkt wel alsof jij er bij was..............Petrolhead Tom schreef:
Flikker op man! Als je eerst je vriendin in elkaar mept, haar vervolgens aanrijdt en dan bij haar komt janken om vergiffenis dan ben je gewoon een laffe haas. Of hij nou vroeger al losse handjes had of niet, je blijft met je poten van een ander af. Ex F1 coureur of niet.
Vergiffenis gevraagd of heeft hij na het incident "sorry" gezegd.
Heeft hij haar echt van de weg gereden of ging ze voor de auto staan en liet hij de auto met 1 km/u doorrollen omdat hij geen zin in haar gezeik had.
Heeft hij haar echt vol op haar bakkes geramd of kreeg ze een draai om haar oren.
Er kan dus een hoop verschil in zitten al is het slaan natuurlijk niet goed te praten maar zij zal ook niet de maagd maria uitgehangen hebben.
Dus die reactie van jou vind ik een beetje overdreven en is volgens mij gebaseerd op de info van A Verlinden.
- dvh
Jos the Boss = anno 2012, Jos the Klos
- ///Joost
Maakt niet uit welke bak het is, hij vindt ze wel...

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
LOL ik las 't en dacht, ja daar zit wat in.indobesar schreef:Fysiek geweld is ernstig, geestelijk geweld zo nog erger... Wie weet wat die vrouw(en) hebben gedaan...

Zo ken ik 'n vrouwspersoontje die 't non stop heeft over 'dr ex die d'r sloeg blablabla. Het gaat vaak alleen daar maar over.
Soms denk ik glimlachend heimelijk: Met dit soort gezanik/zeur/gezeik hadje 't misschien ook wel verdiend.

DISCLAIMER: Ik zal 't van m'n levensdagen niet in m'n hoofd halen 'n vrouw te slaan, niet zozeer omdat schoppen meer effect geeft, maar ik 'doe zoiets niet'.

- Michel P
LOL jou aanwezigheid bij een vrouw is meer dan heftige geestelijke mishandeling, slaan en schoppen is niet nodig (in kop mode uit)

- Downforce Hans
Rare wereld.........Verstappen zit voorlopig nog twee weken in voorarrest en die paardelul die een agent met oud en nieuw inmekaar hoekte krijgt 20 uur dienstverlening.............
Hij had beter die griet een paar klappen kunnen verkopen.............
- Martijn M
Tsja, ligt vast aan het tijdstip wat die Limburgers hanteren.Downforce Hans schreef:Rare wereld.........Verstappen zit voorlopig nog twee weken in voorarrest en die paardelul die een agent met oud en nieuw inmekaar hoekte krijgt 20 uur dienstverlening.............
Verstappen zit vast omdat hij in de nacht van dinsdag op donderdag op de Wilhelminasingel in Roermond zou zijn ingereden op zijn ex-vriendin.

(Bron: http://www.limburger.nl/article/2012010 ... t_doodslag)
- Luco
Ik zeg, tegelijk met Friesland onder laten lopen 

- Eric-328
@Luco; Voordat wij natte voeten krijgen staat bij jou het water al aan de nok van het dak 

- Luco
- JP
Laat maar komen. Zitten hier op 80meter boven NAP....

- Enrico
Ik vermoed 1 grapje te veel over de grindbaken.....allen schreef:3 Jaar non stop zeiken over die onbetaalbare ketting die ze wilden hebben...indobesar schreef:Fysiek geweld is ernstig, geestelijk geweld zo nog erger... Wie weet wat die vrouw(en) hebben gedaan...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Goeie grap man, wat zijn grindbaken?Enrico schreef:Ik vermoed 1 grapje te veel over de grindbaken.....allen schreef:3 Jaar non stop zeiken over die onbetaalbare ketting die ze wilden hebben...indobesar schreef:Fysiek geweld is ernstig, geestelijk geweld zo nog erger... Wie weet wat die vrouw(en) hebben gedaan...

- Luco
LOL, of ze heeft zijn verzameling grindpotjes verstopt.
- Dennis Cavallino
Jos voor de rechter
(6/1/2012) Naar aanleiding van de nodige publiciteit in de media rond Jos Verstappen de afgelopen dagen, willen wij hier toch even kort en bondig op reageren. Daar het een puur privézaak betreft, willen en kunnen we er ook niet te ver op in gaan.
Het mag duidelijk zijn dat wij het absoluut betreuren wat er allemaal nu in de publiciteit is gekomen. Na de uitspraak van de rechter-commissaris in Roermond van hedenmiddag, om Jos voor een extra 14 dagen in detentie te houden, is het duidelijk dat we daar absoluut niet gelukkig mee zijn.
Volgens zijn advocaat, Mr. Marcel Heuvelmans te Venlo, worden de komende dagen gebruikt om de getuigenverklaring van de dame in kwestie te vergelijken met de uitspraken van Jos en deze te toetsen aan de feiten en omstandigheden van het betreffende voorval.
Hij is ervan overtuigd dat uiteindelijk de waarheid boven water komt en duidelijk zal zijn dat de beschuldiging van het "opzettelijk omver rijden" totaal geen hout zal snijden.
Hopelijk komt er op korte termijn meer duidelijkheid in deze vervelende situatie. Zo gauw er weer serieus nieuws is, zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen.
Verstappen.nl
Ik ben benieuwd of 't verhaal inderdaad uit d'r duim is gezogen en wat de media en mensen die Jos op voorhand hebben beschuldigd dan gaan zeggen?
- Luco
- dvh
Verstappen.nl zal ook niet bevooroordeeld zijn ofzoDennis Cavallino schreef:Jos voor de rechter
(6/1/2012) Naar aanleiding van de nodige publiciteit in de media rond Jos Verstappen de afgelopen dagen, willen wij hier toch even kort en bondig op reageren. Daar het een puur privézaak betreft, willen en kunnen we er ook niet te ver op in gaan.
Het mag duidelijk zijn dat wij het absoluut betreuren wat er allemaal nu in de publiciteit is gekomen. Na de uitspraak van de rechter-commissaris in Roermond van hedenmiddag, om Jos voor een extra 14 dagen in detentie te houden, is het duidelijk dat we daar absoluut niet gelukkig mee zijn.
Volgens zijn advocaat, Mr. Marcel Heuvelmans te Venlo, worden de komende dagen gebruikt om de getuigenverklaring van de dame in kwestie te vergelijken met de uitspraken van Jos en deze te toetsen aan de feiten en omstandigheden van het betreffende voorval.
Hij is ervan overtuigd dat uiteindelijk de waarheid boven water komt en duidelijk zal zijn dat de beschuldiging van het "opzettelijk omver rijden" totaal geen hout zal snijden.
Hopelijk komt er op korte termijn meer duidelijkheid in deze vervelende situatie. Zo gauw er weer serieus nieuws is, zullen we jullie hiervan op de hoogte brengen.
Verstappen.nl
Ik ben benieuwd of 't verhaal inderdaad uit d'r duim is gezogen en wat de media en mensen die Jos op voorhand hebben beschuldigd dan gaan zeggen?

- Dennis Cavallino
Dat zeg ik ook niet.
Ik ben alleen benieuwd wat de reacties zijn als ze 't wel heeft verzonnen.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja, hoe liep 't verhaal met Dominique Strauss-Kahn af?Dennis Cavallino schreef:Dat zeg ik ook niet.![]()